Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Motomuis37
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Adventure mogelijkheden geringe lengte

    Beste allemaal! Ik rijd op dit moment een z800, maar ik wil al langere tijd het liefste een motor waarmee ik gemakkelijk grotere afstanden kan rijden en dan voornamelijk gericht op buitenlandse tripjes inclusief duopassagier. Aangezien de z800 een top motor is, maar alles behalve geschikt is...
  2. M

    Ctek xs0.8 voltooid laadfases niet

    Ik heb een ctek xs0.8 oplader voor mijn motoraccu. Normaal gesproken doorloopt de lader alle fases waarna hij voor onbepaalde tijd in fase 6 blijft hangen. Een paar weken terug bleek dat de lader, na een paar uur in fase 5 verkeerd te hebben, weer terug ging naar fase 2. Ik veronderstelde dus...
  3. M

    Garmin zumo 350 laad niet op

    Hallo allemaal! Vandaag de aansluiting voor mijn zumo 350 op de motor gemaakt. Er is alleen 1 probleem: de zumo laadt dus niet op in de houder. Ik heb alles doorgemeten: er is een massa, er is een plus. Alleen opladen, ho maar. Uit de twee pinnetjes komt 5.2 volt dus de transformator werkt...
  4. M

    Ophanging mivv gp gsxr750 2007

    Hallo allemaal, Een maat van mij heeft een mivv gp uitlaat gekocht voor onder een gsxr750 2006. De site waarvan die hem gekocht heeft, vermeldt dat de duo voetsteunen verwijderd moeten worden. Deze wil hij alleen graag houden. Nu is de vraag hoe hij deze kan monteren, met behoud van de...
  5. M

    Raar lek voorkant zxr400

    Hallo allemaal, Toen ik toestraks bezig was met mijn motor ontdekte ik in de rand van men voor velg een beetje olie, die onderkant van de rechterkant van de voorvork was ook nat. Had echt een olie kleur. Alles droog gemaakt en gekeken waar het vandaan komt, paar keer flink de vork in geduwd...
  6. M

    Begrenzing op gas of via inlaatringen?

    Hallo allemaal, Ik ga mijn motor begrenzen naar 35kw. Dit kan op het gas of via inlaatringen. Via de ringen krijg ik een Tüv certificaat erbij waarop het framenummer staat vermeld. 1. Voegt dit certificaat wat toe bovenop de uitdraai, of is alleen de uitdraai al genoeg? 2. Begrens je een...
  7. M

    Invoering zxr400 duitsland BPM

    Hallo allemaal, Ik zit te kijken naar een zxr400 en nou heb ik een mooie gevonden in Duitsland die ik in kan en wil voeren. Nou weet ik dat ik bpm moet gaan betalen. Weet iemand hoeveel dit ongeveer is? Hij komt uit 1997 en heeft 45000 gereden. Ik heb allemaal berekeningen al geprobeerd maar...
  8. M

    35 kw, of toch 25 kw?

    Goedemorgen allemaal, Ik ben aan het kijken voor een Suzuki gxr 600. Nou ga ik straks vallen in de categorie 35 kw, maar...... Ik las dus weer dat je geen motor mag hebben die origineel meer dan het dubbele aantal aan kw's heeft. Ik wil hem trouwens op het gas begrenzen en dus via een...
  9. M

    Even voorstellen

    Goedemorgen allemaal, Ik ben Robbert, ben nu nog 19 jaartjes jong en ben natuurlijk van plan om over een maandje of twee te beginnen met motorrijden zodat ik op men twintigste direct in de 35 kw regeling val. Ik ben altijd al helemaal gek geweest van motors, in het bijzonder de supersport...
Terug
Bovenaan Onderaan