Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MikeV4
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. MikeV4

    TK: Honda CBR600FS '02

    Te Koop: Honda CBR 600FS BJ 06/2002 10350km Volledig Origineel Nieuwe achterband (0km) 6500 Euro Tongeren, Belgie Ik heb deze motor 2 jaar geleden meegenomen vanuit Duitsland (en daar ook nieuw gekocht)naar Belgie toe, in Belgie is hij nooit ingeschreven doordat ik daarna in Abu Dhabi ben gaan...
  2. MikeV4

    Motorseizoen voorbij (voor mij toch)

    Voor mij is voorlopig het motorseizoen voorbij, ik kan van het weekend mijn fiets op stal gaan zetten voor de winter. Mijn baas heeft beslist me te laten overwinteren in Oman :9 . Maandag vertrek ik voor vier maanden naar ginder. Tegen de tijd dat ik van daar weer terug kom, ligt het hier vol...
  3. MikeV4

    M-F Stickers

    Ik heb al een paar keer gelezen over MF stickers. Bestaan deze? Hoe zien ze eruit? En waar vind ik die?
  4. MikeV4

    G Kat weg, wat met de lambda sonde?

    Op mijn CBR 600 staat een geregelde katalysator, als ik er nu een andere uitlaat wil opzetten zonder kat. wat gebeurt er dan met de lambda sonde? Als ik alleen de demper verander en de G kat laat zitten dan moet ik de originele (zit eraan gelast)erafzagen. Dit lijkt me geen goed idee en ben ik...
  5. MikeV4

    Eindelijk piccies van mijn CBR!!!

    Het heeft efkes geduurd, maar hier zijn ze dan toch: Hij is gloednieuw van 6 juni en nog volledig in originele staat (hou ik nog ff zo)
  6. MikeV4

    Zijn we terug in de tijd?

    "Hoi, welkom terug MikeV4! Je vorige bezoek was op donderdag 01 januari 1970 01:00" Dit staat er bovenaan. Als dat zo is dan kan ik hier niet zijn, ben van '73 en dan rij ik op een fiets uit de toekomst. Zou wel mooi zij he? Met een CBR600FS in '70 op de baan :+
  7. MikeV4

    CBR600 FS gekocht

    Leuk hoor,heb ik me net twee dagen nieuw geregistreerd als MikeV4, koop ik vandaag een gloednieuwe CBR600FS. Ik liep al lang achter een nieuwe te zeuren, maar ik moest eerst het vrouwtje nog wat zot maken. Inieder geval overmorgen heb ik hem en als het weer wat goed blijft hier hoop ik hem van...
Terug
Bovenaan Onderaan