Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: FZRene
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. FZRene

    Zoekende: is een allroad wat voor mij?

    Ik rij nou al een jaar of 36 motor en heb er denk ik tussen de 50 en 75 gehad en dan overdrijf ik niet (ook veel voor de handel/opknappers). Begonnen met een FZR1000Exup, ontelbaar veel FZRren en een zooi R1en gehad. Naarmate ik ouder wordt (en zeer veel passieve buikspieren begin te...
  2. FZRene

    Geschorste frames inleveren.

    Ik heb 2 kale frames liggen van een Thunderace en een FZR1000 waar ik vanaf moet. Ze hebben een geldig kenteken, nummerplaat en alle papieren, en zijn geschorst. Breng ik ze naar een sloperij dan moet ik er dik voor betalen. Is er een makkelijkere en goedkopere manier om er legaal vanaf te komen?
  3. FZRene

    '80s droomfiets: Honda CX500 Turbo

    Nou daar staat ze dan: Voor de één een lelijk hok, voor mij dé droommotor uit mijn jeugd. Ik ben zelf van bouwjaar '69 en was dus 13 toen deze fiets op de markt kwam. Nou woon ik al mijn hele leven in Ridderkerk en toevalligerwijs zat daar ook de Honda importeur en die had er 1 in de...
  4. FZRene

    TRX850 geërft, eens kijken wat het is.

    Helaas niet op de meest leuke manier aangekomen maar ik heb een TRX850 geërft. Het is een Yamaha, mijn favo merk ondanks dat ik op een Super Blackbird rij en het is een leuk fietsje. Mijn broer heeft hem in 1998 nieuw gekocht bij Safe motors voor 18.000 gulden, 23k mee gereden en het ding is...
  5. FZRene

    ABBA superbike stand gezocht

    Heeft iemand zo'n ding liggen die niet veel meer gebruikt wordt? Ben op zoek naar zo'n stand, heb alleen geen zin om een nieuwe te kopen voor dik 100 euro.
  6. FZRene

    DLC voorvork ZX10R radiale klauwen

    Te koop een goud/zwarte USD voorvork van een ZX10R. Zwarte keramische DLC coating. Inclusief t-stuk, en Tokico radiale remklauwen. In nette staat, paar minimale krasjes op niet zichtbare plekken, coating in nieuwstaat. Ben er net achtergekomen dat het t-stuk ook van een ZZR1400 kan zijn, is...
  7. FZRene

    Set Y-spoke velgen ZZR1400 compleet

    Te koop een nette set velgen/wielen/ronde dingen van een Kawa ZZR1400. Nette staat, geen beschadigingen. Compleet met wave remschijven, kettingwiel en drager, goede banden (190 breed) en de assen. Dikke set voor in een special of in je ZZR. Vraagprijs 400 euro. Afhalen te Ridderkerk.
  8. FZRene

    Gevraagd FZR1000 EXUP 3GM opknapper/project

    Ben op zoek naar een oude Yamaha FZR1000 EXUP, bouwjaren '89 t/m '94 voor een project. Zaken die niet belangrijk zijn: Kuipwerk, voorvork, wielen, remmen, kont, zadel. Wel belangrijk: frame met kenteken, achterbrug, motorblok met alle toebehoren (carbs, airbox, rubbers, radiator, slangen etc)...
  9. FZRene

    Nieuwe berichten icoontje gaat niet meer weg

    Paar dagen geleden had ik zo'n klein rood icoontje met een 3 erin linksboven wat aangeeft dat er 3 ongelezen berichten zijn voor me. Echter dat gaat niet meer weg en ik heb ze allang gelezen. Wat gaat er fout?
  10. FZRene

    VTR1000f winterproject te koop

    Enige tijd geleden heb ik deze VTR overgenomen om er een mooie streetfighter van te bouwen. Helaas dwingen persoonlijke omstandigheden me om mijn tijd even niet in hobby's te steken en gaat hij weer weg. Het verhaal: Een VTR1000f van '98, dikke 1000cc tweepitter dus. Km stand onbekend. Is...
  11. FZRene

    Nokkenas lagerkappen honen

    Ik ben bezig met een VTR1000F blok en ben de nokkenassen terug aan het plaatsen. 1 nokkenas van de 4 gaat klemmen zodra de lagerkap aangedraaid wordt. Hij loopt duidelijk veel zwaarder dan de andere 3 die soepel draaien met de lagerkap bouten op moment aangedraaid. In de losse kap klemt hij...
  12. FZRene

    VTR1000f nokkenassen en timing

    Vraagje: Ik ben een VRT1000f aan het redden en heb beide koppen eraf liggen ivm een timing issue, vrij bekend bij deze dingen. Ik vroeg me af of de nokkenassen van de voorste en achterste cilinders eigenlijk wel gelijk zijn. Het is natuurlijk een V2 met omgedraaide koppen, dus de inlaatzijde...
  13. FZRene

    VTR1000F zuiger/kleppen aanvaring

    Niet echt een onbekend probleem: ik heb een VTR1000F Firestorm met een kapotte NAKS, met als bekend gevolg een timingprobleem en een zuiger die een klep heeft geraakt. Ik had in het VTR topic al het waardevolle advies gekregen dat de schade zich dan ook vrijwel altijd alleen in de kop bevind...
  14. FZRene

    Harley Davidson 2003 FXDX Dyna Sport Glide

    Te koop mijn HD Dyna Sport Glide FXDX. 2003, 51k kilometers, keurige staat en start altijd probleemloos Redelijk origineel behalve open uitlaten en ander blokrubber. Prachtig handgemaakt custom zadel. Prijs eur 7500,-
  15. FZRene

    Hoe moeilijk is EFI ombouw voor een gemiddelde techneut?

