Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Stefanoss
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Stefanoss

    Compressie meten Vulcan 1500

    Vandaag eindelijk aan de Vulcan begonnen, nadat er vorig jaar na kop revisie bleek dat hij flink olie verbruikt -O- (In tussentijd geen tijd en zin gehad ) Nu wou ik dus met een verse accu de compressie testen . Echter als ik met gas open test dan wilt het start relais op een gegeven...
  2. Stefanoss

    Relais doorschakelen Bi xenon ombouw

    Ben bezig met een projector in mijn tuono te bouwen. Daarbij ben ik van H7 dimlicht naar H1 bi xenon gegaan, En mijn 2 H7 grootlicht komt te vervallen ,groot licht word nu bediend door een klepje in het projector. Nu is het zo dat er voor het groot licht een 4 polig relais is en voor het...
  3. Stefanoss

    Groene devil eyes

    Te koop aangeboden. Groene devil eyes, deze monteer je eenvoudig aan je xenon projector, en geeft een stoere look aan je projectors ! Bij mij is de verkeerde kleur geleverd, setje bestaat uit 2 stuks, en is op 2 manieren aan te sluiten voor verschillende licht sterktes. Voor minder dan...
  4. Stefanoss

    65mm angel eyes nieuw !!

    Te koop aangeboden, Witte led Angel eyes in de maat 65mm, Aangezien ik deze in de maat 72mm moet hebben, heb ik niks aan deze. Setje bestaat uit 2 stuks. Voor minder dan 15 euro gaan ze niet weg, zelf heb ik er 20,- voor betaald . Ophalen en testen bij mij thuis is mogelijk...
  5. Stefanoss

    Start probleem.

    Na eindelijk gedacht te hebben dat mijn Vulcan klaar was (nog afgesteld worden) Duikt probleem 104 op B| Hij start niet meer. Enige wat gebeurt is dat je het start relais hoort in de junction box (zekering kast) Eerst hoor je de relais ff heel snel tikken en dan een hardere tik en...
  6. Stefanoss

    Bougie aflezen?

    Ik heb een vraagje over een bougie van mijn Vulcan vn1500. Hij zou afgesteld zijn met open luchtfilters en half open uitlaat. De monteur kon hem niet op zijn testbank zetten vanwege de ape hangers, die met mijn lengte van 2,05m zelfs nog hoog is :9 En hierdoor werd hij met de hand...
  7. Stefanoss

    Kan dit door defecte spanningsregelaar?

    Ik denk dat mijn spanningsregelaar defect is, Bij de motor op toeren te houden (geen toerenteller) laad deze 17v -O- Stationair is dit 13,3 volt. Maar kan het hierdoor komen dat de motor minder goed loopt of zelfs de ontsteking niet helemaal optimaal is? Aangezien hij nu goed zwart...
  8. Stefanoss

    Open luchtfilters gsxr1100

    Ik heb een klein euveltje met mijn Gixxer, Ik heb mijn suzuki gsxr1100 gekocht met K&N open luchtfilters, Hij is ook afgesteld met een Dynojet stage3 kit, bij adrie spierings in heesch.(door de vorige eigenaar) Echter lijkt het erop dat wanneer er teveel wind in de filter slaat dat...
  9. Stefanoss

    Busa gen2 schokbreker

    Hallo, Ik ben opzoek naar een hayabusa gen 2 schokdemper, Kan ook eventueel een gsxr1000 schokdemper zijn van bouwjaar 2003-2005.
  10. Stefanoss

    Kawasaki Vulcan 1500 trekt niet door

    Hallo alweer :9 Verkeerde titel |( Maar ik zie dat je die dus niet kan verandere als die er eenmaal staat. Gisteren avond de eerste 50km op de Vulcan gezet. De Vulcan reed best goed, enkel als je goed wou door accelereren begon hij te stotteren/inhouden. Vanmorgen besloten om...
  11. Stefanoss

    Iemand ervaring met synchroonmeter van motolab?

    Zoals de titel luid, Heeft er Iemand ervaring met de carburateur synchroon tester van motolab? Synchroon tester voor 2 Cylinder o.a. BMW | Moto Guzzi | Honda CX500 Aangezien dit nodig is bij mij, zit ik eraan te denken om deze te kopen. In iedergeval als hij doet wat hij moet doen...
  12. Stefanoss

    Kawasaki VN1500 rookt

    vandaag heb ik een Kawasaki VN1500 gekocht, met het probleempje dat hij iets wat rookt bij stationair en doortrekken! zal het verhaal van voren af aan vertellen van de vorige eigenaar. hij heeft deze motor een jaar geleden gekocht van een oude man die er nooit meer op reed, waardoor deze...
  13. Stefanoss

    Welke lasapparaat voor de hobby?

