Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Digger
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Digger

    GSXR1000 2015 Motorschade €4.750,-

    Te koop aangeboden: Een suzuki gsxr 2015 circuitmotor met motorschade. Het motorblok was in elkaar gezet met een oorspronkelijke onderblok, maar met een andere kop van een 2014 gsxr1000. Ergens is iets niet goed gegaan, want na 1 ronde kwam er een ratelend geluid uit en een mooie rookpluim...
  2. Digger

    GZ: Achtervelg gsxr1000 2015

    Voor mijn racer (GSXR1000 2015) ben ik op zoek naar een extra achtervelg. Als iemand een velg over heeft dan hoor ik dat graag. Dick
  3. Digger

    Te koop onderdelen 600rr 2008 (PC40)

    Na een onvrijwillig afscheid van de 600rr vorig jaar zijn er wat onderdelen overgebleven. Een groot deel ervan waren reserveonderdelen mocht er ooit een schuiver gemaakt worden. Wat hebben we: Arrow RVS uitlaatbochten (standaard demper past erop) €250,- Akrapovic demper + linkpipe (deze hebben...
  4. Digger

    Wilbers CBR600RR PC40

    Te koop, een Wilbers 643 QS schokbreker met hoogteversteller voor een 600rr vanaf 2007 (PC40). Hij gaat in de verkoop omdat ik een andere schokbreker gekocht heb. De vraagprijs is €450,-. Een foto zegt altijd meer dan duizend woorden. Vergeef me de kwaliteit van de foto's...
  5. Digger

    Arrow demper + linkpipe 600rr 2007/8

    Bij aankoop van mijn racer kreeg ik er een carbon Arrow demper bij. Het rijden met een standaarddemper bevalt prima dus ligt de Arrow momenteel stof te vangen. Het is niet moeders mooiste, maar misschien dat de kleine plekjes weg te krijgen zijn als er wat gepoetst word ;) . Een foto zegt...
  6. Digger

    Pitbox Spa 13/14 augustus

    Aangezien een pitbox toch wel erg makkelijk is, wil ik er voor de twee dagen Spa met Pro Speed (13/14 augustus) 1 huren. Nu zijn we pas met twee liefhebbers dus er kunnen nog maximaal twee personen bij. We hebben nog geen box gereserveerd, maar bij navraag bij Pro Speed blijkt dat het ook ter...
  7. Digger

    Radiateur cbr1000rr 08/09 Lek

    Voor de liefhebber heb ik hier nog een radiateur liggen voor een Fireblade 08/09 met een gaatje erin. Er zit een klein gaatje in, maar er de koelvloeistof komt er uit. Zelf heb ik een nieuwe radiateur gekocht dus hij ligt hier stof te vangen. Overigens heb ik zelf al een poging gedaan om het...
  8. Digger

    Achtershock 600RR 05/06

    Goedemorgen, Ik heb nog een standaard achtershock liggen voor een 600RR uit 2005/2006. Bij Hyperpro er een nieuwe veer erop laten zetten, maar daar kwamen ze er ook achter dat hij een beetje lekte. Er kon nog wel een seizoen mee gereden worden, maar ik zelf heb ik hem laten vervangen...
  9. Digger

    Honda cbr600rr 2006

    Mijn 600rr circuitmotor gaat er nu toch uit vanwege andere prioriteiten en het rijden van te weinig dagen. Het spec-lijstje: -Motorisch standaard -BMC-racefilter -PC3 USB -Puig kuipruitje -Pazzo rem/koppelingshendel -Goodrigde remleidingen voor -Carbon blokbeschermer -Ariete haakse...
  10. Digger

    Arrow volledig uitlaatsysteem 600rr 03-04

    Wegens de verkoop van mijn 600rr heb ik een aantal onderdelen over. Te koop zijn: -Volledig Arrow uitlaatsysteem (rvs bochten en titanium demper) €500,- -Powercommander III USB €175,- -Gilles rem/schakelsetje (titanium kleur) €225,- -HyperPro CSC stuurdemper (zwarte demper) inclusief montage...
  11. Digger

    Digger

    Beste mensen, ik ben nieuw hier op het forum. Ik lees al enige tijd mee, maar ik heb me nu ook maar eens aangemeld. Ik ben de 'trotse' eigenaar van een suzuki gs500e slingshot uit 1991. De motor is tot nu toe vaker kapot geweest dan dat ie reed. De voorvorkkeringen zijn al 4 keer vervangen, de...
Terug
Bovenaan Onderaan