Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Sonador
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Sonador

    Carbtune pro

    Te koop wegens overbodig een carbtune pro. Is maar 3 maal gebruikt, in zeer nette staat incl doos, fittingen slangen boekje etc. Prijs is bieden Foto's volgen
  2. Sonador

    Titanium Leovince en CNC uitlaatbeugel Aprilia RSV Tuono

    Te koop wegens overbodig. Titanium Leovince uitlaat Aprilia RSV Tuono (1ste gen) Met DB killer en er staat een e-keur op. Incl een als nieuwe CNC uitlaatbeugel, vervangt dus het duostepje. Foto's volgen nog. Verkocht!
  3. Sonador

    Topkuip Aprilia RSV 1000 R Zwart van kleur

    Te koop een nette origineel Aprilia topkuip voor een Arpilia RSV 1000 R 2004 en 2005. Prijs is € 250,- Prijs is bespreekbaar. Linkje MP voor foto's
  4. Sonador

    Titanium Evo uitlaat Aprilia RSV/Tuono 1000

    Helaas te koop: Titanium Evo uitlaat Aprilia RSV en Tuono 1000 Past op de eerste generatie RSV's en Tuono's Het is een originele demper van Aprilia zelf, je ziet ze niet veel. Ik heb lang gezocht, nooit wat kunnen vinden. En na een tip van een medeliefhebber deze kunnen vinden! Het...
  5. Sonador

    Zijn lithiumaccu's echt zo goed?

    Ik ben aan het oriënteren naar een nieuwe accu voor mijn motorfiets, en iedereen is zo lyrisch over lithiumaccu's, zijn ze echt zo goed wat men doet vermoeden, zitten er ook nadelen aan? Sommige hebben het erover dat het handig is om je spanningsregelaar er ook bij te vervangen ... Ik ben...
  6. Sonador

    Tanktas Triumph speed triple 955i

    Tanktas Triumph speed triple 955i Vraagprijs 35 euro Tevens nog vele andere onderdelen voor een speed triple 955i
  7. Sonador

    Nieuwe Cijfer en Letter stempelset

    Een nieuwe Cijfer en Letter stempelset. Prijs 25 euro
  8. Sonador

    Gezocht: originele spiegels Aprilia Tuono 2003

    Gezocht voor een Aprilia Tuono van 2003: 2 originele spiegels links en rechts. Heb je wat liggen dan hoor ik het graag via PB
  9. Sonador

    Uitlaat RSV Tuono met db killer geen idee welk merk ...

    Te koop T.E.A.B RVS uitlaat voor een RSV Tuono Ruilen mag ook met een originele uitlaat of een set originele spiegels en of knipperlichten. Doe maar een voorstel ;)
  10. Sonador

    ZGAN Rem en schakelset Triumph Speed Triple 1050 enzo

    Te koop een bijna nieuwe rem en schakelset voor de Speed Triple 1050! Past ook op de speed triple en daytona 955i vanaf 2002 T.e.a.b
  11. Sonador

    Diverse onderdelen Speed Triple 955i/1050 Triumph onderdelen

    Ik heb nog het 1 en ander liggen Versnellingspookje past ook op 1050 speed triple (i.p.v hevel system, is dit een direct pookje) Zadel en duozadel voor Speed triple 955i 98-2001 beide in nette staat Cilinderkop Speed triple 98-2001 38.000km Swingarm Speed triple 98-2001 past ook op...
  12. Sonador

    Schakelstang M6 gezocht

    Gezocht Een schakelstang M6 met links en rechts draad. Lengte 160 mm Heb je/of weet je wat liggen voor een normale prijs dan hoor ik het graag Liefst omgeving Overijssel
  13. Sonador

    Stator kapot?

    Hey mensen even een vraagje, ik heb weinig verstand van stators en het elektrische gedeelte van een motorfiets. Vanmiddag/vanavond een 120 km gereden, kom ik terug zet de motor neer. Moest nog even snel wat wegbrengen, start de motor dus niet. Niet genoeg stroom, dus even aan de autoaccu...
  14. Sonador

    Ervaringen online (gebruikte) motor onderdelen bestellen?

    Wie heeft ervaring met online (gebruikte) motor onderdelen bestellen? Ik heb bij een bedrijf inmiddels 2 bestellingen gedaan, en 2x is het fout gegaan. De eerste keer heb ik het zelf opgelost, door de bestelde onderdelen te ruilen met een lokaal iemand. Maar ik moest eerst goed boos worden...
  15. Sonador

    Speed triple 955i/T595 Schakelpook/remhevel LSL stuurdemper

    Ik heb nog liggen 1 LSL stuurdemper En nieuwe CNC koppelingshendel/schakelpook en remhendel liggen LSL stuurdemper is VERKOCHT CNC schakelhevel/pook € 50,- CNC remhevel/voetrem € 50- Of een goed bod voor alles Schakelhevel origineel en de CNC: Kleine kantekening de...
  16. Sonador

    instelschroef uitgaande demping

    Hallo ik heb even een dom vraagje 1 van de instelschroeven uitgaande demping op mijn voorvering, kan je verder indraaien dan de andere. Qua uitdraaien zijn ze wel gelijk, het verschil is dus alleen met indraaien. De schroeven zijn gelokaliseerd aan de bovenzijde van de veerpoten. Kan...
  17. Sonador

    Moertjes vraag?

    Even een "stomme" vraag: Ik heb mijn RVS spruitstuk gedemonteerd, en nu wil ik nieuwe tapeinden en moertjes monteren. Maar welke type moeren kan ik het beste gebruiken (niet qua maat, maar qua materiaal)? RVS, koper, verzinkte moeren etc etc. Het gaat om een speed triple, dus het zit...
  18. Sonador

    Kleppen stellen Speed triple 955i 1999 how to??

    Hey MF'ers, momenteel ben ik bezig met onderhoud aan mijn 1999er speed triple En nu wil ik de kleppen gaan stellen. Dit is nog het type dat de nokkenas kan blijven zitten, weet iemand of hier gewoon standaardmaat shims ingaan? En welk type gereedschap kan ik het beste gebruiken om de shims...
  19. Sonador

    Speed triple 955i word te warm??

    Hey mede forummers, ik heb ff een vraagje voor de Triumph kenners Vandaag was ik aan het rijden in de stad, en nu vond ik dat mijn Speed Triple 955i, een beetje te heet werd. De tempmeter zat een 2mm onder het rode vlakje aan, warmer werd hij overigens ook niet. Maar het fannetje was druk...
  20. Sonador

    Sonador

    Hallo ik ben Sonador, en heb een Speed Triple 955i van 1999. Ik lees al wel een poosje mee, met sommige topics en nu dus besloten om ook maar lid te worden. Groetjes van Sonador
  21. Sonador

    Gevr:originele kentekenplaathouder Triumph speed triple 955i

    Hallo Motor Forummers, Ik zoek voor onze Triumph speed triple 955i van 1999: 1 originele kentekenplaathouder incl de knipperlichten. Wie heeft wat liggen voor een nette prijs? Alleen de originele knipperlichten mag ook, het gaat mij voornamelijk om de knipperlichten. De huidige die...
Terug
Bovenaan Onderaan