    Ik heb de zoekfunctie al geraadpleegd, Alleen heb ik niet echt het antwoord op mijn vraag kunnen vinden, :X Ik zoek dus voor in mijn garage een mig mag lasapparaat, Om is een keer een steuntje aan het frame te lassen of een uitlaat te maken, Nu besteed ik dit uit alleen moet ik elke...
  14. Stefanoss

    harley evo softtail forward controls te koop/ruil

    Ik heb hier een setje forward controls afkomstig van een harley evo softtail (is mij verteld ) de set is compleet, Echter zijn mijn plannen gewijzigd, en.ben ik opzoek naar een universele rem en schakel set, Als u een goede en nette set hebt wil ik ook.eventueel ruilen! Anders...
  15. Stefanoss

    GS 450 slaat niet aan!

    Heey, Mijn Suzuki GS 450 slaat niet aan, Voordat het blok eronder uit is geweest heeft mijn suzi gewoon gelopen ,weet niet of hij goed liep maar hij liep. Nadat ik hem terug heb gekregen(frame hardtaillen) heb ik de carbs schoongemaakt met de hand, en nieuwe pakking gemonteerd voor de...
  16. Stefanoss

    22 mm risers

    Ben opzoek naar 22mm risers hetzelfde als op de foto, Liefst rond 25mm hoog(mag hoger), Kleur maakt niks uit zolang ze netjes zijn!
  17. Stefanoss

    Start problemen GS450 -No Sparks-

    Toch na een tijdje weer aan de bobber kunnen werken , Echter loop ik nu tegen een klein probleempje! de Orginele kabelboom heb ik nog ff ingebruik om hem nog een keer te laten lopen voordat ik mijn eigen kabelboom maak. Maar nu heb ik geen vonk op beide bougie's, deze zijn nieuw, hij...
  18. Stefanoss

    WTF Waar slaat dit op?

    Ik zat zojuist op MP, beetje rond kijken voor onderdelen, Kom ik deze add. tegen: Custom & Chopperparts - voor de eigenbouwer Onderdelen definitie: motorblok Zadel Tank Voorvork Uitlaat Wielen etc Inruilen van parts is mogelijk mits we er heil in zien en het verkoop technisch...
  19. Stefanoss

    Suzuki gs450E Bobber project

    aangezien er leven in de suzi zit, ga ik ook maar een build thread beginnen ! Heb deze Suzuki GS450E '90, overgenomen van een handelaartje voor €125,- en er was gezegd dat de motor ongeveer 5 jaar niet meer gelopen heeft, maar wel lopend weg gezet is toen der tijd, er is door een of...
  20. Stefanoss

    Suzuki GS450E

    It's aliveeee!!! :) Ik heb bij aankoop van mijn GS450E uit 1990 geen sleutels erbij gekregen, ik heb niks meer gehoord van de handelaar over de sleutel dus ben bang dat hij hem niet heeft of niet geeft ! heb hem zonder sleutel kunnen starten , ofja op contact de start knop doet het niet...
  21. Stefanoss

    Koppeling GS450E ?

    ik heb van de week een GS450E 1990 gekocht (opknapper/Project) alleen valt het mij op dat mijn koppeling niks of niet veel doet |( Ik wil hem namelijk aan kunnen duwen om hem te kunnen proberen/starten (heb geen kickstarter en accu is plat) het zit zo: Koppeling stel schroeven (of...
  22. Stefanoss

    Suzuki GS 450E onderdelen hetzelfde als van een 450L?

    Zoals de titel het al omschrijft , Zijn de (Blok) onderdelen hetzelfde van een Suzuki GS450L als die van een L ? en ook delen zoals handvaten en/of schakelpootje en remdelen ? Juist omdat ik veel informatie en onderdelen van een L tegen kom, ook Online werkplaatshandboeken van een L maar...
  23. Stefanoss

    nieuwe hier

    hallo , Mijn naam is Stefan, 24 jaar jong en ik kom uit Oss, heb sinds gisteren een Suzuki GS 450E uit 1990 gekocht als Cafe /Brat? bobber project! hij loopt nog niet, en volgens de verkoper is hij jaren geleden rijdend weggezet! daar ga ik mij dan ook eerst op concentreren dus ik zal...
Terug
Bovenaan Onderaan