Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: martin117
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Lagerschaal fixen?

    Zoonlief heeft een voorvork gekocht Heeft veel moeite gekost dit type te krijgen Nu zie ik dit (denk dat het hem nog niet is opgevallen) Is dit te fixen? Met geduld of wordt het spannender? Hoe pak ik dit aan? Voorzichtig recht staan met een lagerschaal vonder kogels?
  2. M

    Staat de "takt" op het kenteken??

    De "takt" ??? ff wat uitleg..... Zoonlief is dol op zijn Zipje (Piaggio scooter) en nu bezig met theorie, hopelijk komende zomer A1 Zijn ultieme wens, is zijn huidige zip op motorplaat (heeft hem door het jaar heen helemaal naar wens opgebouwd) Ja, er bestaan motor zips 2 opties 1 motor frame...
  3. M

    Hoe overbrug ik een contactslot??

    Ik wil een storing op het contactslot uitsluiten, en wil deze dus overbruggen Ik heb: groen = massa Zwart zwart witte bies rood Om te overbruggen, moet ik dan (om beurten) zwart op groen e.d. of moet ik juist zwart/zwart wittebies / rood met elkaar koppelen??? Op het contactslot meet ik...
  4. M

    Elektronica lijm?

    Accu had een los contact, geen garantie, dus accu maar open gemaakt 2 connectors zaten wel heel erg los, maar kan ze niet vast drukken (moet nog met een tang proberen. Wat opvalt, de connectors zitten vast gelijmd, de 2 dikke zaten niet of slecht gelijmd Heb nu alles los, moet de lijm nog weg...
  5. M

    Fijne feestdagen

    Voor een ieder Fijne feestdagen
  6. M

    Forum in @wrakhout style

    Was aan het rondneuzen pp mf, schiet ineens de pagina in @Wrakhout style Bewust? Of waar kan ik het aanpassen? Ligt niet aan de tablet, andere www paginas doen het niet
  7. M

    Lifan 140cc naar semi automaat

    Ik heb een Lifan 140cc op de plank liggen, om onder de Monkey te knopen. Nu heb ik, door omstandigheden, besloten een semi automaat te willen, blok staat op mp te koop Heb al een 140cc semiautomaat op het oog (4taktwinkel) De vraag nu, kan ik het huidige blok niet ombouwen (laten bouwen) naar...
  8. M

    Suzuki SV650s 2003

    Bij deze bied ik te koop aan Suzuki SV650s bj 2003 50k km gereden Zit een superbike stuur op met barend spiegels Lager superbikestuur beschikbaar, clipons ook aanwezig Originele spiegels zijn er ook, vorige eigenaar heeft de topkuip verzaagt omdat superbikestuur anders niet paste. Afdekkap ipv...
  9. M

    Brain storm stuur

    FF brainstormen, maar ben niet verbaasd als het af ketst. Ben bezig de Monkey te customizen, maar het stuur...... Wil het graag iets rechter, buigt nu iets naar je toe. ( ik heb geprobeerd dit stuur bij te buigen met buig ijzer, maar ik krijg er geen beweging in) Ook wil ik het stuur iets...
  10. M

    Draadeind als as? Ja of nee

    Door de USD in de Monkey is mijn as te kort. Ben al aan het rond kijken geweest, maar alle assen die ik vind zijn te dik. Is er wat op tegen een draadeind te nemen? Kan het kwaad dat er over de hele lengte schroefdraad zit? Anders de achter as nog ff opmeten, of die lang genoeg is,moet ik die...
  11. M

    USD opnieuw in elkaar zetten

    Heren, ff een vraag Ben bezig met mijn usd vork voor de Monkey Nu heb ik hem uit elkaar gehaald (per ongeluk iets verder dan ik van plan was) Nu is hij schoon en klaar om in elkaar te zetten Maar nu vallen 2 dingen mij op, de 2 binnen poten zijn niet gelijk aan de onderkant De veerdelen zijn...
  12. M

    compressiemeter lenen

    Heeft iemand in de omgeving Deventer - Apeldoorn een compressiemeter die ik mag lenen?
  13. M

    Bandje trappen Mini Motors (Mc Donalds A1 afrit Deventer)

    Beste mini motor rijders, Zoals in het VanVan draadje besproken, is er aankomende zondag bandje trappen bij de Mc in Deventer. Toch hier even posten. Eerst een bandentrap mini meet, wellicht later dat we van hieruit ook een mini toertje kunnen maken. Maar hiervoor eerst even interesse peiling...
  14. M

    optromset gevraagd (even lenen/huren voor 1 verbinding)

