Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: silva
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. silva

    achter schokbreker hervullen

    ik heb een kawasaki zx-9r en ik heb gemerkt dat mn achterschokbreker niet echt meer de schokken absorbeerd. ik heb hem alstugger gezet maar hij is nog stteds niet lekker. Nou heb ik gehoord dat je hem opnieuw kunt laten vullen en onder druk kan laten zetten. Weet iemand toevallig waar ik dat...
  2. silva

    welke kettingspay blijft nou zitten???

    wie weet welke kettingspray er nou op je ketting blijft zitten en niet na 1 keer gas geven op je velg zit :( heb nu kettingspray van kroon maar dat blijft ook niet zitten ;(
  3. silva

    spyball alarm

    hallo. ik heb een spyball alarm op mn motor zitten. Maar als ik een tijdje niet heb gereden dan trekt het alarm mn accu leeg. weet iemand toevallig of ik het alarm helemaal kan uit zetten? Hij staat toch op slot in de garage. 8-)
  4. silva

    kawasaki???? A5

    iemand vanmiddag nog die nieuwe kawasaki??? (kon het niet zien) zien rijden zonder kentekenplaat op de snelweg? hij knalde met hoge snelheid over de A4 }) }) Ik wil even weten wat voor een kawa het was?
  5. silva

    handvat slipt

    Mn handvat van mn gashendel glipt steeds door. Er zat eerst tape onder maar dat is pas los gelaten. Wat is de beste manier om hem vast te zetten????????????
  6. silva

    knipperlichten in remlichten

    wie kan mij helpen? Mijn knipperlichten heb ik er af gehaald omdat ze zo groot waren. Ik heb er hele kleintjes op gezet maar die zijn overdag bijna niet te zien. Nou zag ik van de week een motor voor mij rijden en als die zijn richting aan gaf naar links knipperde zijn linker remlicht en zijn...
Terug
Bovenaan Onderaan