Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Totl
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Totl

    Motor beschutten bij geen gebruik

    Hallo MF, Sinds dit weekend heb ik een andere motor. Ik zou hem graag (in tegenstelling tot andere motors) onder een beschut plekje willen zetten. Ik zit te kijken naar een garage tent waar die in zou kunnen passen. Zijn er anderen hier die zo'n ding in gebruik hebben? Hoe is de kwaliteit...
  2. Totl

    Mijlenteller ombouwen K1200GT 2006

    Hallo MF, Ik ga aankomen weekend een andere motor ophalen. Het betreft een BMW K1200GT met bouwjaar 2006. deze is geïmporteerd in 2016. Nu telt deze motor de afgelegde afstand in mijlen. De snelheidsmeter is een dubbele, waarvan de km/h ring beduidend slechter is af te lezen dan de mph ring...
  3. Totl

    Afstellen vizier Shoei GT-Air II

    luitjes, ik heb sinds vorig jaar een shoei gt-air II. Het valt me de laatste tijd op dat het vizier niet goed meer aan lijkt te sluiten aan de rubbers. Het gevolg is dat ik tijdens een regenbui een nevel aan de binnenkant van de helm krijg. Als brildrager is dit natuurlijk bepaald niet handig...
  4. Totl

    BMW K75 instabiel bochtengedrag

    Hallo MF, Sinds de revisie van mijn voorvork is me opgevallen dat mijn BMW K75 instabiel bochtengedrag vertoont. Of hij dit vóór de revisie ook had weet ik niet helemaal zeker, wel weet ik zeker dat ik altijd al gevonden heb dat mijn K ruk stuurde. Het gevoel is het beste te vergelijken met een...
  5. Totl

    keerring voorvork BMW K75 muurvast

    Hallo MF, Ik ben bezig de voorpoten van mijn K75 uit elkaar te halen om de binnenpoten opnieuw te laten hardverchromen. Nu zit ik alleen met een probleem, Hij wil niet uitelkaar. Alle clipjes en schroefjes zijn verwijderd, dus hij zou in principe gewoon uitelkaar moeten gaan zoals dat hoort...
  6. Totl

    Voorpoten opnieuw hardverchromen? (BMW K75)

    Hoi, De voorpoten van mijn K75 hebben last van kleine roestpitjes (pitting?). Zijn er hier mensen die eventueel een adresje weten om ze opnieuw te laten hardverchromen? Of kan ik beter twee nieuwe poten bestellen? Wellicht niet onbelangrijk: betreft een K75 met Showa vork. Liefst in het Noorden...
  7. Totl

    BMW K75 start wel, loopt niet.

    Hallo MF, Ik zit met een probleem. Ik heb een bmw K75 uit '93 die niet wil starten. Hij krijgt benzine en heeft een vonk. De accu heeft voldoende prik (12,5v). Toevallig is recentelijk het startrelais een keer vastgeslagen geweest. Zou het hiermee te maken kunnen hebben? Interessant detail is...
  8. Totl

    Honda Harley Davidson Pan American

    Zag hem vandaag voorbijkomen op de knmv facebook. Heb er geen topic over kunnen vinden en wist ook niet zo goed waar ik hem moest openen. Pan American dus. een Allroader. Hij is aangekondigd voor 2020, ik vind het wel een gedurfde zet van HD, maar tegelijkertijd ook een ENORM lelijke motor...
  9. Totl

    Relevante aanbieding gezien op Ibood

    Ik weet niet of er mensen zijn die op zoek zijn naar een motorkrik en ook niet of dit wel een goede kwaliteit is. Maar ibood heeft ze dus in de aanbieding: Podnośnik Carpoint 680 kg 118-368 mm Denk zeg het even. Mvg, Daniël
  10. Totl

    Pulsbediening mistlampen

    Hoi MF, Ik heb onderstaande set op de motor gebouwd: Led mistlampen voor motorfietsen verstraler set 30W - MotorCorner.nl Kan ik die pulsbediening er ook uit halen? zodat hij alleen fel of uit staat? de stroboscoop en dimlicht functie zeggen mij niet zoveel. Wie wil er nou stroben op de...
  11. Totl

    winter regels in duitsland?

