Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Heintje Davids

    Motolug SE motortrailer

    Ter overname aangeboden onze Motolug SE trailer. Wij hebben er veel plezier van gehad maar hij moet nu plaats maken. In 15 minuten in je eentje of samen te demonteren en monteren. Paste in onderdelen in de kofferbak van onze Volkswagen SportsVan. Heb je zin om op verre lokaties met je motor...
  2. Heintje Davids

    Motoplus GPS mount met 12MM clamp nieuw!

    Nooit gebruikte Motopumps navigatie mount. Met 12mm clamp dus met name geschuikt voor de Honda Africa Twin 2016-19, Camel ADV Brace Kit for AT, Honda CB500x 2019-20, BMW R1200 GS / A ‘14-18, BMW R1250 GS and GSA en Yamaha Tenere 700. Er zit dus geen specifieke GPS cradle bij, die zit als het...
  3. Heintje Davids

    Garmin ZUmo XT nieuw ter overname aangeboden!

    Nieuw navigatie apparaat na RMA verkregen, geen krasje te zien. Uiteraard compleet met alle accessoires; auto mount, motor mount, kabeltjes, boekjes, doos en natuurlijk de originele factuur. Voorzien van lifetime kaarten, verkeer en flitspalen updates. De factuur is van maart 2020. Bij de...
  4. Heintje Davids

    Suggesties om documenthouder als gereedschap box aan motor te bevestigen,..

    Ik wil deze documenthouder aan mijn motor bevestigen om deze als houder te gebruiken waar ik mijn bandenlepels in bewaar. Ik probeer te bedenken hoe ik dat zou kunnen doen en wellicht heeft hier iemand een brilliant idee? Ik ben niet handig en ik heb geen lasapparatuur of iets dergelijks. Ik heb...
  5. Heintje Davids

    Daytona Road Star GTX laarzen maat 47

    Prachtige, weinig gebruikte en goed onderhouden waterdichte kwaliteitslaarzen. Eventueel inclusief originele factuur (september 2016). De laarzen zijn alleen af en toe in de zomer gebruikt. Ik dacht aan een vraagprijs van rond de 100 euro, maar bieden staat uiteraard vrij. Af te halen in...
  6. Heintje Davids

    Wie wil mij helpen om het plakken van een binnenband onder de knie te krijgen?

    Hoi! Ik ben zeker niet technisch, en ik wil toch heel graag zelf mijn eigen banden leren plakken en eventueel vervangen. Ik rijdt zelf een Yamaha Tenere 700, en ik ben in het bezit van het juiste gereedschap (Motion Pro lepels enzo). Nu zou ik graag onder toeziend oog van een bandenplak pro...
  7. Heintje Davids

    Mototrrugzak Kriega R20 als nieuw

    Hoi, Kriega R20 rugzak als nieuw te koop aangeboden. We zijn geen Marktplaats linkdump Groeten, Gerrit
  8. Heintje Davids

    Comfortzadel (dikker) 2016 Ducati Multistrada Enduro 1200

    Gebruikt comfortzadel, zo goed als nieuw, totaal onbeschadigd. Dit zadel is dikker en hoger dan het originele zadel. Verwen jezelf en doe een bod! Dit zadel is goed voor duizenden comfortabele kilometers! Ophalen altijd mogelijk, verzenden natuurlijk ook tegen vergoeding van de verzendkosten...
  9. Heintje Davids

    Touratech windscherm large Ducati Multistrada Enduro 1200

    Zo goed als nieuw Touratech windscherm maat large transparant. Prachtig scherm, houdt je volledig uit regen en wind! Ophalen mag, verzenden ook prima. Vraagprijs 75 euro exclusief verzenden. Ik doe geen zaken via Whatsapp! Niet tevreden met het originele windscherm van je fiets? Dankzij...
  10. Heintje Davids

    Set (2 dus) OEM knipperlichten Ducati Multistrada Enduro 1200

    Origineel en onbeschadigd. Ophalen en verzenden mogelijk. Vraagprijs 30 euro exclusief verzenden.
  11. Heintje Davids

    Touratech bagagerek Ducati Multistrada Enduro 1200

    Compleet en onbeschadigd! Ophalen en verzenden geen probleem. Vraagprijs 125 euro exclusief verzendkosten.
  12. Heintje Davids

    Engimoto navigatiebevestiging voor Ducati Multistrada Enduro

    Een hoge navigatiebevestiging voor de Ducati Multistrada Enduro 1200. Hiermee wordt je navigatie lekker hoog en goed zichtbaar, gemonteerd. Afhalen of verzenden geen probleem. Vraagprijs 50 euro exclusief verzenden.
  13. Heintje Davids

