Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: GSlandrover
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. GSlandrover

    Slechte ervaringen Louis.nl (DE)?

    10 Dagen geleden begaven mijn motorlaarzen het, 19 jaar oud, kan gebeuren. Ik via google iets gevonden wat mij wel aan stond. Diverse aanbieders met dezelfde laarzen, maar Louis.nl had ze ook. 60eu goedkoper dan elders en gratis verzending. Mijn maat voorradig, dus besteld. Nu 10 dagen later heb...
  2. GSlandrover

    F650 Funduro topkoffer BMW

    Originele topkoffer inc bodemplaat en sleutel. Er past een integraal helm in. 50eu, verzenden kosten koper.
  3. GSlandrover

    Bak aan m'n boxer (R1100gs)

    Rare titel, maar ik zag dat er al 2 'r1100gs' topics zijn die redelijk lang lopen 😉. Hopelijk gaat mijn project wat vlotter en met meer plaatjes. Rutger z'n memoires doorgespit en geen foto van het complete span tegen gekomen.. Maar goed, ik merkte dat ik (en zoontje) meer lol beleefden aan het...
  4. GSlandrover

    Onderdelen Ferm draaibankje?

    Ik heb al jaren een draaibankje, Ferm MD500. Voldoet voor mij prima. Nu is er een onderdeel stuk. De achterkant van de boorspindel is een kunststof plaatje wat het binnenwerk bij elkaar houdt. Dat plaatje is gebroken (oud/verhard). Het is lastig zelf te maken, kamertje, vierkant.. Iemand een...
  5. GSlandrover

    Online 'Engelse' draad boutjes?

    Weet iemand waar ik wat engelse boutjes zou kunnen bestellen? Ik meet een diameter van 3.85mm en met een schroefdraad meter kom ik op 5/32" 32G 55 Whitworth. Diverse sites gaan maar vanaf 1/4 en groter, ik zou er inbus van nodig hebben, 12 mm lang.. Kenners die weten of ik de juiste draad heb...
  6. GSlandrover

    Kawa (ZZR1100D) onderdelen in NL?

    Allen, ik zoek de keerring van de schakel-as, olie aan het verversen en daar lijkt ie te lekken. Weet iemand waar in NL ik die zou kunnen vinden? Of de maten zodat er wellicht een universele in kan? Zou seal 920491186 moeten zijn. ZZR1100D 1993 Op Ebay staan ze wel, maar zou graag zsm weer...
  7. GSlandrover

    Te koop; R1150GS voorspatbord verbreder (Adventure)

    Nieuw, is ABS kunststof (dus eventueel te spuiten). Is nu zwart. €40, kan verzonden worden kosten koper.
  8. GSlandrover

    Zijspan taxeren?

    Mijn EML is WA verzekerd. Wat zou er gebeuren als een koekblik bestuurder hem erin parkeert? Van welke dagwaarde gaan ze dan uit? Op papier is het een EML, op de tank staat Kawasaki. Een ZZR1100 van die leeftijd is ongeveer €850 waard, mijn span ietsje meer... Van de speed 2000 bak zal bij een...
  9. GSlandrover

    Veer schilderen/spuiten/whatever..

    Bij veel veren valt de lak er na verloop van tijd af. Door het inveren komt er spanning op de verf en de lak lijkt dat niet leuk te vinden. Bij mijn zijspan is dit het geval, maar je ziet het ook bij autoveren. Zijn die standaard gepoedercoat ofzo en weet iemand een beter alternatief? Iets...
  10. GSlandrover

    BMW K100 klokje v(r)aag

    Oud type K100, wat is er met klokje aan de hand? Digitaal klokje in dashbord, heeft wel spanning, maar blijft op één bepaalde tijd staan. Iemand dit weleens gehad?
  11. GSlandrover

    BMW K-serie kofferset *VERKOCHT*

    2 touring zijkoffers met de "Z" dragers 1 topkoffer met rek. Topkofferrek zit op dezelfde punten vast als de zijkoffer dragers, dus niet het kleine koffertje dat op de kont vast zit. Zwart, zat op K1100, maar past denk ik op alle K's €100 voor de hele set.
  12. GSlandrover

    K1100 (winter)span

    Ik ben erg tevreden en blij met de ZZR EML, maar winterrijden vind ik zonde en landweggetjes/dijkjes vind ie niet leuk (te laag/taartschep). Daarom keek ik al een tijdje naar een goedkope BMW K en die is nu gevonden en staat al op L4 kenteken. Het volgende heb ik al; -compleet dnepr span...
  13. GSlandrover

    Puls-signaal naar VDO snelheidsmeter

    Op mijn zzr1100 zijspancombinatie is de originele telleraandrijving vervallen. In het dashboard heb ik een VDO snelheidsmeter geplaatst, deze; https://vdo-webshop.nl/nl/snelheidsmeters/544-vdo-viewline-snelheidsmeter-200-km-h-zwart-85mm.html Voor het signaal heb ik een sensor bij het...
  14. GSlandrover

    Intercom tips?

