Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: blue falco
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. blue falco

    interessepeiling BMW S1000RR 2017 speciale kerstprijs

    goedemorgen, daar ik binnenkort weer op uitzending ga voor 6 maanden ( iets met militair zijn) vind ik het eigenlijk zonde om mijn nette racer al die tijd langs de zijlijn te laten staan. tijdens corona heb ik er een hoop aan gedaan om ze helemaal klaar te krijgen voor lekker spelen op de baan...
  2. blue falco

    te koop dichte enkele as aanhanger

    goedemorgen, daar ik op zoek ga naar een aanhanger voor twee motoren , komt mijn huidige aanhanger in de verkoop. de verlichting werkt , heb 2 jaar terug de 7 polige stekker vervangen. afgelopen augustus zijn er 2 nieuwe banden gemonteerd ( dot 0321) de deur is voorzien van 2 pensloten en in de...
  3. blue falco

    gezocht kromme achtervelg

    goedemorgen mede racers, ik ben opzoek naar een kromme achtervelg , eentje die niet meer voor het circuit te gebruiken is . wat ga ik ermee doen ..... eigenlijk heel simpel ...... het wordt de houder van mijn 50 meter tuinslang. die gardena dingen vind ik gewoon saai , hij komt dus aan de...
  4. blue falco

    bmw S1000RR 2017 kuipdelen + uitlaatsysteem

    goedemorgen, ik heb originele kuip onderdelen van een BMW S 1000 RR 2017 model liggen. het liefst verkoop ik de kuipdelen in 1 x maar als er genoeg animo is voor losse delen gaat dit ook tot de mogelijkheid behoren. doe een goed bod .
  5. blue falco

    bmw circuit kuip , model 2014

    goedemiddag, ik heb begin dit jaar een kuip gekocht in de hoop deze passend te krijgen voor mijn motor. helaas is dit niet gelukt . bij deze gaat hij dus ook weer in de verkoop , eventueel ook in losse delen maar de voorkeur gaat uit naar verkoop in 1 partij. doe een redelijk bod zou ik...
  6. blue falco

    Te koop BMW S1000RR racekuip ( 2014 model)

    goedemiddag, bij deze mijn race kuip voor een 2014 model te koop , de kuip is gespoten en er zitten ook stickers op maar deze zijn dus eenvoudig te verwijderen , er zitten geen scheuren in maar natuurlijk wel de normale gebruikerssporen. de kuip komt compleet met racezitje en kuipruit , wel is...
  7. blue falco

    gezocht race kuipenset bmw s1000rr 2016 model

    goedemorgen, ik ben mijn nieuwe racer aan het klaar maken voor het komende seizoen en ben nu opzoek naar een 2e hands race kuipenset welke op een 2016 model past . mogen best wat krassen op zitten maar alle montage punten moeten wel heel zijn en geen gaten of scheuren. kleurstelling liever niet...
  8. blue falco

    BMW S1000RR '17 KUIP/SPIEGELS/LICHTEN TE KOOP

    goedemiddag, daar ik mijn 2017 bmw s1000rr ga ombouwen voor het circuit komen de originele kuipdelen te koop. het is de blauw met witte uitvoering en ook de lampen en koplampen en remlichtunit komt te koop. er is ook een buddysit met slot ( en sleutel) beschikbaar. doe me een goed bod voor...
  9. blue falco

    synchroon stellen van carburateurs Suzuki gsx600f

    goedemorgen, volgende week ga ik voor mijn vriendin een Suzuki gsx600f ophalen waarbij de eigenaar zegt dat de carburateurs afgesteld moeten worden. het betreft een gsx uit de jaren 90 ( wordt haar eerste motor dus …… vallen is dan niet zo erg) , kan iemand mij vertellen wat een goede manier is...
  10. blue falco

    spiegel verbreders

    goedemorgen, daar ik geen caravan meer ga gebruiken om mijn motor van en naar het circuit te brengen en ook echt niet van plan ben om in een caravan op vakantie te gaan heb ik nog een paar spiegel verbreders hier liggen. misschien 3 x gebruikt dus echt nog in nieuwstaat …. doe een leuk bod. gr...
  11. blue falco

    banden reparatieset

    goedemorgen, daar ik niet meer op straat rij heb ik ook geen nut meer aan de banden reparatie set die ik heb. doe maar een leuk bod , opsturen kan maar is dan wel voor kosten van de koper.
  12. blue falco

    te koop metzler racetec RR (k3) set

    goedemorgen, daar ik meteen mijn nieuwe racer heb opgebouwd van straat naar circuit en dus ook meteen op slicks heb gezet heb ik hier een complete set metzler racetec rr ( k3 compound) 120- 190/55 banden liggen. de voorband heeft dotcode 3817 de achterband heeft dotcode 1718 de banden zijn...
  13. blue falco

    te koop vortex tandwiel ( nieuw)

