Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Davidm636
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Winterstalling motor, wat is verstandig?

    Hallo mede MFers, Mijn eerste motor wordt voor het eerst gestald voor de winter. Nu wil ik graag weten: zijn er bepaalde dingen aan te raden voordat je hem gaat stallen? Moet ik hem er af en toe uithalen om even een stukje te rijden zodat ie een keer warm is geweest, of is dit niet nodig...
  2. D

    Kawasaki zephyr 550 zr z550 onderdelen (km teller)

    Hallo, Ik ben op zoek naar specifiek een kilometerteller/cockpitje voor de zephyr. Andere onderdelen/accessoires zijn ook welkom *O*
  3. D

    Kawasaki zephyr 550 valt regelmatig uit

    Beste mf'ers, Ik ben David, nieuw hier. Onlangs m'n eerste motor gekocht, een Kawasaki zephyr 550, een lekkere 4 cilinder van 1993 met toch maar 35kw dus mag ik d'r op rijden met m'n A2 rijbewijs :] Ik ben er uiteraard erg blij mee, echter, nu ik hem een aantal dagen bereden heb valt ie...
  4. D

    Beste basismotor voor een bobber? + ander vragen

    Hallo, Ik heb een aantal vraagjes over het bouwen van een bobber: - Wat is volgens jullie de beste basis voor een bobber? - Wat moet er precies gelast worden om er een hardtail van te maken? - Dit word mijn eerste bobber, moet ik uberhaupt gaan voor het lassen om er een hardtail van te...
  5. D

    Even voorstellen

    Hallo, Ik ben David, 19 jaar, en ga binnenkort met mijn motorrijbewijs beginnen. Ik wil graag als ik 20 jaar ben voor het rijbewijs A2 op en ben al begonnen met theorie. Nu ben ik me al een beetje aan het oriënteren op verschillende motoren en ben altijd wel een fan geweest van choppers...
Terug
Bovenaan Onderaan