    Zoals de titel al aangeeft: hoe moeilijk is een EFI ombouw voor iemand met een gemiddeld/goede kennis van techniek? Ik ben een project aan het overwegen met daarin 2 kernwoorden: VTR1000F Firestorm en AISIN AMR500 supercharger. Kennis van mechanische techniek: prima. Kennis van...
  16. FZRene

    Fazer vlotters lopen over

    Merk: yamaha Type: fzs600 Bouwjaar: 2002 Kmstand: 50k Probleem: vlotters lopen over Wanneer is het probleem ontstaan: nadat ik er zelf aan ging klooien Wat is er al aan gedaan: https://www.motor-forum.nl/threads/vlotterhoogte-fazer-600-klopt-niet.451172 Nou je kon er op wachten dus, na mijn...
  17. FZRene

    Vlotterhoogte fazer 600 klopt niet

    Merk: yamaha Type: fzs 600 Bouwjaar: 2002 Kmstand: 50k Probleem: vlotterhoogte ongelijk Wanneer is het probleem onstaan: nu denk ik Wat is er al aan gedaan: carbs gedemonteerd Ik ben de carbs aan het schoonmaken van de fazer van mijn neef die 2 jaar heeft stilgestaan. (De fazer, niet mijn...
  18. FZRene

    Bougies fzs600 fazer 2002

    Techniek is een serieus forum waar je om raad kan vragen bij technische problemen. Om een degelijk advies te krijgen is wel goede informatie nodig. Gebruik daarom het onderstaande lijstje als leidraad: Merk: yamaha Type: fzs600 fazer Bouwjaar: 2002 Kmstand: 50k Probleem: welke bougie Wanneer...
  19. FZRene

    2007 Electra Glide krijg koppeling niet ontlucht

    Ik ben de Harley van een maat van me aan het spuiten en omdat de slang van de hydraulische koppeling door de fairing heen gaat heeft hij die losgemaakt om hem er doorheen te trekken. Nu zit de boel weer in elkaar maar hij krijgt met geen mogelijkheid de koppeling ontlucht. Alles geprobeerd...
  20. FZRene

    Damesjas, helm en handschoenen 1 keer gedragen

    Wegens beëindiging hobby heb ik te koop een leren jas, damesmodel, een nieuwe Airoh jethelm en handschoenen. De jas is speciaal gemaakt van een zeer zware kwaliteit leer en prachtig afgewerkt. De maat komt overeen met een 48 maar hij valt vrij ruim. Ben je niet heel klein of superdun dan is dit...
  21. FZRene

    Harley Sundowner toer zadel/buddyseat met sissybar

    Te koop een origineel Harley Sundowner toerzadel en bijbehorende sissybar met beugels. Supercomfortabel zadel, heerlijk voor lange afstanden zonder zadelpijn, voor zowel rijder als passagier. Afkomstig van een 2003 Harley FXDX Dyna Sport Glide. Prima staat. 200 euro. Verzending mogelijk.
  22. FZRene

    Harley Dyna Sundowner toerzadel

    Te koop een origineel Harley Sundowner toerzadel en bijbehorende sissybar met beugels. Supercomfortabel zadel, heerlijk voor lange afstanden zonder zadelpijn, voor zowel rijder als passagier. Afkomstig van een 2003 Harley FXDX Dyna Sport Glide. Prima staat. 250 euro. Verzending mogelijk.
  23. FZRene

    Harley Dyna 2003 stottert bij koud weer zonder choke

    Ik heb een 2003 Harley Dyna FXDX Sport Glide met carburateur. Het viel me deze zomer al op dat hij wat stottert en overslaat als hij nog niet helemaal door-en-door warm is en de choke helemaal dicht staat. Hij mist gewoon af en toe een paar klappen zeg maar. Ik kwam er achter dat dit verdween...
  24. FZRene

    Rizoma superbike stuur 22mm nieuw

    Te koop een nieuw Rizoma superbikestuur, zwart, 22 mm doorsnede, laag model, ca 72 cm breed. Afhaalprijs 25 euro
  25. FZRene

    FZS600 2002, sproeier of plug?

    Ik ben de 2002 Yamaha Fazer FZS600 van mijn neef aan het opknappen die een tijd stil heeft gestaan (jaar of 2). Hij loopt wel maar stottert bij lage toeren en valt stationair vaak uit. Middengebied tot volgas loopt hij prima. Gevalletje vervuilde carburateurs lijkt me, dus die dingen uit...
Terug
Bovenaan Onderaan