Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jo van Gaal
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    Te groot bestand

    Ik probeer foto's te plaatsen in het motorstekprofiel en bij de rubriek oude foto's. Ik krijg de melding dat het bestand maximaal 2 mb mag bedragen. Kan ik de omvang van het bestand eenvoudig terugbrengen zodat ik deze foto's toch kan plaatsen??
  2. J

    Waaldijk vanaf Nijmegen open?

    Weet er iemand of de Waaldijk vanaf Nijmegen richting Tiel morgen weer open is???
  3. J

    Route 67 Gescher

    Ik had het voornemen morgen een tochtje naar het trefpunt Route 67 bij Gescher te maken. Ik meen echter ergens gelezen te hebben dat dit dit voorjaar gesloten was. Vandaar mijn vraag is hier de laatste tijd nog iemand geweest?? Als het inderdaad is gesloten kan ik een andere route uitzetten.
  4. J

    Vrij Uit Beiersewoud

    Toevallig nog iemand die in het Hemelvaartsweekend, 19t/m24 mei, de groepsreis van Vrij Uit naar het Beierse Woud doet??
  5. J

    Rechte lijnen ZUMO

    Ik heb deze week op mijn computer mapsource 6.15.3 geinstalleerd. Wanneer ik met de routeknop een route maakt in mapsource en deze overzet naar mijn ZUMO komen er alleen rechte lijnen, van punt naar punt. Weet iemand een oplossing om dit probleem te ondervangen Ik heb al op de site van Garmin...
  6. J

    Filmpje uploaden You Tube

    Ik heb al enkele keren geprobeerd drie filmpjes die ik gemaakt heb tijdens de megameeting te uploaden naar you tube. Alles gaat goed tot de melding dat het uploaden enkele minuten kan duren. Ook na een paar uur is het flmpje nog niet verzonden. Wat doe ik fout? N.B. Het zijn kwalitatief zeer...
  7. J

    Film Torque

    Vanavond om 20.30 wordt op Veronica de film Torque uitgezonden.l
  8. J

    Even genoten van het zonnetje

    Ik ben net terug van een ritje van ca. 150 km en heb genoten van het lekkere voorjaarszonnetje, of zullen we toch nog een winter krijgen? Dit is zo'n voordeeltje van een VUT-er.
  9. J

    Intermot Keulen

    A.s. woensdag t/m zondag wordt in Keulen de grootste motorbeurs van Europa gehouden. Wie is van plan daar naar toe te gaan? Gezien de mooie weersvoorspelling denk ik vrijdag naar Keulen te rijden. Kun je de motor vlak bij de beurshallen kwijt?
  10. J

    Afslaan motor

    Ik worstel al enige tijd met een afslaande motor wanneer ik stop. Eigenlijk al van het begin af, zo'n 1,5 jaar geleden. Bovendien loopt hij wat "stotterig" in de neutrale stand. Gisteren heeft de dealer een nieuwe "throtle sensor" geplaatst t.b.v. de gaskleppen (met garantie). Ik heb hem...
  11. J

    Waaldijk al afgesloten

    Vanmorgen wilden we met een groepje over de dijk van Lent naar Tiel. Direct na Lent stonden verbodsborden voor auto's (nog een beetje gerechtigheid) en motoren. Bij het eerste hek stonden twee politie-agenten. Een fotograaf was foto's aan het maken. Is de afsluiting van deze dijk al een feit??
  12. J

    Hoe plaats ik foto's op dit forum?

    Door diverse deelnemers worden foto's op dit forum geplaatst. Mij lukt dit niet. Ik werk met windows XP. Welke handelingen moet ik verrichten om de foto's bij een bericht in het forum te plaatsen? Groeten, motorjo
  13. J

    Vrij Uit reis Zwitserse/Italiaanse meren

    Hallo, Op zondag 17 augustus vertrek ik voor de zesdaagse motorreis van Vrij Uit richting Oberried-Todtnauberg. Van daaruit gaat het de volgende dag naar Rovio aan het meer van Lugano. Heeft een van de lezers dezelfde reis geboekt en wil deze eventueel gezamenlijk richting Oberried (Zwarte Woud)...
  14. J

    Wie gaat ook naar Dolemieten?

    Volgende week zaterdag 21 juni vertrek ik met de groepsreis van Vrij Uit naar de Dolemieten. 1e overnachting in Grassau in de buurt van de Chiemsee. Vandaaruit start op zondag 22 juni de groepsreis naar Tenna in de Dolemieten. Op zaterdag en zondag daarop gaat het weer via Grassau richting...
  15. J

    Effe stoom afblazen

    Vanmiddag een vrije middag. Wat doe je dan met zo'n mooi weer (ca. 15 graden. Juist... een stukje gaan rijden :] en het lentegevoel in je opnemen. Half weg de route net binnen de kom (ca. 100meter) van Venray....flits. De snelheid zal zo'n 65 km zijn geweest. Een paar schaapachtige ogen...
  16. J

    Hoe snel rijden agenten

    :} Ik weet niet of er veel agenten op dit forum zijn. Op je dienstfiets kun je jezelf nog lekker uitleven. Maar hoe rijden jullie op je eigen motor. Ik kan me niet indenken dat jullie je wel keurig aan 80 of 120 km. houden. Durft er iemand eerlijk te reageren :? :? :? O-)
  17. J

    Motorverzekeringen

    Motorvrienden, Ik denk er sterk over mijn diversion in te ruilen tegen een Yamaha FJR 1300. Ik ben aan het bezien welke verzekering het beste bij deze motor past. Momenteel ben ik bij de KNMV verzekerd. Deze verzekering heeft de voorwaarde dat de motor bij buiten parkeren/stallen met een...
  18. J

    toeschouwer op Nurburgring

    Ik zie op het forum steeds dat er groepen op de Nordschleife van de Nurburgring gaan rijden. Een mooi tochtje naar de Eifel vind ik leuk. Zelf rijden op de ring komt (nog) niet bij me op. Mij vraag, ben je als toeschouwer welkom op de ring en zo ja waar moet je dan zijn? :?
  19. J

    Deelnemer 3-Alpentoer Vrij Uit?

    Ik ga op 11 augustus a.s. de 3-Alpentoer (groepsreis) van Vrij Uit rijden. Voorafgaand heb ik voor de nacht van 10 op 11 augustus geboekt in het Dorint-hotel in Wurzburg. Zijn er meer deelnemes die dit gedaan hebben en eventueel gezamenlijk naar Wurzburg willen rijden op 10 augustus. Laat het...
  20. J

    Bezwaar tegen schikkingsvoorstel te hard rijden

    Afgelopen zaterdag krijg ik tot mijn verbazing een schikkingsvoorstel voor 7 km te hard rijden op een 50 km-weg. Het flitsen is gebeurd op een stuk weg waar het echt niet gevaarlijk is. Als je tegelijkertijd leest dat men in Rotterdam niets meer doet aan inbraken en andere zgn. kleine delicten...
Terug
Bovenaan Onderaan