Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: lars88
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. L

    Gezocht: Motorcaravan

    Het liefst een nette caravan, om bijv. mijn motor mee te kunnen nemen op vakantie. Bed moet ook echt 1,90+ zijn vanwege lengte, verwarming hebben, werkende koelkast en gas, voortent etc.
  2. L

    Gezocht: motorcaravan

    Iemand die er vanaf wil en iets leuks heeft staan?
  3. L

    Motor door deuropening steken/manoeuvreren

    Ik heb een soort van caravan op het oog, waar ook een motor in past. Echter is de deuropening aan de achterkant 75cm breed en is het stuur van mijn motor +/- 85cm breed. Nu ben ik benieuwd of het mogelijk is om die 10cm te overbruggen door te steken/manoeuvreren, dus eerst ene kant van het...
  4. L

    Weekend Eifel en Luxemburg (evt. Ardennen?)

    In juni willen we met 3 man richting de Eifel/Luxemburg om daar een weekend te rijden, maar we hebben geen idee welk motorhotel we moeten hebben. We zien genoeg hotels in de Eifel, maar we willen het liefst iets in de buurt van Luxemburg ook, zodat we een dag Luxemburg in kunnen, en een dag in...
  5. L

    Helm: Shark Speed-R maat XL mat zwart

    De helm gaat weg omdat ik een andere helm heb gekocht. Heb de helm zelf halverwege 2013 gekocht en altijd naar volle tevredenheid gebruikt. Helm ziet er nog netjes uit (klein stukje van lak af omdat ik tegen een deur ben gelopen :+ ) en paar krasjes op vizier, die absoluut niet hinderlijk...
  6. L

    Redelijk nieuwe accu (al?) leeg na 1 maand stilstaan

    Vorig jaar is er een nieuwe accu in mijn motor gezet, maar wanneer ik nu bijv. een maand niet rijd, is deze al leeg. Ik dacht dat ie een maand wel zou moeten kunnen halen, vandaar dat ik hem tussendoor niet aan de druppellader heb gehangen. Is dit vrij normaal, of zou dat toch niet moeten...
  7. L

    Standaard Husqvarna 630 zadel, ruilen tegen verlaagd zadel

    Ik ben op zoek naar het standaard zadel, ik heb mijn 630 gekocht met een origineel verlaagd zadel (optie van ik geloof 200+). Ik kan me voorstellen dat er destijds, bij aanschaf, mensen zijn geweest die vanwege de prijs niet voor het verlaagde zadel hebben gekozen. Deze is 3 cm lager dan het...
  8. L

    Op zoek naar supermoto laarzen

    Toevallig iemand hier die me kan adviseren? Ben naar supermoto laarzen aan het kijken, wat kan ik dan het beste aanschaffen? Zit momenteel te twijfelen tussen deze twee: http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/sec39a7ba9722/?ObjectPath=/Shops/10207048/Products/AXO-SMT-Dart-Supermoto-Boot...
  9. L

    Welke tas voor een supermotard, ruimte voor helm must

    Ik ben heel het internet af aan het struinen, maar heb het idee dat ik de verkeerde zoektermen gebruik. Ik kom namelijk bij maar heel weinig tassen tegen of deze geschikt zijn voor een helm. Ik heb een Husqvarna supermotard en wil graag een tas kunnen monteren voor praktische zaken, zoals bijv...
  10. L

    Velglint applicator

    Wil ik zojuist mijn achtervelg voorzien van velglint, blijkt dat de applicator door iemand is weggegooid. Balen! Iemand zo'n ding nog liggen en niet meer nodig?
Terug
Bovenaan Onderaan