Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. M

    Set Valter Moto Street paddockstands

    Wegens verkoop motor bied ik een set Valter Moto stands aan (type Street). Mag weg voor € 70,00 Af te halen in Nieuwegein
  2. M

    NG remschijven + TRW remblokken voor GSXR 600/750 K6/7

    Zijn nog geen 400 km gebruikt, factuur van € 431 aanwezig. Mag weg voor € 150. Af te halen in Nieuwegein.
  3. M

    K&N filter voor Suzuki GSX-R 600 K6/7

    Wegens overcompleet bied ik een K&N luchtfilter aan voor een Suzuki GSX-R 600 K6/7, past volgens mij ook in een GSX-R 750 k6/7? Foto: Prijs: € 30,00 exclusief verzendkosten. Eventueel op te halen in Nieuwegein.
  4. M

    Akrapovic uitlaat voor GSX-R 600/750 K6/7

    Bij deze bied ik mijn Akrapovic uitlaat aan voor een GSX-R 600/750 K6/7. Het carbon op de demper is niet zo netjes meer, maar hij is nog wel gasdicht. Ik heb hem via MF als volledige Akrapovic gekocht, maar ik weet niet 100% zeker of het spruitstuk ook van Akrapovic is, het is in ieder geval...
  5. M

    Akrapovic uitlaat voor Suzuki GSX-R 600/750 K6/7

    Bij deze bied ik mijn Akrapovic uitlaat aan voor een Suzuki GSX-R 600/750 K6/7. Het carbon op de demper is niet zo netjes meer, maar hij is nog wel gasdicht. Ik heb hem via MF als volledige Akrapovic gekocht, maar ik weet niet 100% zeker of het spruitstuk ook van Akrapovic is, het is in...
  6. M

    GEZOCHT: Luchtinlaten Suzuki GSX-R 600/750 K6/K7

    Topic mag dicht, ben inmiddels voorzien.
  7. M

    Datona Paddockstand MotoGP set

    Bij deze te koop aangeboden een set (voor + achter) paddockstands van Datona. Het gaat om onderstaande stands (los € 69,00 per stuk): Werkplaatsinrichting & Gereedschap voor Auto en Motor Vraagprijs: € 110,00 Af te halen in Nieuwegein.
  8. M

    Gezocht: Powercommander V voor GSX-R 600 K6/K7

    Zoals de titel doet vermoeden zoek ik een Powercommander + quickshifter voor mijn GSX-R 600 K6/K7.
Terug
Bovenaan Onderaan