Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: RubenR6
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    [GEZOCHT] Trackdays mei en juni Assen - ervaren/gevorderde groep

    Aangezien ik pas net weer opnieuw begin met rijden is elke circuitdag de komende maanden al volgeboekt. Daarom ben ik op zoek naar één/meerdere trackdays in mei en juni op Assen. Groep: ervaren / gevorderd / sportrijders (rondetijden rond de 2:00 á 2:05 op Assen) Dag: maakt niet uit, ik maak de...
  2. R

    Haynes werkplaatsboek Yamaha R6 '06-'13 // €20

    Vrijwel nooit gebruikt, motoren zijn verkocht dus deze mag ook weg. Bladzijden zijn ook allemaal netjes, niet gescheurd of vies etc. Vaste prijs €20 + eventuele verzendkosten €4. Op te halen in Borculo.
  3. R

    Shoei X-Spirit III Brink TC-1 motorhelm maat M - €525 NIEUWSTAAT

    In verband met stoppen met motorrijden verkoop ik deze helm Helm is op 17 juli 2019 aangeschaft, echter slechts een keer of 10 gedragen. Zoals op de foto's te zien is hij in complete nieuwstaat. Ruikt nog als een nieuwe helm, nooit gedragen i.c.m. gel/wax in de haren. Het is een Shoei X-Spirit...
  4. R

    GP503, milieumat, rugprotector & kleding

    Op te halen in Borculo (GLD) of te verzenden op kosten van de koper. Prijzen staan vast, sta niet open voor onderhandeling. MX24 milieumatten, 2 stuks - 1 verkocht - 1 voor €25 GP503 bandenwisselaar met bandenlichters, kwasten, bandenpasta, 5/10gr gewichtjes - verkocht Alpinestars SMX-5 maat...
  5. R

    Yamaha R6 RJ11 2007 circuitmotor €3.600

    Aangezien de hobby mij toch wat te duur wordt ga ik helaas stoppen met circuitrijden. Mijn R6 mag daarom de deur uit. Vooropgesteld: er zit aan één kant schade op het kuipwerk door het laten vallen van de motor met inladen |( Motor wordt met deze schade dus nu verkocht, spuitwerk is niet super...
  6. R

    Yamaha R6 RJ11 2006 - Zwart - 24.334km - €5.400

    Bij deze aangeboden mijn Yamaha R6 RJ11 uit 2006. Reden van verkoop: ik stop geheel met motorrijden op straat vanwege aankoop auto & circuitrijden met andere motor. De motor heeft 24.334km gereden, wordt waarschijnlijk nog voor enkele kilometers gebruikt. Hij is in absolute topstaat en rijdt...
  7. R

    Michelin Pilot Power 2ct 180/55 + 120/70 slechts 1000km oud

    Bij deze aangeboden setje Pilot Power 2ct motorbanden. Maatvoering 180/55/17 en 120/70/17, meest gangbare maat banden tegenwoordig. Set is amper 1000km oud, geef zelf de voorkeur aan Dunlop banden, deze Michelins zaten bij aankoop motor er net nieuw op. Beide banden zijn dot 0518 en dus zeker...
  8. R

    Koplampen + alarmlicht doet het niet Yamaha R6 RJ11

    Goedemorgen! Gisteren kwam ik er achter dat mijn koplampen en het alarmlicht van mijn R6 2006 het niet doen. Probleem: - Dimlicht / grootlicht doet het niet - Bij het seinen met grootlicht doen ze het wel, de lampen zelf zijn dus niet defect - Knipperlichten doen het wel - Alarmlicht aan dan...
  9. R

    GEZOCHT: Yamaha R6 2006-2007 zadel

    Ben op zoek naar een onbeschadigd zadel zwart voor een 2006-2007 RJ11 model. Ga er van uit dat >2008 niet past(?), anders is dat ook prima.
  10. R

    Honda CB500 1997 PC32 44dkm €1.350- A2 geschikt!

    Bij deze aangeboden mijn Honda CB500 uit 1997. Gaat weg wegens behalen onbeperkte A-rbw. Motor heeft geen begrenzing er in zitten, heeft origineel 42kw. Op kenteken staat deze wel 25kw, erg geschikt als startersmotor (A2 geschikt!), voor de kleinere motorrijder of als extra motor erbij voor de...
  11. R

    Import Yamaha yzf-r6 op 35kw

    Hallo mede mf-ers! Een heel verhaal maar ik wil graag wat duidelijk voor mezelf (en anderen) Ik ben Ruben, momenteel nog 19 jaartjes jong en zou graag wat meer te weten willen komen over de A2-regeling icm te zware motoren.. Het blijft nog een bos met te veel bomen helaas. Over een half...
Terug
Bovenaan Onderaan