    Hallo MF, Ik moet in september op stage in Sögel, Duitsland. Nu ben ik van plan om dit dagelijks op en neer te rijden (tis uiteindelijk 100km één kant op). Mijn BMW zou dit makkelijk aan kunnen. Nu is mijn vraag: ga ik moeilijkheden krijgen als ik in de winter ook op de motor die kant op...
  12. Totl

    Ontstoppen afwateringsgaatje

    Hallo MF, Ik heb een grappig probleempje: het afwateringsgaatje van de tankdop van mijn r1100gs zit verstopt. Als ik er met een ijzerdraadje of iets dergelijks in prik, komt er een soort bruinachtig, vermoedelijk roest, spul uit. Ik krijg het echter niet voorelkaar om de leiding helemaal...
  13. Totl

    Oorzaak Acné benzinetank?

    Hoi MF, Ik trok vandaag mijn hoes van de motor in voorbereiding om een klein stukje te gaan rijden. Wat ik zag sprongen de tranen van in mijn ogen. Mijn BMW zit in de puberteit en heeft gigantisch last van acné. Hoe komt dit en is de tank nog te redden? Mvg, Totl
  14. Totl

    Rode benzinetank BMW R1100GS

    Hallo MF, Aangezien mijn oude tank acné heeft gekregen ben ik op zoek naar een andere benzinetank voor mijn BMW R1100GS. Als iemand een Rode (bij voorkeur stalen) tank heeft liggen stuur dan een bericht. mvg, Totl
  15. Totl

    Maten achterwiellager Honda CB500 ('97)

    Goeie! Ik ben opzoek naar de maten van de lagers+eventuele keerringen in het achterwiel. één (of beide) lagers is namelijk niet lekker meer, en moet dus vervangen worden. Ik heb gegoogled en gezocht in het haynes handboek, maar heb de maten niet kunnen vinden. Gelukkig ben ik vast niet de...
  16. Totl

    Stage in Noorwegen

    Hoi MF, Ik kreeg vandaag te horen dat ik op stage mag in Noorwegen! Super vet allemaal, fucking blij etc etc etc. Maar dan begin je ook na te denken over het vervoer naar Noorwegen toe! Van de mogelijkheden moet ik zeggen dat de motor volhangen met bagage en gewoon daarheen rijden me wel...
  17. Totl

    Probleempje bij terugschakelen honda CB500

    Hallo MF, Ik zit met een probleempje. Toen ik deze Honda CB500 kocht (zo'n 3k km) terug, schakelde deze helemaal perfect. De laatste tijd begint hij echter steeds 'rauwer' te schakelen. Dit is het beste merkbaar bij het terugschakelen, vroeger was dit gewoon zoals het hoort. Je raakt m net...
  18. Totl

    Tank peut bij Peut

    leuk initiatief. Stick it to the man!!!
  19. Totl

    GN250 overgenomen voor weinig... en nu?

    Goedemorgen MF, mijn broertje heeft een oude suzuki GN250 ergens vandaag kunnen halen voor 100 euro. Hij heeft twee jaar stil gestaan, en is nodig aan opknappen toe. we hebben hem al wel lopend gehad :9 Nu is mijn vraag het volgende: Wat moet ik allemaal controleren/vervangen? De...
  20. Totl

    Daniël reporting in

    Goedendag MF, Ik ben Daniël en woon momenteel in Friesland. Ik ben 21 jaar oud en momenteel lessend voor mijn motorrijbewijs A2. dat gaat prima, denk dat ik binnenkort voor AVB kan. Theorie is al binnen. En wie zijn jullie? :)
Terug
Bovenaan Onderaan