    Segura Stripe Vintage donkerbruin leren motorjack maat 4x XL

    Prachtig donkerbruin lederen motorjack, maat 4x XL, inclusief los uit te ritsen gewatteerde voering. Alle zakken en ritsen gaaf en compleet. Het leer is goed onderhouden en onbeschadigd. De jas heeft ooit per ongeluk tegen een hete uitlaat gehangen, dus een klein stukje nylon binnenvoering is...
  14. Heintje Davids

    TomTom Rider 400

    Nieuw TomTom 400 navigatiesysteem aangeboden. Een zojuist door TomTom geleverde Rider 400, nadat ik mijn TT had ingestuurd in verband met lekkage, maar die bleek beyond repair. Mocht je dat willen dan kan ik je de documentatie betreffende de RMA procedure opsturen. Je koopt dus in feite een...
  15. Heintje Davids

    Motortrailer Motolug SE gezocht!

    Hoi, Zoals gezegd ben ik op zoek naar een goede gebruikte Motolug SE motortrailer. Heb je er eentje staan waar je niks meer mee doet, geef mij svp een belletje! Groetjes! Gerrit 0624375086
  16. Heintje Davids

    Ducati Multistrada stuurtas nieuw

    Nieuwe Ducati Multistrada (Enduro) stuurtas. Geschikt om telefoon en portemonnee/pasjes binnen handbereik op te bergen. Nieuwprijs 119 euro, bij mij af te halen voor 90 euro. Opsturen ook mogelijk voor 4 euro extra.
  17. Heintje Davids

    Nelson-Rigg Motorhoes Buiten Deluxe maat XL kleur zwart

    Mooie lichtgewicht motorhoes maat XL met ventilatiesleuven te koop aangeboden. De hoes is anderhalf jaar gebruikt, en nog in nieuwstaat en nog een dik half jaar garantie. Altijd in overdekte garage gebruikt. Inclusief compressiezak. Nieuwprijs 60 euro, nu voor 30 euro op te halen.
  18. Heintje Davids

    Constands motorlift voor een Ducati Diavel

    Een zo goed als nieuwe matzwarte Constands motorlift voor de Ducati Diavel 2011-2016 ter overname aangeboden. In voorjaar 2016 aangeschaft en 4x gebruikt. In verband met inruil motorfiets nu te koop, inclusief montagehandleiding en bon (Motea) Nieuwprijs 270 euro, mijn prijs is 200 euro.
  19. Heintje Davids

    Ducati Diavel forward pegs by Colliflower

    Voetsteunen voor de Ducati Diavel zodat je tijdens lange ritten je benen kunt strekken. In 1 minuut gemonteerd en gedemonteerd. Nauwelijks gebruikt, inclusief bon. Ter overname aangeboden in verband met inruil motorfiets. Vraagprijs 200 euro, bij interesse mailen naar gerritvanderluijt@gmail.com
  20. Heintje Davids

    Kriega US10 DRYPACK ter overname aangeboden

    Twee keer gebruikte Kriega US10 DRYPACK aangeboden. In verband met overstap naar Multistrada Enduro niet meer nodig, pakruimte zat. Mag voor 5 tientjes afgehaald worden, opsturen wil ik eventueel ook. Bij interesse mailen naar gerritvanderluijt@gmail.com
  21. Heintje Davids

    Ellaspede backrest voor de Ducati Diavel

    Prachtige en handige Ellaspede backrest voor de Ducati Diavel. Voor vriend, vrouw of vriendin is het met deze backrest veel chiller om achterop de Diavel te gaan zitten! In 20 seconden om te wisselen met de originele handensteun. Custom Made in Australië door Ellaspede. Prijzig maar mooi (kijk...
  22. Heintje Davids

    Ducati Diavel SHAD SH36 met binnentassen zo goed als nieuw

    Twee Shad SH36 koffers met binnentassen voor de Ducati Diavel. In mei 2016 gemonteerd, weinig gebruikt. Mogen weg ivm inruil motor. Compleet met montage instructie en bon. Nieuwprijs 460, nu aangeboden voor 375 euro. Bij interesse mailen naar gerritvanderluijt@gmail.com
  23. Heintje Davids

    Inruil en accessoires ter overname aangeboden

    De Diavel is ingeruild voor een prachtige Multistrada Enduro! In de loop van afgelopen anderhalf jaar is de wens gegroeid om meer met zijn 2en te gaan reizen op de motor, meerdaagse tochten, ook met de tent. Uiteraard hebben we geprobeerd de Diavel aan te passen aan deze wens en daarom ook een...
  24. Heintje Davids

    Originele uitlaten Yamaha XTX660X 2006 25 euro!

    Setje onbeschadigde standaarddempers voor de Yamaha XT660X model 2006. Af te halen in Leiden! Ik vraag maar 25 euro omdat ze in de weg staan en ik er graag van af wil -; http://link.marktplaats.nl/m1068353182
Terug
Bovenaan Onderaan