Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: foexie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. foexie

    Gevonden in Tilburg, duo seat (vermoedelijk Kawasaki)

    Gevonden in Tilburg, Duo seat Als je weet wie hem verloren is of als jij hem verloren bent mag je hier onder reageren of mij pb sturen.
  2. foexie

    Advies bij boete

    Collega motorrijders, Ik ben op zoek naar een advies over een boete die wij enkele weken geleden met 2 motoren hebben gekregen. We zijn gelaserd toen we met 2 motoren achter elkaar reden. Er is dus maar 1 motor gelaserd en er zijn 2 dezelfde bekeuringen uitgeschreven. We reden 31 te hard in...
  3. foexie

    TomTom houder

    TomTom houder. Zoals op de foto. Kan ik hier nog iemand blij mee maken? Tegen elk aannemelijk bod.
  4. foexie

    Set banden - bridgestone Battlax adventure 41

    Aangeboden Set banden - bridgestone Battlax adventure 41 Maat achterband 150/70R17M/C Maat voorband 110/80R19M/C Hebben ongeveer 2000 km op een suzuki vstrom 650 gelegen. Vraagprijs 145 euro samen, een goed bod is welkom. Aleen afhalen. In Moergestel of Ospel(Limburg)
  5. foexie

    Kawasaki ER6N voetsteunen

    Sinds enkele weken is mijn vriendin eigenaar van een kawasaki ER6N (bj2012) bij aankoop van de motor zaten er kofferrekken op de motor. Bij de motor waren echter geen koffers. Ze heeft vorige week besloten dat ze de kofferrekken er af wilde hebben. De kofferrekken staan in verbinding met de...
  6. foexie

    Ervaringen met Ride-on

    Beste mede-forumers. Heeft er iemand ervaring met het product van Ride-on. Dit bedrijf beweert dat het een soort van vloeistof met een hoge viscositeit in je band spuit en hierdoor de rijeigenschappen van je motor beter worden. Zo zou de vloeistof ervoor zorgen dat je band tijdens het rijden...
  7. foexie

    Gratis Revisieset remzuiger xt600e

    Gratis Aangeboden: remzuiger revisie (part number 3GD-W0047-00) origineel yamaha onderdeel in gesloten verpakking. Ik heb hem besteld voor op een xt600e (bj2003) maar past ongetwijfeld op meer modellen. Gratis af te halen in regio Tilburg of regio Nederweert. Onderdeel besteld en nooit...
  8. foexie

    Gtr-1000 opstartprobleem

    Ik heb een tijdje geleden een gtr1000 gekregen die meer als 3 jaar stil heeft gestaan. Na het een en ander gecontroleerd/aangepakt/opgelost te hebben blijft er een probleem. Als ik de motor start en verdraai het gas een halve millimeter valt de motor uit. Als je de motor een minuut of 10 warm...
  9. foexie

    Tank Yamaha fz6n 2004

    Hallo weet iemand of heeft iemand een tank van een Yamaha fz6n. Ik ben op zoek naar een tank zonder deuken. Bij voorkeur zwart. Maar mag ook een andere kleur. Prijs in overleg. M.v.g. Robert
  10. foexie

    verschil tussen de yamaha xt660x en xt660r

    Hallo. Ik heb deze vraag al gesteld in het algemene motorpraat topic maar daar werd ik doorverwezen naar hier. Dus bij deze mijn vraag. Ik overweeg om een yamaha xt660x aan te schaffen. Nu staan er weinig motoren op internet die aan al mijn wensen voldoen. Kleur motor/zadel/velgen. En...
  11. foexie

    verschillen tussen Yamaha xt660x en xt660r

    Hallo. Ik overweeg om een yamaha xt660x aan te schaffen. Nu staan er weinig motoren op internet die aan al mijn wensen voldoen. Kleur motor/zadel/velgen. En daarbij nog een kilometerstand hebben die mij past. Maar ook de prijs speelt parten. Mijn vriendin is momenteel aan het lessen en als zij...
  12. foexie

    kettingspanning kawasaki er-5

    Sinds een klein half jaar heb ik een kawasaki er-5 in mijn bezit. Ik wil zelf wat kleine onderhouds werkzaamheden uitvoeren. Hiervoor heb ik de service en repair manuel van Haynes aangeschafd. Echter kan ik nergens terug vinden wat de kettingspanning moet zijn. En hoe ik deze op een correcte...
  13. foexie

    dames motorschoenen

    Mijn vriendin is bezig haar motorrijbewijs te halen. Ze heeft al een broek/jas en helm maar is nu op zoek naar motorschoenen. (Ik bedoel dus geen laarzen maar van due trendy schoenen) Heeft iemand enig idee waar in de regio limburg of tussen Weert en Tilburg een winkel zit waar ze dit soort...
  14. foexie

    kawasaki er-5 onderdelen

    Hallo allemaal. Omdat ik zelf onderhoud aan mn kawa wil gaan doen ben ik eens benieuwd waar iedereen zijn/haar onderdelen besteld? Op dit moment ben ik op zoek naar een nieuwe remschijf+remblokken. Iemand tips waar de kwaliteit/prijs/service goed zijn? Heb al veel webwinkels gezien en...
  15. foexie

    Foexie

    Hallo ik ben Robert. Door mijn vrienden ook wel Foexie genoemd. Sinds kort heb ik mijn motorrijbewijs gehaald en een kawasaki ER-5. Veel onderhoud aan mijn motor wil ik zelf gaan doen. Hiervoor heb ik al de service & repairmanual van Haynes aangeschaft. Hopelijk kan ik met mijn vragen hier...
Terug
Bovenaan Onderaan