Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Bastard
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    Setje gebruikte Michelin pilot road 3’s 120/70-180/55

    Motor gekocht met deze banden maar ze sluiten niet aan bij het type motor/rijstijl. Zit nog genoeg profiel op (2mm voor, 3,5mm achter tot slijtnok). Uit 2016. Afhalen omg Eindhoven. 25€ voor de set leek me een net bedrag.
  2. B

    Wat te gebruiken om al je zooi naar het circuit te krijgen?

    Wij gaan al een paar jaar de circuits in Nederland/Belgie/west-Duitsland/noord-Frankrijk af met een aanhangertje, maar gezien mijn broertje voortaan een electrische leasebak heeft zijn de eisen wat aangepast waardoor de huidige aanhanger niet meer voldeed; Gezien kilometers met zijn auto...
  3. B

    EBC GPFAX379HH

    Wegens verkoop motor (Zx10r ‘08) te koop, 3* ebc gpfax379 HH (nieuw in verpakking uiteraard). 40€ Per set, alle 3 samen 110€.
  4. B

    zx10r 2008-2010 circuitfiets/onderdelen

    Na het monteren van een 2e vervangend motorblok wat ook *** is, is mijn relatie met mijn good'old '08 zx10r enigszins bekoeld en is deze daarom te koop. De circuitfiets heeft me ongeveer 5 jaar lang veel lol gegeven met hoogtepunten zoals: Je knie niet aan de grond krijgen op de heilige...
  5. B

    M20 tappen in carter

    Ik heb een vervangend blok gekocht voor mijn zx10r welke helaas een dolle draad heeft bij een van de m20 ophangpunten in het Carter, nu heb ik al wat gezocht maar kan geen m20 tap vinden. Heeft iemand hier toevallig wat liggen om te tappen? Liefst omgeving Eindhoven/Deurne. Alvast bedankt!
  6. B

    Kawasaki ZX10R 2008 pearl stardust white

    Wordt via mp verkocht.
  7. B

    Kawasaki zx-6r '00

    Te koop aangeboden, mijn oude motor, heb 'm zelf ooit gekocht als nette standaard motor, en over de jaren heen e.e.a. aangepast, zitten hyperpro veren op, stalen remleidingen, schijven voor zijn van EBC, undertail en een spatbord. Is af en toe op het circuit geweest en na een aanvaring met een...
  8. B

    Held Chikara Pro Sport handschoenen maat 8 wit/zwart nieuw 90 euro.

    Gekocht bij fc-moto, maar zijn een maatje te klein voor mij. Retourneren naar fc-moto kost me 12 euro, ik heb er 102 euro voor betaald, dus ze mogen weg voor 90 euro excl. verzending of ze gaan terug naar fc-moto op maandag 17 december. Zo heeft een mede mf-er er misschien nog wat aan:). Zijn...
  9. B

    Gez: Setje regenbanden

    Gezocht setje regenbanden 120/70 190/60 of iets vergelijkbaars. Liefst omg. Eindhoven of anders graag prijs incl verzending. Alvast bedankt
  10. B

    Gezocht: Aanhanger voor 2 motoren, te koop/te huur/te leen

    Gezien ik zaterdag naar Zolder ga met de brommers en het tot dusverre nog niet gelukt is om een aanhanger te vinden, bij deze de vraag of iemand hier toevallig nog wat heeft staan wat weg mag/gehuurd/geleend mag worden. Omgeving z/o brabant (gemeente deurne). Liefst beetje in de buurt indien...
  11. B

    Gestolen CBR1000RR 2004 MT-FX-03

    Mijn broertje's fiets is vannacht gejat in Eindhoven. fireblade uit 2004, kenteken MT-FX-03 rode remleidingen, wave schijf achter, vering aangepast door JJ suspension, sticker daarvan te vinden op voorvork. Bridgestone S20 banden, verder helemaal standaard. Mocht je wat tegen komen....
  12. B

    Honda CB-1,

    Te koop aangeboden i.v.m. aanschaf nieuwe fiets: Honda CB-1 bouwjaar '89 (volgens mij), 22700 miles gelopen Voor de mensen die het model niet kennen, leuke en pittige beginnersmotor met een oerbetrouwbare 400cc 4-cilinder, stuurt lekker en je kunt er naast woon/werkverkeer ook prima mee...
  13. B

    het theorieboek motorfiets - leerboek voor rijbewijs a

    Te koop aangeboden wegens behalen motorijbewijs, Het theorieboek motorfiets, heb 'm zelf getest en mijn theorie, speciale verrichtingen en rijbewijs in een keer gehaald. Ziet er nog netjes uit, eventuele verzendkosten zijn voor de koper, ben meestal in de omgeving van eindhoven. vraagprijs...
  14. B

    Yamaha YZ125 uit 1998

    nette yz125 uit 1998 te koop, geen wedstrijden mee gereden, zelden een crossbaan gezien, nooit problemen mee gehad, alleen af en toe een losschietend schakelpookje. achterband is op, zuiger halverwege, Hij gaat eruit omdat ik er te weinig mee rijd en het tijd wordt voor iets met een...
  15. B

    wil niet starten

    hey, ik ben al 2 dagen met mijn crossmotor aan t rennen om m aan te lopen, maar het lukt voor geen meter, en ik snap dr niets van. er zit inmiddels een nieuwe bougie in, en als ik er naast ren hoef ik ook amper te duwen omdat hij wel wat doet, maar zodra ik het gas ook maar een beetje aanraak...
  16. B

    geluidsoverlast

    hey, ik heb nu een tijdje een yz125, en rijd hiermee op een crossbaantje in de buurt, maar nu krijg ik gezeik met de omwonenden van het baantje, die minder te spreken zijn over het geluid wat ik produceer. nu vraag ik me af hoeveel herrie ik zou mogen produceren en wat onze rechten zijn gezien...
  17. B

    Schakelpook raakt los

    Ik heb sinds kort een yz125 van +-1998, en nu heb ik de hele tijd het probleem dat mijn schakelpook losgaat, ik heb inmiddels een nieuwe schakelpook gekocht omdat de vorige al helemaal afgesleten was, maar deze blijft ook niet echt goed hangen, dus om de zoveel keer schakelen kan ik doen wat ik...
  18. B

    Versnellingsbak-olie

    hey, ik heb een beta 261 trial motor uit '92, waarvan de versnellingsbakolie en koppelingsolie(dit moest dacht ik dezelfde olie zijn als dat een auto met automaat nodig heeft?) heel erg aan vervanging toe zijn, zou iemand misschien misschien weten wat voor soort olie daarin moet en hoeveel?(het...
  19. B

    yamaha yz125

    ik kan van een vriend van me een yamaha yz 125 kopen, er is weinig mee gereden en t ziet er allemaal nog goed uit enzo, maar er moet wel een nieuwe zuiger in denk ik, ketting en tandwielen zijn ver heen, en hij lekt olie bij de aftapschroef. hij komt uit 1998, hoeveel zou zoiets ongeveer moeten...
  20. B

    gp van duitsland

    hey, ik ben tijdje geleden naar de TT geweest, en dat is wel bevallen, dus ik ga nu samen met wat vrienden naar de sachsenring, nu wilde ik graag weten of daar nog genoeg (staan)-plaatsen zijn en waar we daar ergens moeten gaan zitten, ken de baan wel redelijk, maar niet echt goed genoeg om te...
Terug
Bovenaan Onderaan