Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Arthur B
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. A

    MSL Zandvoort 19-09-2022 ter overname

    Ter overname MSL Zanvoort 19-09-2022 groep 2 Gisteren heb ik mijn pols gebroken, dus aankomende maandag is jammer genoeg geen optie. € 200,-- ik zal de dames bij Motor Sport Lifestyle dan de inschrijving laten omzetten. Arthur QUOTE mail: Je staat bij ons ingeschreven voor groep 2 op...
  2. A

    Achterband 190 breed i.p.v. 180 kan/mag dit ?

    Ik rijd op dit moment met de volgende band achter: Bridgestone BATTLAX S22 180/55 ZR17 73W TL Achter dit is ook de officiële maat zoals wordt aanbevolen in mijn manual door Honda. Honda CB600FA ABS Hornet 2012 (goed getuned, bijna 100 pk op achterwiel, ohlins, quickshifter, etc)...
  3. A

    FC-Moto.de (spijt dat ik er gekocht heb)

    Dacht dat het een goede "tent" is/was. Vorige week bestelling gedaan van artikel dat op voorraad is (aangegeven op de site, en er ook nog apart voor gebeld). Deze week al twee keer telefonisch contact gehad dat de order er aan komt. Net bij hun ingelogd en de status staat nog steeds op: In...
  4. A

    Updates beschikbaar voor Qstarz GPS receivers i.v.m. foutieve datum

    https://qws.qstarz.com/WNRO/ Groet Arthur GPS Week Number Rollover (WNRO) Regarding the GPS Week Number Rollover (WNRO) issue, the GPS date and time are calculated based on the number of week during the development of the GPS system, and the week number of the chip plan can only be calculated...
  5. A

    Sidi Mag-1 motorlaarzen maat 43

    Sidi Mag-1 maat: 43 kleur: Yellow Fluo € 250,-- Te klein gekocht (vreemd want al mijn vorige Sidi's waren ook maat 43) Heb ze dus alleen even aan gehad in de woonkamer maar voelde al meteen dat dit het niet gaat worden. De leverancier gebeld en netjes verteld dat ik alleen de maatlabeltjes...
  6. A

    motorlaarzen / racelaarzen Sidi Mag-1 maat 43

    € 250,00 (Normale winkelprijs: € 379,00) Hagelnieuwe Sidi Mag-1 maat: 43 kleur: Yellow Fluo Heb ze alleen even aan gehad in de woonkamer maar voelde al meteen dat dit het niet gaat worden. Sidi laarzen zijn gemaakt van Lorica en dit rekt niet tot nauwelijks uit. De leverancier gebeld en...
  7. A

    Jaarlijkse test van beste sport motorfiets

    Mijn inziens al jarenlang de beste test omdat zij echt alleen kijken naar het rijden. Dus geen bijkomend gezeur over kleur, opties, prijs etc. Dus gewoon: waar kom je het snelst en lekkerst een ronde mee door. Veel plezier: En echt een zeer goede review. Heb zelf 2 weken geleden...
  8. A

    1 Tandje eraf voorzijde of drie achter erbij, wat is beter ?

    Wiskundig heb ik begrepen dat het netto hetzelfde is. Oftewel 1 tand voor eraf staat gelijk aan 3 achter erbij. Mijn huidige vertanding nu is: 16 x 43 Wat is nu beter voor mijn motor als ik wat meer trekkracht wil hebben: 15 x 43 of 16 x 46 Arthur
Terug
Bovenaan Onderaan