Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: deeptone
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. deeptone

    T.K. DUCATI 1198R 220PK

    T E K O O P Ducati 1198R racer met origineel SBK Ducati fabrieksblok (ex. Jacob Smrz) ca. 250 km gelopen. 200 Achterwiel PK’s is ca. 220 krukas pk’s 164 NM aan het achterwiel Ducati Corse versnellingsbak Titanium drijfstangen Originele schokbreker (nooit gebruikt) HK...
  2. deeptone

    Te Koop circuitdag Assen 28 mei circuitrijden.nl

    Hierbij bied ik mijn trainingsdag op Assen aan op 28 mei a.s. bij circuitrijden.nl snelste groep (1) te bevragen bij info@nederstaeteracing.nl
  3. deeptone

    Yamaha R1 SP Racer

    TE KOOP Yamaha R1 SP Racer De motor heeft dit jaar in het ONK Dutch Superbikes gereden en is geheel in racetrim opgebouwd volgens de reglementen van het Dutch Superbike. Het blok wordt geserviced, dus de motor is geheel gereed om volgend jaar ONK of een andere klasse te rijden. Ohlins...
  4. deeptone

    Yamaha R1 SP origineel kuipwerk

    TE KOOP 2x Origineel kuipwerk van de Jubileumuitgave Yamaha R1 SP. deze dus De motorfietsen zijn door ons opgebouwd als racer en allle originele kuipwerk is nu ter beschikking voor verkoop. Het kuipwerk past op alle Yamaha R1 modellen vanaf 2004. Het kuipwerk wordt compleet...
  5. deeptone

    TE KOOP ONK R1 2003

    Te Koop Yamaha R1 2003 in nieuwstaat. Heeft in 2003 bij het GS Racingteam als ONK fiets gereden De motor is de afgelopen winter helemaal opnieuw opgebouwd en het blok is compleet vernieuwd. Dit jaar is er ongeveer 20 dagen met de motor gereden. De motor wordt aangeboden met een extra set...
  6. deeptone

    TE KOOP ONK racer R1 2004

    Te koop Yamaha R1 2004 In 2004 ONK Dutch Superbike mee gereden en voilledig opgebouwd volgens ONK Dutch Superbike specificaties Zoals ie hier staat zonder reserveonderdelen
  7. deeptone

    groot Yamaha R1 Topic

    Over een paar weken komt mijn Yamaha R1 2003 waar ik volgend jaar mee ga racen. Ik ben benieuwd of er interesse is onder R1 rijders om ervaringen en tips uit te wisselen over deze mooie machine in dit nieuwe topic, zowel onder racers als onder de weggebruikers op een R1
  8. deeptone

    hoe kom je naar het circuit?

    Ik kom of op de motorfiets naar het circuit of met de bus en een caravan erachter en ben nu bezig om m'n aanhanger "motor"klaar te maken en een campertje te kopen zodat ik bij overnachtingen op de paddock wat comfortabeler "zit". Ik ben benieuwd hoe jullie naar het circuit komen en wat jullie...
  9. deeptone

    VTR tourdag

    Beste VTR rijders, via het vtr sp1 sp2 topicje is enige dagen geleden het plan opgevat een VTR tourdag door nederland te organiseren :) Vanaf pagina 32 is hierover meer te lezen. Vanaf vandaag een apart nieuw topic, zodat de zaken duidelijk gescheiden blijven. In 1ste instantie was de...
  10. deeptone

    even voorstellen

    Hallo allemaal, K lees heel vaak de topics maar ben er eigenlijk nooit toe gekomen me aan te melden. Nu dan toch... eindelijk. Tis ervan gekomen door de Motorxtradag op zandvoort afgelopen 18 mei. In dit topic zaten veel mensen die meereden. Overigens een heel gezellige dag en een aanrader...
Terug
Bovenaan Onderaan