Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Ton-up
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Ton-up

    Al gestemd?

    https://www.rtvoost.nl/nieuws/335905/Wat-vind-jij-Het-is-begrijpelijk-dat-sommige-wegen-voor-motorrijders-worden-afgesloten Lijkt me duidelijk.
  2. Ton-up

    Abus Detecto, geen alarm meer?

    Mijn Abus Detecto remschijfslot geeft geen bewegingsgeluid (alarm) meer af. Is voor die spaarzame keren dat ik deze gebruik (meestal kettingslot) wel handig i.v.m. enthousiast wegrijden (is mij nog nooit overkomen, maar ja..) Ik heb e.e.a na poss niet gebruiken schoongemaakt, ander batterijtje...
  3. Ton-up

    Het grote Lidl/Aldi/Gamma/Action etc. topic deel 4

    Hier kunnen we verder om elkaar te tippen voor motorgerelateerde speciale aanbiedingen. Voor wie niet altijd ducttape of tiewraps mee heeft : http://www.action.nl/products/view/id/11547/-p/viewid/10/favoritelistid/1 RITS REPARATIEKIT 8DLG 4xgroot en 4xklein 0.79
  4. Ton-up

    Nog geen wintertijd, net 01-09, maar donkerrr.

    De herfst is net begonnen, wintertijd over een kleine twee maanden en 's avonds is het donkerder.. Vanaf vandaag gaat stapsgewijs het licht uit op veel snelwegen
  5. Ton-up

    Grote snelheidscontroles aan Duitse grens 23/24-10-2012

    zo 21 okt 2012, 12:56 Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl Grote snelheidscontroles aan Duitse grens VENLO - De Duitse en Nederlandse politie houden woensdag en donderdag 24 uur lang gezamenlijk een grote internationale snelheidscontrole aan de...
  6. Ton-up

    Zichtbaarheid?

    En motorrijders maar moeilijk doen over zichtbaarheid, als je onzichtbaar kan wezen kan je ook extra zichtbaar zijn, door bv. het LED-tapijt uit het FILMPJE, klik steeds grote SUFFE wagens of ambulances te laten zien, of als cloaking device biedt het andere opties... O-) Wat nou MotoVision...
  7. Ton-up

    Pekel met koud water afspoelen, HOE?

    Wie kan mij praktische tips geven hoe ik de huidige, overvloedige (gelukkig hoor!) pekel na een (woonwerk)rit :] kan afspoelen? :? Vanochtend bij thuiskomst :Y wees de motor-luchtthermometer zelfs niets meer aan, op de VFR-VTEC gaat dat maar vanaf -10. Als je op zo'n moment je motor...
  8. Ton-up

    Politie schrijft miljoen minder verkeersboetes uit in '11

    BRON: Politie schrijft miljoen minder verkeersboetes uit | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl Politie schrijft miljoen minder verkeersboetes uit Laatste update: 26 januari 2012 09:50 AMSTERDAM - De politie heeft vorig jaar fors minder automobilisten op de bon geslingerd. In...
  9. Ton-up

    Kamer vertraagt invoering 130 km/u

    Bron: Kamer vertraagt invoering 130 km | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl Kamer vertraagt invoering 130 km Laatste update: 22 december 2011 23:07 info. DEN HAAG - Alleen op snelwegen waarbij geen enkele twijfel bestaat over verkeersveiligheidrisico's mag vanaf september...
  10. Ton-up

    DAY time use only, zonnevizier in Schuberth helm?

    In al mijn Schuberthelmen staat in het opklapzonnevisier gestanst/gedrukt: "Day time use only". Impliceert dit dat ik met die helm op rijdend door een land met midzomernachtzon geen gebruik zou mogen maken van dat zonnevisier? :? Juist omdat zo laat / vroeg op de dag 8-) de zon wel vaak erg...
  11. Ton-up

    Opgepast: zwartgeverfde witte wegmarkeringen. A1, Muiderbrug

    Opgepast: zwart geverfde witte wegmarkeringen.. |( Vooral bij nat weer veroorzaakt dat grote gladheid, mogelijk dodelijk voor motorrijders. Heb de MAG al gewaarschuwd, ga zo Rijkswaterstaat ook verwittigen, maar doe beiden ook. Het is nu droog, maar als het idd. maandag gaat regenen hoop...
  12. Ton-up

    Te koop: twee monokey GIVI koffers, zwart, 45 liter

    Te koop twee zwarte GIVI monokey koffers. Inhoud 45 liter (2 x integraalhelm). Kleur zwart (met gele reflectiestrook en rode bies). In goede staat. Past zowel als zijkoffers als ook als topkoffer op een GIVI wingrack. Een sleutel om openen/sluiten en af te nemen. Zit nog een apart...
  13. Ton-up

    Extra controles autoverlichting, en motorlampjes??? VAST!