    Heeft iemand een optrompset voor koperenleiding 8mm? En mag ik deze lenen/huren? Liefst omgeving Apeldoorn/Deventer. Ik moet 1 verbinding maken, en hiervoor een leiding optrompen
  15. M

    Twijfel, blok wisselen of niet

    Heb een skyteam monkey, nu kan ik het blok omwisselen voor een ander, heeft alleen kickstart, 225cc, top Michelin, doen of niet Merk, km stand is opgevraagd, weet ik nog niet Is wel aan andere kant van het land, maakt de keus niet makkelijker Het is deze op MP M1398959260
  16. M

    Gaskabel blijft hangen

    Heren, graag wat tips. Vorige week (met de sneeuw) bleef de gaskabel hangen (op volgas) ook als je de handle terug draaide, bleef hij volgas lopen. Dag erna heb ik er een ander gaskabel opgezet, deze liep soepel door de buitenmantel (de oude ook) Bij montage geen korte bochten of knikken...
  17. M

    Straal cabine te leen, huur, gebruiken

    Beste mede forummers, Ik ben bezig met de grote schoonmaak, en poets me suf. Ben een dag bezig geweest met rvs bakjes schoon maken (van oud vuil aan de buitenzijde) 20 stuks gedaan, en armen helemaal lam (scotch brite en jif in combi met amoniak) Nu vraag ik me af of er iemand is die een...
  18. M

    Hoe ruim ik benzine op??

    Ben bezig aan de scooters te klussen (binnen). Brandstof tank los gekoppeld, bout in de slang gedraaid (zit een benzinekraan op) Dan lekte hij een klein beetje, dus de slang met het uiteinde boven op de tank vast geplakt. Dit heeft dagen gehouden, maar kwam net binnen en stonk als de hel naar...
  19. M

    Carburateur lekt benzine, kan dit door in/uitladen?

    Heren, Voor mijn zoon een pitbike gekocht, verkoper heeft gestart en hij liep netjes. Thuis gekomen. auto stinkt naar benzine, start heel slecht loopt even, ploft wat slaat af en start niet meer. Inmiddels loopt de benzine uit de carb over de zijkant van het blok. Laad drempel van de auto is...
  20. M

    Te Koop Yamha X-City 250

    Helaas krijg ik een foutmelding bij het maken van een verkoop, er was hier een draadje over, maar dat kan ik niet vinden -O- Vandaar op deze manier te koop, hoop dat het mag, en anders mag hij verplaatst naar verkoop :P Of uitleg hoe ik hem daar wel krijg. Bij deze: Op zoek naar...
  21. M

    Weer eens een Pitbike die niet start

    Ja, ja, Ik heb het weer voor elkaar, andermans shit kopen O-) O-) Voor mijn zoon een pitbike gekocht (startte niet) Dacht leuke hobby voor papa en zoon lief :+ :+ Wat heb ik inmiddels gedaan: Nieuwe carburateur (die er op zat zag er brak uit en de choke was kapot) Nieuwe bobine en...
  22. M

    Scooter start niet

    Wie heeft tips??? Gisteren rijdend weg gezet, vandaag wilde ik starten, maar hij slat niet aan. Olie gecontroleerd, peil was wat laag :$ :$ , bijgevuld, maar zoveel had hij nog niet gereden. Op de kickstarter voel je ook geen compressie. Bij te weinig olie zou hij dan niet vast moeten...
  23. M

    Wie kan mij helpen met lassen?

    Heb een vraag aan (ervaren) lassers onder ons. Heb met mijn auto wat las issues. Waarschijnlijk kan ik een loods in Arnhem gebruiken om de auto aan te pakken. Er is laswerk aan het chassis, voor aan beide zijden een paar gaten, achter is het dikte afname,zal een strip op gelast moeten...
  24. M

    thermostaat x-city

    Waar vindt ik een thermostaat voor mijn x-city? Vindt hem enkel bij cmsnl, voor 66.50 :o :o Elders een betere (goedkoper) adresje? Op www krijg ik helemaal geen hits. Scoot werd nogal warm bij lekker weer, ik verdacht de waterpomp, maar daar bleek na demontage nix mis mee. Toen de hele...
  25. M

    Welke Jethelm kiezen

    Heb nu mijn casual zomer outfit, maar met het weer van afgelopen dagen vond ik de helm toch erg heet. Nu overweeg ik voor heet weer,een Jet, voor erbij. Al veelrond gekeken,mag er wel lekker/mooi uitzien. Wil wel comfortabel rijden Zo'n lang vizier vindt ik lelijk. Wordt hem dus niet...
Terug
Bovenaan Onderaan