Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Green Fear
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Green Fear

    Koso teller

    ivm het klaarmaken van een streetfighter ben ik op zoek naar een Koso teller oid. Deze moet snelheid, afstand, en toerental aan kunnen geven. Laat maar wat horen als je iets hebt liggen.
  2. Green Fear

    achterschokbreker voor een zxr 750

    De titel zegt het al...... ik ben op zoek naar een achterschokbreker voor een kawa zxr 750 uit 1994. De schokbreker die er nu op zit is denk ik lek. Deze veert veel te soepel, en blijft heel lang nadeinen.... Ik hoor het wel.
  3. Green Fear

    Suzuki SV 1000 en Mile Pajic

    Dit is mijn SV 1000 uit 2005. Ik was op zoek naar nieuwe uitlaten, maar kon geen mooie vinden die ook de hoek veranderde. Dus dit is het geworden :9
  4. Green Fear

    wie o wie durft, bochtenset aanpassen sv1000n

    ik ben op zoek naar iemand die netjes de standaard bochtenset van een sv 1000 aan kan passen, zodat de dempers wat schuiner omhoog komen te staan, maar met behoud van de passagiers steppen. het is een lastig klusje, maar laat maar horen *O*
  5. Green Fear

    te koop gsxr 750 k2 met compleet arrow systeem

    inruil sv 1000 of kawa z 1000 bespreekbaar. te koop een prachtige gsxr uit eind 2002, met 22 dkm op de teller vaste prijs 5500 euro }) }) }) :o loopt als een trein, uitdraai aanwezig. ohllins voorvering compleet blauwe boutjes blauwe ketting/tandwielset double...
  6. Green Fear

    ruilen: een gsxr 750 k2 tegen een kawa z1000

    wie o wie, heeft er interesse om zijn kawasaki z1000 (het liefst een zwarte of een groene) te ruilen tegen een gsxr 750 k2 uit 2002. met allerlei mooie en lekkere goodies erop. het word weer eens tijd voor wat anders. de soes heeft 22.000 gelopen, een compleet arrow comp. systeem eronder...
  7. Green Fear

    gear indicator voor de zx7r

    ik heb deze een keer gekocht via dit forum, maar ben er nooit aan toe gekomen om hem in te bouwen. nu heb ik een andere fiets, dus daarom bied ik hem te koop aan. er zit een hele duidelike omschrijving bij, en als je een beetje handig bent, zit hij er zo in. prijs is 35 euro incl...
  8. Green Fear

    orginele remleidingen voor de kawa zx7r

    ik heb de remleidingen voor en achter over, zijn nog helemaal goed, wie heeft er interesse, roep dan ook gelijk maar even een prijs :)
  9. Green Fear

    rvs uitlaatsysteem met carb. yoshi voor gsxr 750 /2002

    wegens aanschaf nieuw systeem, heb ik nu een org. rvs uitlaatsysteem met een carb yoshi rs3 te koop. volgens mij past dit op meerdere modellen, vraag even na bij de dealer, staat beter dan de standaard stalen bochten van de voorgaande modellen. prijs voor dit alles 300 euro. voor 335 euro krijg...
  10. Green Fear

    haynes manual zx7r

    de titel zegt het al. verkeert nog in nieuwstaat. vaste prijs 15 euro. :W
  11. Green Fear

    K&N inlegfilter suzuki gsxr

    ik heb eeb K&N inlegfilter te koop. hij past onder andere op: K&N Applications for SU-7500 Replacement Air Filter Product Information and Specifications for K&N Part SU-7500 2004 SUZUKI GSXR1000 1000 - All 2003 SUZUKI GSXR750 750 - All 2003 SUZUKI GSXR600 600 - All 2003 SUZUKI...
  12. Green Fear

    help! ik zit met een vraag over de voorvorkkeerring

    ik heb nu een poot deels gereviseerd van de up side down vering, alleen nu heb je aan de bovenzijde van de poot een uitsparing zitten waar een metalen bus in valt. nu is mijn vraag moet de tweede metalen bus hieroverheen vallen, of moet ik hem er voorbij schuiven. dus onderkant poot, stofkering...
  13. Green Fear

