Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: FZRene
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. FZRene

    Zoekende: is een allroad wat voor mij?

    Ik rij nou al een jaar of 36 motor en heb er denk ik tussen de 50 en 75 gehad en dan overdrijf ik niet (ook veel voor de handel/opknappers). Begonnen met een FZR1000Exup, ontelbaar veel FZRren en een zooi R1en gehad. Naarmate ik ouder wordt (en zeer veel passieve buikspieren begin te...
  2. FZRene

    Geschorste frames inleveren.

    Ik heb 2 kale frames liggen van een Thunderace en een FZR1000 waar ik vanaf moet. Ze hebben een geldig kenteken, nummerplaat en alle papieren, en zijn geschorst. Breng ik ze naar een sloperij dan moet ik er dik voor betalen. Is er een makkelijkere en goedkopere manier om er legaal vanaf te komen?
  3. FZRene

    '80s droomfiets: Honda CX500 Turbo

    Nou daar staat ze dan: Voor de één een lelijk hok, voor mij dé droommotor uit mijn jeugd. Ik ben zelf van bouwjaar '69 en was dus 13 toen deze fiets op de markt kwam. Nou woon ik al mijn hele leven in Ridderkerk en toevalligerwijs zat daar ook de Honda importeur en die had er 1 in de...
  4. FZRene

    TRX850 geërft, eens kijken wat het is.

    Helaas niet op de meest leuke manier aangekomen maar ik heb een TRX850 geërft. Het is een Yamaha, mijn favo merk ondanks dat ik op een Super Blackbird rij en het is een leuk fietsje. Mijn broer heeft hem in 1998 nieuw gekocht bij Safe motors voor 18.000 gulden, 23k mee gereden en het ding is...
  5. FZRene

    ABBA superbike stand gezocht

    Heeft iemand zo'n ding liggen die niet veel meer gebruikt wordt? Ben op zoek naar zo'n stand, heb alleen geen zin om een nieuwe te kopen voor dik 100 euro.
  6. FZRene

    DLC voorvork ZX10R radiale klauwen