Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Adibo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Adibo

    Rebel CMX 250?

    Hoi, Is er iemand in de buurt van Den Bosch die mijn net gekochte rebel 250 wil nakijken. Uiteraard tegen betaling. Ik hoor het graag, tnx!
  2. Adibo

    Kettingbeschermer Honda cb600f Hornet 2013

    Bieden. In prima staat.
  3. Adibo

    UItlaat origineel - Honda cb600f Hornet 2013

    100 euro. In prima staat!
  4. Adibo

    Motormover Rothewald - Bike Mover

    Gemakkelijk motoren verplaatsen in (kleinere) ruimtes. De motorfiets kan snel eenvoudig worden verplaatst in iedere richting. 40 euro. Mover is maar paar keer gebruikt. How to:
  5. Adibo

    Honda CB600F Hornet 2013 kentekenplaathouder, origineel

    Ongebruikt. Is afgehaald bij de aanschaf van Honda cb600f in 2013 dus praktisch als nieuw.
  6. Adibo

    Honda CB600F Hornet 2013, spiegels nieuw! Origineel

    Spiegels zijn ongebruikt. Zijn afgehaald bij de aanschaf van Honda cb600f in 2013 dus praktisch als nieuw.
  7. Adibo

    Shark Raw Mat zwart helm, maat L

    130 euro Shark Raw Mat zwart helm. Paar keer gedragen. Ik heb nu een andere motor dus ga ik voor een andere helm. Maat L De urban helm van Shark met meerdere gezichten. Pas de helm aan zoals jij wilt. De helm heeft een eigen look en onderscheidt zich hiermee van alle andere...
  8. Adibo

    Shark Raw Mat zwart helm, maat L

    Zie link: http://link.marktplaats.nl/a1024573602
  9. Adibo

    Helm met korting besteld, HJC TR-1 Revolt grey

    Hoi, Ik heb net een nieuwe helm besteld op voordeelhelmen punt nl. Deze was iets afgeprijsd maar heb nog meer korting gekregen omdat ik dezelfde helm ergens anders goedkoper had gezien(weliswaar zonder verzendkosten bij). Bij voordeelhelmen heb ik deze voor €143,66 gekregen incl. gratis...
  10. Adibo

    Motorbike Waterproof Outdoor Tent Garage?

    Hoi, Omdat mijn schuurtje vol zit en mijn motor er niet in past ben ik op zoek aan een alternatief. Heeft er iemand zo'n tent? Wat zijn de ervaringen? Daily Internet Tnx!
  11. Adibo

    Hulp bij kiezen nieuw motor

    Gents, ik ben toe aan een andere motor. Nu heb ik een lijstje voor me gemaakt en het beste naar voren kwamen deze 3 naked bikes. Suzuki GSR750 vanaf 2011 Kawasaki Z1000 vanaf 2010 Yamaha FZ8 vanaf 2012 Ik heb op geen een nog een proefrit gereden, dat komt nog. Criteria's voor nu...
  12. Adibo

    Uitlaat honda vt600 1988 > 1992?

    Hoi Weet iemand of de uitlaat van honda vt 600 uit 1988 op 1992 past? Tnx!
  13. Adibo

    Na 2 maanden weer een rit, no power na 2 km?!

    Hoi, Na 2 maanden weer een rit willen maken op mijn honda vt 600. Startte met choke maar na 2 km hield de motor in, ik gaf gas maar geen power en toen viel ie uit. Starten lukte niet meer. Na 2 km geduwd te hebben aangesloten op de druppelaar en zag in ieder geval dat de accu niet optimaal...
  14. Adibo

    Uitlaat Honda Shadow?

    Hoi, Weet iemand waar ik kan achterhalen of een uitlaat van Honda Shadow type black widow model 2000 past op een VT 600 uit 1992? Alvast bedankt. gr, Adnan
  15. Adibo

    Db-killer?

    Hoi, Zijn er forumleden die db-killers verkopen of die zelf op maat kunnen maken? Honda Shadow VT 600 C uit '92/ gr, Adnan.
  16. Adibo

    Achterwiel eraf halen Honda VT 600?

    Hoi, Omdat mijn achterband behoorlijk leeg is wil deze laten controleren. Ik heb dus advies nodig hoe achterwiel af te halen. Ik dacht, motor op stand of krik. Bouten los maken en dan achterrem. Ketting eraf en klaar is kees. Mis ik iets? Ik zie bij de bouten die de wiel houden aan...
  17. Adibo

    Remvloeistofreservoir positie?

    Hoi, Ik ben bezig met het vervangen van het stuur. Nu wil ik de handrem wat iets hoger zetten en daardoor verplaatst het remvloeistofreservoir ook mee. Is het erg dat deze dan niet meer recht staat? Streepje lower is dan niet meer van toepassing..
  18. Adibo

    Stuur rechtzetten?

    Hoi, Ik merkte gisteren dat mij stuur niet recht zat. Ik wil zo wie zo een nieuwe stuur gaan plaatsen maar zou eerst willen hoe je een stuur recht kan zetten?
  19. Adibo

    Contactslot Honda VT?

    Hoi, Ik ben mijn bike aan het leren kennen en probeer alle contact slotjes/sluitingen te openen en te kijken of alles schoon is. Nu ben ik terecht bij contactslot en zie het volgende. Het lijkt flink ingesmeerd te zijn met vet. Hoort dat zo? Tot nu toe alleen hier tegengekomen. de...
  20. Adibo

    Zekeringen honda vt 600?

    Hoi, Ik probeerde net nieuwe knipperlichten te plaatsen. Na aangesloten te hebben op de draadjes hoorde in een zoom en daarna is alles dood.. :N Where to look, kan iemand helpen aub? tnx, Adnan.
  21. Adibo

    Manual Honda VT 600 C Shadow?

    Hoi, Ik ben dus op zoek naar de Manual Honda VT 600 C Shadow '92 gr, Adnan
  22. Adibo

    VT600 scheurtje in nokashouder

    Hoi, Ik was kleppendeksel aan het schoonmaken en ik zag een scheur. Ik weet echter niet hoe dit onderdeel heet, kan iemand helpen? En waar kan ik deze bestellen? Alvast bedankt!
  23. Adibo

    Z-bar stuur

    Hoi, Ik ben op zoek naar een z-bar stuur voor mijn bobber. Zo een. Zwart, niet zo breed en niet zo hoog. Iemand een goedkoop adresje? gr, Adnan.
  24. Adibo

    Honda VT 600 Shadow - bobber :)

    Hoi, Mijn naam is Adnan. Sinds kort eigenaar van honda vt 600 shadow maar dan wel volledig gecustomized naar een bobber.
Terug
Bovenaan Onderaan