Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: awesomo038
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. awesomo038

    Dainese Pro-Armor rugprotector veilig genoeg?

    Lieve lieve mede motorvrinden, (Wellicht vanwege de lockdown en het thuiswerken en daardoor teveel tijd:P)heb ik besloten dat ik met een rugprotector wil gaan rijden. Mede om enige medische issues in mijn rug en hopelijk om erger te voorkomen. Ik rij alleen op straat en natuurlijk mooie...
  2. awesomo038

    Ervaringen met 'jemotorverzekeringonline'?

    Beste MF'ers! (Is er een sectie voor vragen over verzekeren? Volgens mij niet toch?) De motordagen staan weer voor de deur en vorige week ben ik de gelukkige eigenaar geworden van een Honda VFR. De motor kwam met 10 dagen All Risk verzekering en ik word nu heerlijk commercieel...
  3. awesomo038

    Ik krijg de bouten van het motorblok NIET los

    Hallo mensen please help me!! :( Ik ben bezig om valblokken te installeren op mijn motor (triumph daytona 675 2006) Ik moet hiervoor de bouten even losschroeven, valblokken erop en dan weer terugschroeven. KLinkt als kat in het bakkie Ik krijg alleen onder GÉÉN mogelijkheid deze...
  4. awesomo038

    Triumph daytona 675, 1.80 cm lengte?

    Hallo mensen. Ik heb afgelopen woensdag mijn motor (Kawasaki ER6F) verkocht en ben geinteresseerd in de daytona 675 (bouwjaar 2006). Zo'n mooie motor! Nu haal ik met mijn lengte helaas maar de 1.80 cm en val toch wel onder de kleinere rijders denk ik. Wie van jullie heeft ongeveer de...
  5. awesomo038

    Koper wil vooraf kenteken hebben

    Excuses als dit al eens is gevraagd ik kan het niet vinden. Ik ben mijn motor aan het verkopen. Nu wil een geinteresseerde het kenteken hebben. Naar eigen zeggen om uit te zoeken hoe hij de motor op 25 kw kan zetten. Kan het kwaad het kenteken te geven? Uiteraard besef ik me dat...
Terug
Bovenaan Onderaan