    te koop o.a. stuurdemper/jas/uitlaat/zadel/oliedop/enz

    ik heb mn schuurtje opgeruimd, en dit kwam ik allemaal nog tegen: koppeling en remhendel zx7r een bijrijderszadel zx7r voorbochten zx7r org. achterlicht zx7r stuurdemper kan passens worden gemaakt voor bijv, zx7r (stuurklem 50 mm) koplamp zx7r achterlicht gsxr 600/750/1000 revít jas...
  14. Green Fear

    achterzitje gsxr 750 2002 gezocht

    de titel zegt het al, als je wat hebt liggen, laat maar even wat horen!
  15. Green Fear

    te koop SUPER ZX7R

    hallo allemaal, mijn liefje gaat de deur uit '( zij is afkomstig uit 96, met net 39.000 op de teller. aangepast uitlaatsysteem met Yoshimura demper eronder, volledig afgesteld met een bmc filter en een dynojetkit, met ruim 116 pk op het achterwiel. ook zit er vortex vertanding met een 520...
  16. Green Fear

    te koop spulletjes zx7r

    ik heb een paar spullen voor de zx7r, waaronder een seat cover, een undertail, en een orginele bochtenset.
  17. Green Fear

    problemen met bi xenon h4

    hallo, mede forummers!! ik heb een klein problemmpje. ik heb een amerikaanse koplampunit aangeschaft met een setje bi xenon voor mijn zx7r. dus 2 x xenon klein licht, en 2 x xenon look-a-like groot licht. alles aangesloten zoals het hoort, maar de ontsteker piept, en de verlichting (xenon)...
  18. Green Fear

    te koop voor suzuki rm 125 uit 2000

    ik heb hier nog een orginele uitlaatset, dus bocht en iets ingekorte demper liggen. mag weg tegen elk aannemelijk bod.
  19. Green Fear

    te koop paddockstand voor off the road en crossers

    ik heb in de aanbieding een hele mooie en weinig gebruikte bok. de prijs is 40 euro. *D *D *D
  20. Green Fear

    kleurnummer orgineel kawasaki lime green

    ik ben op zoek naar een kleurcode/nummer, omdat ik mijn paarse kontje ook groen wil hebben }) dus als iemand voor mij een nummer of code heeft, waar de spuiter iets mee kan ben ik jullie erg dankbaar. weet er misschien ook iemand een nummer of code van het parelmoer witte? in ieder geval...
  21. Green Fear

    Two Brothers Racing C5 Titanium demper ZX7R!!!!!!!

    Te koop een hele mooie demper!! ongeveer een 10 maanden oud, mooi geluid!!! laag onderin, en een verslavende krijs bovenin! :9~ }) wie o wie gaat hem onder zijn bike plaatsen. hij past eventueel ook onder een honda fireblade. deze was van modeljaar 97.
  22. Green Fear

    koppeling kawa zx7r

    ik heb ff een klein vraagje. heb een nieuwe ketting en tandwielset gemonteerd, nu moet je bij de zx7r de hydraulische koppelingcilinder eraf halen, om bij het voortandwiel te komen. zo gezegd, zo gedaan. voor die tijd geen koppelingproblemen, nu ontkoppeld hij bijna niet meer. heb het zaakje al...
  23. Green Fear

    stickers kuipgedeelte zx7r

    wie kan mij de maat geven van de stickers die op mn kuip komen te zitten, zodat ik die kan laten drukken bij een belettering bedrijf?? het gaat hier om de kawasaki stickers die op de onderkuip schuin zitten. thanks!!! :} Bijlage: foto klein 1.JPG
  24. Green Fear

    motorspullen kopen via ebay duitsland

    hallo, had ff een vraagje. ik heb iets gekocht via ebay duitsland, maar nu moet ik geld overmaken. alleen een paar dingen snap ik niet helemaal, zoals wat is een bank leitzahl :X :?
  25. Green Fear

    verkeersboete zonder kentekenplaat op bekeuring

    95 euro kost dit geintje. verkeerd ingehaald over een baan voor rechtsaf, ben toen staande gehouden. ik kreeg nu de boete thuis gestuurd, maar bedacht me achteraf dat ik mijeigen gelegitimeerd heb met een kopie van mijn rijbewijs. als ik nu ontken in een bezwaarschrift dat ik daar niet geweest...
Terug
Bovenaan Onderaan