    heren, daar ik zelf met een dikkere ketting ga rijden heb ik hier nog nieuw in de verpakking een vortex achter tandwiel het is een 44 tands 825 uitvoering dus voor een 525 ketting qua breedte. code op het tandwiel zelf is 825a-44 doe maar een bod
  14. blue falco

    te koop racefoxx gps laptimer (125 euro)

    goedemiddag bij deze verkoop ik mijn racefoxx gps laptimer, alle onderdelen zitten erbij. prijs is 125 euro gr stefan
  15. blue falco

    k-tech achtershocker met verse service

    goedemiddag, na de verkoop van mijn motor heb ik hier nog een k-tech achtershocker liggen. deze is recent nog voorzien van een service en een nieuwe drukkamer daar hier een heer klein gaatje in zat. de oude onderdelen heb ik ook nog , alles is gedaan door jjsuspension in mill. hij zat in mijn...
  16. blue falco

    te koop .... suzuki gsxr 1000 K9/L0 nu tijdelijk 6500 euro

    goedemorgen, daar ik een nieuw huis gekocht heb en ik daardoor dit seizoen niet meer kan rijden zet ik mijn suzuki gsxr1000 K9/L0 nu al te koop. afgelopen winter is er veel aan gedaan om hem gereed te krijgen voor dit seizoen, heb er alleen een voorjaarstraining mee gedaan in almeria. de...
  17. blue falco

    te koop .....K-tech achtershocker

    goedemorgen, bij deze bied ik mijn K-tech achtershocker te koop aan, hij kwam uit mijn suzuki gsxr1000 k9/l0 en had een hele kleine lekkage op de drukkamer. dit is vervangen door een nieuwe en tevens heeft hij meteen een service beurt gehad. hij is de gereed voor een paar jaar dienst. hij...
  18. blue falco

    voorjaarstraining portimao 2017

    de afgelopen jaren zijn wij met de ara (aprilia rijders) groep wezen rijden in het zonnig spanje maar na een paar jaar gaan we nu naar het buurland. eerste week maart gaan we (12MAN) voor 3 dagen naar portimao met nolimitstrackdays.be deze organisatie bevalt ons perfect daar je de motoren in...
  19. blue falco

    te koop ( gebruikte) pirelli diablo superbike sc1 (voorband)

    goedemiddag, bij aankoop van mijn nieuwe racer zat er een 1 dag oude Pirelli diablo superbike sc1 voorband op en een sc2 achterband. de vorige eigenaar had er 1 dag mee gereden en ik zelf 2 sessies. ik rij zelf met metzler dus heb de banden eraf gehaald. de dot code is van 0116 en ook de...
  20. blue falco

    portimao in oktober

    heren/ dames, wie gaan er allemaal in oktober ( 13 - 17 ) rijden op Portimao ? zelf ben ik er met 2 maten en vorig jaar waren we met een kleine groep Nederlanders en Belgen en zijn we gezamenlijk in een pitbox gaan staan, lijkt me gezellig om dat dit jaar weer te doen. :W stefan :]
  21. blue falco

    te koop , hyundai H100 camper ( uit 94)

    heren en dames, daar ik een nieuwe auto heb welke met gemak een caravan kan trekken ( dit ging niet met de ibiza ecomotive) ben ik van plan een nieuwe eigenaar te vinden voor mijn camper. het betreft een Hyundai H100 2.4 benzine uit 1994. met 156.000 op de teller maar die was bij aankoop al...
  22. blue falco

    TE KOOP IRC PRO ( power slide control systeem)

    heren en dames, ik heb hier nog een irc pro power slide systeem liggen inclusief benodigde sensoren. het systeem is voor meerdere merken geschikt en heeft de navolgende functies; TRACTION CONTROL ( instelbaar) LAUNCH CONTROL WHEELIE CONTROL QUICKSHIFTER PIT LIMITER het zat op mijn...
  23. blue falco

    gezocht bmw s1000rr

    goedemorgen, ik ben opzoek naar een bmw s1000rr en iedere keer als ik op het circuit ben worden mij links en rechts wel bmw's aangeboden maar toen kon ik er nog niet op in gaan daar ik mijn motor nog niet verkocht had , ondertussen is hij verkocht dus pb me maar als je van je bmw af wilt...
  24. blue falco

    te koop honda fireblade bj 2011

    goedemiddag, daar ik in Cartagena de fout heb gemaakt om op een S1000rr te gaan rijden heb ik besloten om de blade te verkopen. we hebben het hier over een 2011 sc59 welke niet meer op kenteken kan maar waar wel een bewijs van eigendom bij zit. de huidige kilometerstand is 10336km en tot...
  25. blue falco

    TE KOOP 2011 honda cbr1000rr abs (sc59)

    heren en dames, bij deze zet ik mijn blade te koop , het betreft een probleemloze motor met een standaard blok (174 awp) en welke nooit gevallen is. de motor is altijd perfect onderhouden en diegene die deze motor kennen weten hoe zuinig ik op mijn spullen ben. desnoods mag je ook vragen...
Terug
Bovenaan Onderaan