Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Chielo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Chielo

    SW-Motech bar risers 28mm stuur 20mm hoog

    Zo goed als nieuwe set SW-Motech bar risers voor 28mm sturen. De blokken hogen het stuur 20mm op. De onderste blokken zijn maar korte tijd gebruikt en de bovenkant is nog geheel nieuw! Inclusief langere inbus en afdekkapjes voor de boutgaten. Nieuwprijs 50,- euro Vraagprijs 25,-
  2. Chielo

    Triumph 1050 Speed Triple/Tiger/Sprint luchtfilter

    Ik heb hier nog een zo goed als nieuw origineel lucht filter liggen voor Triumph 1050 blokken. Hij komt uit een Tiger Sport 1050 maar volgens mij zijn de filters van bijna alle 1050 blokken hetzelfde dus moet hij ook in de speed triple en sprint passen. Het is het originele filter die door de...
  3. Chielo

    Rizoma bar-end spiegels

    Rizoma bar-end spiegels te koop. De stuurgewichten zelf heb ik er niet meer bij. De spiegels zaten op mijn motor toen ik hem kocht maar heb ze zelf nooit gebruikt. Glas heeft een lichte blauwe tint. Lichte beschadigingen aan de zijkant van de rechter spiegel. Gat diameter 21,6mm of 29,6mm...
  4. Chielo

    Gratis Spyball alarm

    Spyball alarm systeem. Zat gemonteerd op mijn Speed Triple maar zelf geen behoefte aan dus er af laten halen door de Triumph dealer in de buurt. Werkte gewoon naar behoren, inclusief alle boekjes, instructies en 2 zenders. Mag gratis weg.
  5. Chielo

    Continental Contisport Attack 120/70/17

    Zo goed als nieuwe Continental Contisport Attack voorband in maat 120/70/17. Heeft nog geen 100km gemonteerd gezeten. Geproduceerd in eerste week van 2020. Vraagprijs €60,-
  6. Chielo

    Triumph quickshifter voor Street Triple en Daytona

    Hierbij verkoop ik mijn Triumph quickshifter te gebruiken op meerdere modellen Daytona's en Street triples. Lijst met geschikte modellen is te vinden in de fotos. Ik heb hem via marktplaats overgenomen van iemand die er maar 1000km mee gereden had en heb hem er zelf ook maar 200km onder gehad...
  7. Chielo

    Suzuki Sv650s 2003 33500km

    Hierbij bied ik mijn Suzuki Sv650s uit 2003 aan. Ik ben de 3e eigenaar van de motor en hij heeft slechts 33500km gelopen. Ik heb de motor gekocht met 27500km en heb er in minder dan een half jaar met plezier +-6000km mee gereden maar verkoop hem omdat ik een andere motor gekocht heb. In mijn...
  8. Chielo

    Gezocht, universele paddock adapters

    Ik ben op zoek naar dit soort universele paddockstand adapters. Koker profiel 20x20. Iemand die ze toevallig nog over heeft?
  9. Chielo

    Büse tanktas

    Hierbij bied ik mijn Büse tanktasje aan omdat ik hem niet meer kan gebruiken op mijn huidige motor. Het is een magnetische tanktas te gebruiken voor elke motor met stalen tank. Hij is nog een beetje stoffig omdat hij weinig gebruikt is maar alle vakjes en ritsen zijn nog goed. Het bovenste vakje...
  10. Chielo

    6e 11KW Pinksterweekend 2020 naar Wuppertal!

    Zelfde verhaal, nieuwe organisator! Filmpjes van de 1e tourtocht: Filmpjes van de 2e tourtocht: Filmpje van de 3e tourtocht: Motortoerrit in Wuppertal, Duitsland. Wanneer? Met Pinksteren. We gaan weg op zaterdag 30 mei en komen terug op maandag 1 juni 2020. Waar naartoe? Vanaf het...
  11. Chielo

    Honda VFR750F uit 1994 €600,-

    Hierbij verkoop ik mijn Honda VFR750F uit 1994 omdat ik een andere motor gekocht heb en deze bijna niet meer gebruik. De VFR is net ingereden met 107280km op de teller wat zeker niet ongebruikelijk is voor deze type motoren. Loopt motorisch ook nog heel mooi en trekt snel en soepel op...
  12. Chielo

    Gezocht: Start koppeling Honda VFR 750 F RC36

    Ik ben op zoek naar een startkoppeling voor mijn honda vfr 750f rc36
  13. Chielo

    Bar risers voor 22mm stuur

    Ik verkoop een setje bar risers voor een 22mm stuur. Simpele manier om je stuur 2cm te verhogen. Ze komen van mijn Triumph Tiger af maar passen volgens mij op nagenoeg elk model met 22mm stuur. Voor meer info of afmetingen stuur me gerust een pm. Mag weg voor een goed bod.
  14. Chielo

    Yuasa YTX14-BS Accu

    Tijdens het monteren achter gekomen dat de accu niet in de motor past dus bij deze te koop. Accu is al gevuld en opgeladen. Nieuwprijs was 60 euro. Mag voor 40 euro opgehaald worden. Voor passende modellen zie link halverwege de pagina: Yuasa YTX14-BS Accu Onderhoudsvrij
  15. Chielo

    "Onderhoud? Ja, hij heeft net een beurtje gehad."

    Nu ik na 20000km in anderhalf jaar mijn huidige motor te koop heb staan ben ik dagelijks op het internet aan het zoeken naar een nieuwe. (Niet dat ik dat daarvoor nog niet deed natuurlijk :+ ) Op Marktplaats word een boel aangeboden waarbij de één meer moeite neemt dan de andere met het...
  16. Chielo

    Suzuki SV650S 2003 brandstof/injectie probleem?

    Mijn SV650S uit 2003(Nieuwe type) heeft sinds kort kuren. Ik heb een week of 2 geleden mijn achterband laten vervangen en op de terugweg naar huis dacht ik al te merken dat hij bij vol gas boven in toeren in begon te houden. De dagen daarna was het slecht weer en heb ik er verder niet meer mee...
  17. Chielo

    Pro Biker PRX7 leren motorjas zwart-wit maat 58

    Aangeboden. Mijn Pro Biker PRX7 leren motorjas in maat 58. Gaat weg wegens overstap naar overall Rug, schouder en elleboog protectors, letters op de borst vervagen iets, verder geen slijtplekken of glijschades. Vraagprijs: 70 euro Te passen in Lintelo
  18. Chielo

    Berik Leren motorbroek zwart-wit maat 58

    Aangeboden. Leren Berik 9060 motorbroek in maat 58. Hij is mij toch te klein geworden en ik wil graag overstappen naar een overall. Ik heb hem afgelopen jaar Mei nieuw gekocht en +- 6000km mee gereden. Verder nooit mee gevallen dus geen slijtplekken of schades, alle protectors zitten er...
  19. Chielo

    Gezocht: originele Sv650 uitlaat 2003

    Ik ben op zoek naar een originele uitlaat/demper voor mijn Suzuki sv650s uit 2003 (nieuwe type) Uiterlijk is verder niet belangrijk, zolang die maar heel is.
Terug
Bovenaan Onderaan