Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: LeXuZ
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. LeXuZ

    Plaatsing vacuumslang Hornet 6000

    Beste forum leden, Ik heb op de Hornet en vacuüm slangetje losliggen. Een ik was benieuwd waar deze geplaatst dient te worden. Ik heb al even gekeken maar ik kan de aansluiting niet vinden.
  2. LeXuZ

    Brandstofpomp SZR 660

    Beste forumnleden, Sinds afgelopen weekend hebben we hier een Yamaha SZR 660 staan. Deze heeft 3 jaar stil gestaan, gelukkig wel binnen. We hebben er een nieuwe accu ingeplaatst en nieuwe brandstof getanked. De SZR wilde niet starten. De startmotor maakt af en toe een "klapperend" geluid en...
  3. LeXuZ

    Z1000 - 2007 : FI error code 63

    Hallo allemaal, Sinds kort brand na een warme start het rode indicatorlampje en de melding "FI" op de Z1000. Nu heb ik de code opgezocht en deze staat voor: Exhaust Butterfly Valve Actuator. Dit zou meestal voorkomen bij vervangende uitlaatsystemen icm met de Servo. Nu is mijn Z1000 nog...
  4. LeXuZ

    Gezocht: "Kontje" R6 2003-2005 blauw

    Hellaas is de brommer omgevallen ;( Nou ben ik opzoek naar het "kontje" van de R6. Hiermee bedoel ik het bovenste gedeelde van de achterkuip en de undertail. Bovenste gedeelte: Onderste gedeelte: Mocht je deze nog hebben dan hoor ik dat graag. Alvast bedank
Terug
Bovenaan Onderaan