    16 oktober 2009 De politie gaat van 17 oktober tot 30 november nadrukkelijk letten op en optreden tegen automobilisten met defecte verlichting. Dat werd bij de start van de campagne Goed Licht Beter Zicht namens de Politiekorpsen en het KLPD bekendgemaakt. Tijdens de campagneperiode van...
  14. Ton-up

    Donderse poezen 13

    Deel dertien. Alweer een nieuw deel om te vullen met ehm... zinloos ge*****. Voor serieuze en motorgerelateerde informatie over de Yamaha YZF 600 R --> WWW.THUNDERCAT.NL, of filmpje: Klik, filmpje YZF600R 2007. Vroeger, toen motoren gevaarlijk waren en sex niet: Donderse Poezen 1...
  15. Ton-up

    Almere (en omgeving) scheurt, deel 10

    Wie komen hier zoal : aprilia-rider cbrtweety Cookster CrazyDungeon creazy soes dikkie01 dragpipe Ellis EscapeX_R6 G-Rit GSX Erik inSaNo Wordt binnenkort verwijderd, wegens niet meer (wel veel minder) motorrijden/motor-forummen... ;(...
  16. Ton-up

    31 Maart: mijd Randstad tijdens ochtend- en avondspits

    http://www.vananaarbeter.nl/actueel/nieuws/31maartmijdrandstadtijdensochtendenavondspits.aspx Maar dan geldt ook nog steeds de filerichtlijn en het feit dat je op dezelfde rijstrook links en rechts mag inhalen. Pak juist dan de motor! :] Als je maar veilig doet, zodat je geen artikel 5...
  17. Ton-up

    Eerst snijden en dan onderuitdoen rijden |(

    Wat me net (rond 14.45) overkomt... Sta je op Schiphol in de rij bij het verkeerslicht achter een zwarte Ford, verm. Fusion, die beetje wijfelend wegrijd (kenteken dacht ik met ..RLST er in) Bij de invoegstrook naar de Schipholtunnel toe ) A4 haal ik die zwarte auto maar in omdat ik na...
  18. Ton-up

    Damesbroek mt. 38, zwart leer

    Te koop DIFI SPRING damesbroek zwart leer, maat 38. Slechts enkele malen gedragen en daarom in absolute nieuwstaat. Te koop wegens niet meer passen, (moet maat 34 of 36 worden). *O* Nieuwprijs was/is 179,95, euro. :W Officiele DIFI/MotoPort-tekst: Dames, als je naar een...
  19. Ton-up

    Het grote motorreut bij LIDL + ALDI + GAMMA topic

    Voor iedereen die een van de vele voorgaande acties gemist heeft: vanaf donderdag 27-05-2010 weer: (dus op woensdag voor slutingstijd je slag slaan ;) ) http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/offerdate.htm?offerdate=13575 Systeemhelm 59,99 Jethelm 29,99 Motorjack 79,99...
  20. Ton-up

    Raar verhaal, politie

    Motorrijder gewond na verkeersongeval op Rijksweg A59 WAALWIJK: Vrijdagavond is op de Rijksweg A59, ter hoogte van de afslag Waalwijk-centrum, een 23-jarige motorrijder uit Haaren gewond geraakt. De man reed rond 20:00 uur met hoge snelheid over de Rijksweg A59, in de richting van Den...
  21. Ton-up

    ANWB ziet toename van 'seniorenfiles'

    ANWB ziet toename van 'seniorenfiles' 29/02/2008 Automobilisten en het beroepsgoederenvervoer krijgen in toenemende mate last van de zogeheten 'seniorenfiles' tijdens de avondspits. Deze files ontstaan doordat ouderen vaak na een dagje uit of familiebezoek gelijktijdig rond de avondspits...
  22. Ton-up

    A1-> A9, bocht met maar 1 rijbaan?

    Weet iemand waarom er vanaf vanmiddag maar 1 rijbaan (de linker) beschikbaar is op de snelweg A1 naar de A9 toe, t.h.v. Diemen? :? Het betreft die bocht waar je 100 als maximumsnelheid hebt en die nu middels lichtkrant voorzien is van "50 is veilige snelheid" en waar normaliter een...
  23. Ton-up

    Donderse Poezen 12

    Deeltje twaalf al weer, een nieuw deel om te vullen met ehm... zinloos ge*****. Voor serieuze en motorgerelateerde informatie over de Yamaha YZF 600 R --> WWW.THUNDERCAT.NL, of filmpje: Klik, filmpje YZF600R 2007. Vroeger, toen motoren gevaarlijk waren en sex niet: Donderse Poezen...
  24. Ton-up

    Rij lekker hard met je hart in de file

    Weer vrijdag zeker? www.motorplatform.nl/samenspelindefile KLIK Terwijl er geheel geen wettelijke definitie is van file en VandaleN / van Dale zegt dat file een rij is, dus dan zou e.e.a. ook gelden bij linksplakkers met 121km/u, gemiddelden met 119 en rechtse rakkers met sleurhutten en...
  25. Ton-up

    Naar Huis-knop op TomTom: pas op!

    De knop Naar Huis op je TomTom is een aardige gids voor dieven die behalve je auto ook je woning wilen leegroven. Politie in Engeland waarschuwt eigenaren van navigatiesystemen voorzichtig te zijn met programmeren van het apparaat. Aanleiding is een inbraak in een auto waar de dieven...
Terug
Bovenaan Onderaan