Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: RickertJ
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    Moto 73 jaartal 2022, + delen 2019, 2020

    2022: Ik heb tm nummer 21. Nr 3 en na 21 missen. Meeste nog nieuw in folie. Een abbonement gekregen maar eigenlijk weinig gebruik van gemaakt. Gratis af te halen. 2021: Nrs 2 tm 23 2019 12 nummers van 2019. Tevens nog een aantal motoplus en andere bladen, die krijg je erbij.
  2. R

    SW-Motech bar risers 28mm stuur 20mm hoog

    Nieuw, verkeerd besteld en te laat geweest met terug sturen. Factuur erbij. Nieuwprijs 50€ Doe een mooi bod :)
  3. R

    Nieuwe integraalhelm

    Aangezien mijn helm al weer 6 jaar oud is en minder goed sluit en ik gek word van de wind zoek ik een nieuwe helm. Huidige helm is scorpion exo 510 air maat M. Eisen: Budget max 450€ Integraal helm Zo stil mogelijk Pinlock meegeleverd Zonnevizier ingebouwd Communicatie voorbereiding Wensen...
  4. R

    Sport/Tour motor

    Goedemorgen, Sinds een tijdje ben ik eigenaar van een Kawasaki z900 uit 2019 en een Triumph Tiger 1050 uit 2008. Nu vind ik de z900 te oncomfortabel voor lange afstanden en de Tiger te zwaar/groot voor mij in de korte bochten en qua stuurgedrag, maar de Tiger is geweldig op lange afstanden en...
  5. R

    Honda CB400T 1982 500€

    Te koop, mijn projectmotor CB400T. bouwjaar 1981, 19433 mijl gelopen. Gekocht voor erbij en om op te knappen, maar rijd er toch te weinig op. heeft gebruikerssporen, maar het is dan ook een oude motor :) Motor rijd op zich goed(zie onderstaand) start warm vrijwel meteen en koppelt/schakelt...
  6. R

    CB400T Project

    Laatst voor weinig een CB400t op kunnen pikken, meteen 80km mee naar huis gereden, dus dat ging iig goed :) (foto ff zonder kapjes maar die zijn er bij) Doel is opknappen (motorisch) en iig voorlopig een poosje mee rijden. Ketting moet vervangen worden, en een beurtje is ook aan te raden...
  7. R

    TomTom Rider 2013 50€

    In goede staat. Met de nieuwste kaart/software update, dus geen last van de april GPS problemen. Heb inmiddels een vervanger dus deze kan weg. Is Inclusief montagemount/materiaal, nieuwe ram mount (oude gebruikt bij nieuwe) en usb kabel/oplader, en doosje waar ie in kwam. Vraagprijs 50€
  8. R

    Suzuki GSR 600 2006 15940km

    Hierbij wil ik mijn GSR 600 te koop aanbieden. Ik verkoop de GSR omdat ik naar een nieuwere motor op zoek ben. Kilometerstand is 15940, maar kan nog oplopen met dit mooie weer. Ik heb de motor in oktober 2017 aangeschaft. Er stond toen 7500km op de teller. De motor heeft toen een kleine beurt...
  9. R

    Yamaha YZF R6 2004 13700KM

    Hierbij wil ik mijn Yamaha R6 te koop aanbieden. Ik rijd er simpelweg te weinig op, en dat is zonde van zo'n mooie motor. Ik heb deze in maart van dit jaar gekocht. De motor is voorzien van een MIvv uitlaat met e keur en db killer. Dit zorgt voor een sportiever geluid, maar niet te hard. De R6...
  10. R

    Sportdemper FZR 600

    Gezocht voor een FZR 600 3HE. Graag met e keur en bevestigingsmateriaal.
  11. R

    Universeel ruitje, Gratis

    Zat op mijn GSR, maar inmiddels vervangen. Gratis af te halen in Putten. P.s. Ben wel fan van speciaalbier :)
  12. R

    adware op motor forum

    Op mijn telefoon krijg ik als ik op het forum zit dat ik soms naar een pagina wordt doorgestuurd. Dit is een adware pagina wat meteen een .apk download met rommel. Op andere websites heb ik dit niet en mijn telefoon is virusvrij dmv een scanner. Naam website: Sinoadv
  13. R

    Hoi!

    Na een lange tijd van meelezen toch maar aangemeld :) In augustus vorig jaar mijn A1 gehaald, en pas een Honda CB 125 T gekocht. Nu ga ik daar met mijn vragen even in het topic stellen :9
Terug
Bovenaan Onderaan