    Wij zouden best eens wat tegen elkaar willen zeggen, ook leuk voor de kleine. Wie heeft intercom op het span en kan mij zeggen waarop te letten. Wat wel? Wat niet? Ik zie op Louis.de diverse systemen, niet echt voordelig. Op de Chinese sites staan er ook volop, bluetooth, vanalles. Bereik is...
  15. GSlandrover

    Dashbord ZZR1100

    Ik probeer het hier even, wellicht zijn er mensen die Kawa's omgebouwd hebben en antwoord hebben op mijn vraag. Ik heb een ZZR1100 waarvan de teller-aandrijving in het voorwiel is komen te vervallen, die zit nu achter. Daar zit dan normaal een kabel aan, naar een omvormer (draairichting en...
  16. GSlandrover

    Mijn ZZR1100-EML

    Zoals als sommigen al doorhadden, heb ik flink opgeruimd. We wilden al een tijdje een grotere bak zodat vrouw en kind mee kunnen (zij zat nu achterop/niet ideaal). Ik had een oude 1.5 pers EML gekocht met het plan die aan de K100 te zetten. Echter, ff geen zin om te bouwen en ik heb dus...
  17. GSlandrover

    Verkrijgbaarheid kawa onderdelen (GPZ,GTR,ZZR)

    Vraag voor de kawa sleutelaars. Hoe is het tegenwoordig gesteld met de onderdelen? Denk aan (goede)pakkingsets, inlaatrubbers, klepseals, koppelingsplaten. Afdichtingen remklauwen/koppelingscilinders enz. Ik ben van plan om naar een Kawa te gaan kijken met erg veel km's (>90K KM) en ben van...
  18. GSlandrover

    Banden... Zoveelste keer

    Ik sta op het punt te beginnen aan het ombouwen van de 1150GS. Voor het samenvoegen van de motor met het zijspan vind ik het makkelijk als de motorfiets (en het zijspanframe) al op de juiste bandenmaat staat. Ter info, uiteindelijk zal ie rondom op 3 dezelfde wielen met banden komen te staan...
  19. GSlandrover

    R1150GeSpann

    Vorig jaar het K100 span gebouwd, daar hebben we met het hele gezin erg veel plezier mee en het rijdt super. Er zijn echter wat dingen veranderd, de Landrover die we 13 jaar met veel plezier hebben gereden hebben we weg moeten doen. Er valt dus een gat, een leegte, en ik moet gewoon wat te...
  20. GSlandrover

    (Dames)Helm, integraal, nieuw

    **VERKOCHT**
  21. GSlandrover

    Wie herkent déze motor II

    Leuk topic, hier zit veel kennis dus ik heb er ook één waar ik graag wat meer van zou weten; Op de foto mijn opa met mijn vader achterop. De foto moet rond 1952/53 gemaakt zijn. De motor is een Royal Enfield, dat weet ik. Maar type, CC's, bouwjaar? Vooral het bouwjaar lijkt me leuk om...
  22. GSlandrover

    Brandstof nivo in tank

    Even in een nieuw topic omdat het waarschijnlijk bij andere spannen ook voorkomt. Bij het stevig nemen van bochten, merk ik dat de brandstof tegen de zijkant van de tank gaat staan. Bij een solo heb je daar geen last van natuurlijk. Nu merk ik dat de K100 al vrij snel lucht hapt (150km op de...
  23. GSlandrover

    Zijspan stoel, welke?

    Ik vraag het even in een apart topic, zoekfunctie gaf weinig resultaat. Welke stoel gebruiken jullie in het span? Ik neig erg naar deze; Maar is een 'hoofdsteun' wel zo handig ivm helm? Ik wil in ieder geval geen stoffen bekleding, ik weet zelf hoe ik ben. Het moet gewoon met een...
  24. GSlandrover

    Voorvork voor de K?

    Apart topic geopend, aangezien ik benieuwd ben naar alle reacties. Ik ben dus een K100 aan het aanpassen voor zijspan gebruik. Hier in de buurt is het lastig om 'even' bij een ijzerboer binnen te stappen. Zo is het ook lastig om de juiste pijp te kopen hier voor de poten van een...
  25. GSlandrover

    Wielophanging zijspan

    Ik ben een beetje aan het plannen/tekenen. Wil een zijspanframe zelf maken. Nu zie ik steeds meer dat er voor een wielophanging gekozen wordt met 2 schoorstangen. Hiermee kan dan ook het toespoor afgesteld worden. Dat is wel handig. Een groot nadeel lijkt mij dat er een uitsparing in de bak...
Terug
Bovenaan Onderaan