Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: William f1
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. William f1

    Gevraagd; dames jas M, broek (mt 38), laarzen (mt 39)

    Wie kan mij helpen?, Ik ben opzoek naar een betaalbaar setje motorkleding voor mijn vriendin. Ze zit pas net achterop en vindt het nog wel wat eng soms, daarom willen we eerst maar eens kijken naar goedkoop tweedehands setje voor het geval dat ze het toch niks vindt ;) We zijn opzoek naar...
  2. William f1

    Kuipruit en achterbeugel voor Honda CBR600F f1

    TE KOOP voor Honda CBR600 F bj. '87-'90 pc19 / pc21 : - Hoger windscherm/ kuipruit vp € 45,- - Achterbeugel / handvat beugel vp € 30,- Windscherm ziet er netjes uit. Geen diepe beschadigingen en bevestigings punten zijn niet afgebroken. Fijn scherm om wat meer uit de wind te zitten...
  3. William f1

    aanmelden

    slotje
  4. William f1

    Handleiding / Technisch informatie boek Suzuki SV650S 99-'02

    ik zoek een Handleiding / Technisch informatie boek Suzuki SV650S 99-'02 alvast bedankt!
  5. William f1

    Honda VF 500 V30 magna uit '84

    Hallo allemaal, Ik wil zeer binnenkort gaan kijken naar een Honda VF 500 V30 magna uit '84 hebben jullie tips? Wat zijn zwakke punten van zo'n motor en waar moet je juist op Letten met aankoop van deze motor? Alvast bedankt
  6. William f1

    Torque waardes

    Hi mede motor fanaten Ik ga mijn clip-on's van mijn Suzuki SV650S uit 2002 vervangen door een superbike stuur. Ik heb zo'n ombouwkit met een andere kroonplaat. Weten jullie wat de torque waardes zijn? Het is toch je stuur wat goed vast moet zitten 😅 Alvast bedankt!
  7. William f1

    SV650S - '99-'02

    Heeft er iemand ervaring met een ander stuur op een SV650S ipv de clip-on's? en is er misschien iemand die een TL voorkant op een SV heeft zitten?? ben erg benieuwd! ( ook naar eventuele foto's ;) )
  8. William f1

    motor/zadeltassen

    wie heeft er (universele) zadeltassen te koop die over de buddy van sv650s uit 2002 passen?
  9. William f1

    undertail SV650S 2002

    wie o wie kan/wil mij helpen?? (omgeving Almere) ik heb een Suzuki sv650s uit 2002 en daar zit het standaard grote spatbord met kentekenplaat nog op. (de "taartschep') ik heb inmiddels een andere undertail, eentje zonder spatbord, alleen moet ik die nog wel omwisselen. ik heb nu 3x...
  10. William f1

    hogere Top ruit/kuipruit €50,- en achterbeugel/ handvatbeuge

    hogere Top ruit/kuipruit ,- en achterbeugel/ handvatbeugel voor CBR600F pc19/pc21: Onderdelen motoren - Honda - Motoren en Scooters - Speurders.nl
  11. William f1

    sportdemper/uitlaat voor een Suzuki SV 650S uit 2002 gezocht

    sportdemper/uitlaat voor een Suzuki SV 650S uit 2002 gezocht
  12. William f1

    hogere Top ruit en achterbeugel voor CBR600F pc19/pc21

    hogere Top ruit/kuipruit €50,- en achterbeugel/ handvatbeugel €35,- voor CBR600F pc19/pc21
Terug
Bovenaan Onderaan