Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Tim_vr6
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Tim_vr6

    Verkocht

    Wegens overcompleet aangeboden. Motortrailer is kantelbaar. In zeer goede staat. Niet veel gebruikt. Er zitten goede banden onder. Beide lampen voorop de aanhanger worden nog vervangen voor nieuwe (er mist nu van 1tje een kap) Incl. oprijplaat die zeer gemakkelijk dmv bout losgehaald en...
  2. Tim_vr6

    Set Dunlop Trailmax banden (ex NC 750X DCT) €125,-

    Heb hier een setje OEM banden liggen van productie datum Sept.2022 Dunlop Trailmax Zijn 1800km oud en zo goed als nieuw. Komen onder mijn 2023 NC750X DCT vandaan. vraagprijs € 190,- ex. verzendkosten. Af te halen in buurt van Assen. DOT code Voorband: DOT code Achterband:
  3. Tim_vr6

    Damesjas Macna XL

    Hierbij Aangeboden: Damesjas Macna XL Incl. afneembare reflectie vest. EU Maat: 42 Uitneembare binnen-jas. ZGAN. Prijs: € 50,- Kan gepast worden in Donderen (Drenthe) Kan verzonden worden. Kan betaald worden via PayPal bij verzenden. Zie foto's.
  4. Tim_vr6

    Reeds weg.

    Hierbij te koop aangeboden voor hobbyist. Onderstel voor bouw van motoraanhanger met een torsie-as van Alko van 900kg. (geen kenteken aanwezig) Echter de oplooprem is vastgelast, want remmen zijn er nooit op vervangen/opgeknapt. (werking remmen uitgeschakeld door vastlassen oplooprem)...
  5. Tim_vr6

    Aankoop Showroom model van 11jaar oud 0 KM

    Zit hier in dubio. Heb een motor gezien die gloednieuw is, maar echter wel 11 jaar oud. Deze heeft al die jaren in de showroom gestaan. Voor de aankoop prijs hoef ik het niet te doen, die is goed. Ik snap dat de banden wel op zijn (uitgedroogd) Zou het verstandig zijn om zo'n motor te...
  6. Tim_vr6

    Km-teller Honda NT650

    Ik ben opzoek naar een kilometer-teller van een Honda NT650. Voor de duidelijkheid, dus niet eentje van een Honda NT650V Deauville Weet iemand toevallig of iemand nog zo'n teller heeft liggen??
Terug
Bovenaan Onderaan