Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Tamiya
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Tamiya

    Te Koop: Yamaha FZS 600 Fazer 25kw

    Wegens emigratie bied ik hierbij mijn Yamaha Fazer 600 te koop aan. Bouwjaar 1998 Nederlandse motor 25kw op kenteken! Topsnelheid 185 km/u De motor verkeert in technisch goede staat maar heeft wat aandacht nodig. Ik heb met deze motor iets meer dan 20.000km gereden en ze heeft nog nooit een...
  2. Tamiya

    TV spot KTM

    Nog meer mensen de reclame van ktm gezien op eurosport tijdens motorsports weekend? Ik vind hem dus echt :} Je ziet een kerel in de alpen ergens vertekken bij zijn burgerlijke gezinnetje om een stukkie te gaan sturen met zijn 950 Adventure. Dan zie je wat beelden hoe hij dat doet echt gaaf...
  3. Tamiya

    Tamiya heeft het virus te pakken

    Tja ik heb het virus eigenlijk al zo'n 2,5 jaar te pakken. Het begon met een onschuldig motorblaadje, maar een paar maanden later wist ik het bij de TT van 2002 zeker: dit is hét! Maar ja, ik was nog 15 en mocht dus nog niet eens brommer rijden! Dus: werken en sparen! 2,5 jaar lang naar beurzen...
  4. Tamiya

    Ook motoren zonder 25kw setje 25kw op kenteken!?

    Zoals bekend zijn er voor een select aantal motoren zogenaamde 25 kw setjes op de markt. Door zo'n setje in te bouwen in de betreffende motor kun je bij de RDW de motor ook daadwerkelijk 25 kw op kenteken zetten. Echter, voor oudere motoren, en voor sommige nieuwe(re) motoren is het wel mogelijk...
  5. Tamiya

    Klassieker kopen?

    Ik denk er al een tijdje aan, en nu is het tijd om het de experts te vragen. Sinds een tijdje heb ik respect gekregen voor klassieke kale café-racers ( :} )Vanwege mijn leeftijd mag ik nog geen motor rijden ( :( ), maar wel aan een motor sleutelen in de garage. Ik zou graag voor kleine 2000...
  6. Tamiya

    MF in motorbladen

    Okee, ik hoop dat ik de primeur heb, ik heb ffe gezocht en heb er nog geen topics over gevonden, maar daar komt ie.. Motor-Forum staat vermeld in blad Motor uitgegeven op januari. In de rubriek Internet schrijft Dennis v@n Leuveren onder andere: \"Met deze site kom je de lange winteravonden wel...
  7. Tamiya

    A motorcycle is born

    Discovery channel zendt al geruime tijd dagelijks een programma uit waarin een man (Mark Evans 8-) ) een eigen auto maakt (A car is born). Nu klinkt dat makkelijker dan het natuurlijk is, maar hij vertelt over organisaties (in Engeland.. (maar misschien ook in nl)) die mbv een oudere auto een...
  8. Tamiya

    Naam weg

    Ik heb laast mijn naam verandert in Madman (was Quint Hoekstra). Maar dat deed ik op een andere computer. Nu wil ik op mijn eigen computer inloggen onder de naam Madman, maar hij logt automatisch in. Dit doet hij onder de naam Quint Hoekstra. Dus log ik me uit, en weer in onder mijn nieuwe naam...
  9. Tamiya

    beste vierhonderd

    Ik ben i.v.m. licht rijbewijs ( :( )op zoek naar een motorfiets (liefst 4-takt) die ong 400 CC bevat. Hij moet wel terug te tunen zijn. En (super)sport!! Wat zijn jullie favo's? CBR400 ZX4R GSX400R, any more... :? Jasper (grootveld) heeft een lekkere zx4r, lijkt me een leuk bakkie, maar die...
  10. Tamiya

    Wat houdt de banaanscore in?

    Wat houdt de banaan score in? Vroeg ik me zo af.... Thanx, Quint.
  11. Tamiya

    Velen 18 min?

    ik ben zelf nog maar 15 jaar oud (havle maand 16). Maar ik lees hier van vele anderen dat ze ook nog geen 18 zijn. Ik vind het erg frustrerend om elk jaar naar Assen te gaan.. te kwijlen bij alle CC's en dan elk jaar weer te moeten zeggen: Later, als ik groot ben. Maar voor de...
  12. Tamiya

    kosten terug tunen van motorfiets

    Hey, ik ben benieuwd naar de kosten om een 600 of 400 CC terug te laten tunen naar 33 Pk i.v.m. klein rijbewijs. Je moet de ratio aanpassen en de RDW komt ook langs. Ik hoop dat iemand het me kan vertellen. Quint.
  13. Tamiya

    Bussen WK Superbike?

    Ik wil naar de WK Superbike in Assen 8 sept a.s. maar is er een speciale buslijn die vanaf HET station in Assen naar het circuit gaat? Alvast bedankt. Quint.
  14. Tamiya

    Money, money, money

    Als ik straks 18 wordt, wil ik -natuurlijk- meteen mijn Atje halen. Na het behalen denk ik genoeg geld te zullen hebben om een Apri 125 te kopen of iets dergelijks. (www.125cc.nl) Natuurlijk zal ik ook een motorpak moeten halen, en laarzen e.d. De verzerkering lacht er ook niet om dus een...
  15. Tamiya

    Oordopjes uit, volgende dag spierpijn!

    Super geluid, die 4-takten!! Ik ben vrijdag naar de TT geweest, en nou vroeg ik me af wat jullie het beste geluid vonden. (staat ook in de MOTOR van deze week) Ik vond de MARLBORO YAMAHA het mooist klinken, vooral als ze het gas even dicht draaien!! Jammer alleen dat er losers op rijden, maar...
  16. Tamiya

    Hoeveel lessen

    Ik ben even aan het incalculeren hoeveel mijn rijbewijs straks gaat kosten, maar nu vraag ik me af hoeveel lessen jullie nodig hadden? Misschien is het handig om hier een poll over te houden, maar ik ben niet zo handig met dat soort dingen.. Ik heb helemaal geen ervaring met motoren, of...
  17. Tamiya

    25 kw maken

    Ik hoor iedereen praten over motoren die meer dan 25 Kw dat ze die '25 kw maken'. Dit zou enkele euro's kosten, en dan mag je er met licht rijbewijs op rijden. Kan iemand mij uitleggen hoe dit werkt, of je dit zelf kan doen, en of je het ook weer ongedaan kan maken voor als je je zwaar...
  18. Tamiya

    Beste blad

    Ik lees altijd MOTOR, maar wat is nu het beste Nederlandse blad? Ik ben niet een MaxPower-achtig persoon... Quint.
  19. Tamiya

    Hoe kom je in ''t wereldje?'

    en dan heb ik het over de motorracerij. Ik ben 15 jaar jong en heb -aangezien ik me aan de wet houd- nog nooit motor gereden. Maar ik ben wel een groot liefhebber. Hoe kom ik, als simpele middenstander, in de motorracerij? Ik zie jongens van 15, 16 in de 125 CC wereldkamp, maar hoe zijn zij...
Terug
Bovenaan Onderaan