Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Cecotto
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Cecotto

    Puig smoke screen - op te halen voor kratje Jupiler

    Ik ga weer volledig naked, dit schermpje komt van mijn XJR1300. De afstand tussen de twee bevestingspunten is 23cm. Geen krassen of breuken. Alleen op te halen (geen verzending) in ruil voor een kratje Jupiler in Oisterwijk. Ik ben alleen in de weekenden thuis, de koffie staat altijd klaar...
  2. Cecotto

    Afhalen voor kratje bier: XS400 leftovers

    Dit zijn de laatste leftovers, alles in een doos af te halen in Oisterwijk in ruil voor een kratje bier (Jupiler, Hertog Jan, Palm... ben niet zo kieskeurig als het maar geen Schültenbrau van de Aldi in Maaskantje is). Stuur me een berichtje direct op mijn email zonder de spaties: jveg @...
  3. Cecotto

    Gratis: zadel Yamaha XS400

    Gratis af te halen, zadel van deze XS400. Opsturen doen we even niet, cash loze transactie ... Het ding ligt me gruwelijk in de weg. Er zit een klein scheurtje aan de rechterkant. Mocht je nog andere dingen op deze foto zien, er ligt nog een hele doos andere delen, prijs komen we wel uit als...
  4. Cecotto

    Nieuwe voor/achterband Metzeler Block C samen 90 Euro

    Ik heb hier overcompleet en nu te koop een set nieuwe Metzeler banden. Metzeler Block C 3.5-18 56S TT, Voorband nieuw Metzeler Block C 4-18 64H Achterband nieuw In Juni online gekocht bij bandenleader.nl, factuur beschikbaar, voor 150 Euro. In de verkoop als setje voor 90 Euro, het...
  5. Cecotto

    XS400 flat tracker project

    Hallo MF, Ik ben wat jaren weggeweest, werk in het buitenland. we zijn sinds 2 maanden weer terug. Ik werk nu in Duitsland, maar kan gelukkig in de weekenden mijn mouwen weer opstropen bij mijn hefbrug in Nederland. Al een paar jaar zit er zo'n flattracker/streettracker uitvoering in mijn...
  6. Cecotto

    TK: Bakker Yamaha R6

    Jongelui, Omdat ik wederom voor een paar jaar naar het buitenland moet voor mijn werk, heb ik besloten om mijn circuit motor te koop te zetten. Moet uiterlijk 3e week van Januari weg zijn, anders moet ie in de opslag, en dat is zonde. Voor vragen en meer / andere foto’s – mijn Email adres...
  7. Cecotto

    R6 en Duc uitlaat (25 Euro)

    Wegens te volle garage: 1 Originele Yamaha R6 uitlaat (99-02) 1 helft van een Ducati 9xx pijp (aansluitpijp ingekort)Voor de doe-het-zelvert... 25 Euri/stk afhaalprijsje. Koffie wordt vers gezet, bier staat altijd koud. Grtz, John
  8. Cecotto

    Ducati 996

    Ik heb besloten om "rechtop zittend" te gaan rijden... Te koop: Ducati 996 uit 1999 Open Termignoni's (originele uitlaten zitten er bij), Open CNC gefreesd koppelings deksel. Prijs: EUR 4.400,= Historie: Ik heb de motor via MF gekocht in Sept 2006, was toen net uit Duitslad...
  9. Cecotto

    Set (oude) Pirelli regenbanden voor 2 kratjes Hertog Jan

    Te oud om nog op het circuit te gebruiken, nog goed om bijvoorbeeld met een SM op de weg af te raggen: Pirelli Dragon Rain Voorband: 120/70R17 compound scr1 DOT 024a Achterband: 180/55R17 compound scr2 DOT 0500 Voor de eerste mailert, af te halen in Oisterwijk, in ruil voor (MF standaard...
  10. Cecotto

    Honda XL600R - 650 Euro

    Na 2 jaar weer terug uit het buitenland, nu even ruimte maken in de garage voor andere projecten. Mijn XL600R is een kruising tussen een XL en een XR. Frame / kenteken / Kop XR, de rest is XL. Kenteken 1984, dus belastingvrij. Na de revisie van het blok heb ik er (vanwege werken in het...
  11. Cecotto

    TK: Kuipruit (Donker) DB voor Duc 748-916-996

    Te Koop: Double Bubble donkere kuipruit voor Ducati 748 / 916 / 996 /998 . 20 Euro (bij afhalen, koffie/pilsje staat klaar). Zo goed als nieuw, geen krassen. 4 Circuit sessies mee gereden: hoogte is prima, maar te donker voor circuit gebruik (vind ik). cu, John
  12. Cecotto

    Originele Ducati Corse - Kinder Pet - nieuw

    Iets te enthousiast, zonder te passen, en (te duur) gekocht in Mare Magnum in Barcelona, nu te koop : Originele Ducati Corse cap. 1 maand oud, nooit gedragen (want past mij niet). Let op : dit is een KINDER cap, past op een hoofd met een maximale omtrek van 50 cm 15 Eurootjes, stuur ik...
  13. Cecotto

    CPU Ducati 996 vs. 916

    Heren (dames ook), Vraag voor de echte kenners: Ik ben mijn 996 aan het strippen voor een grote poetsbeurt, want net gekocht (2e hands, particulier, ja, ja, is een risico, maar grote biggelbeurt doen we ook nog...). Nu schroef ik de CPU los, en ik zie dat er aan de onderkant met stift wat is...
  14. Cecotto

    TK: Yamaha FZS600 Fazer (2003 - 14.900km)

    Wegens vergevorderde plannen om een Duc aan te schaffen, gaat mijn Fazer in de verkoop, vraagprijs 4.900,= Euro. Lijkt me alleszins redelijk na wat speurwerk op marktplaats en bij dealers. Yamaha FZS 600 Fazer Km.stand: 14.900 Bouwjaar: 2003 Acessoires: Originele Yamaha onderkuip + LAser...
  15. Cecotto

    TK: Hyosung Comet 650 (2004 - 1740km's)

    Nou, we gaan de garage maar eens leegruimen voor een duc.... En de vrouw doet ook haar duitje in de zak (lief he :} :} :} ). Dus haar motor te koop, ook vanwege gedaalde interesse van haar kant voor het motorrijden. Komtie: Hyosung Comet 650 Bouwjaar september 2004 Km stand: 1740 Kleur...
  16. Cecotto

    Zondag 2 juli 2006 : Classic GP van Moergestel

    Gelukkig, het gaat weer door dit jaar, de 10e lustrum editie, omgedoopt tot : Classic GP Moergestel Vanaf 10:00 op zondag 2 juli. Je altijd al afgevraagd waar men het over heeft als het over het geluid van een Agusta gaat ? Komen dan !! Phil Read, Kent Andersson, Luigi Taveri, maar ook Jan...
  17. Cecotto

    Brabant is een brik rijker #3: CB900 F2

    Ik weet het, ik weet het. Ik heb deze kant van topic te veel verwaarloosd het afgelopen jaar. De XR/L is klaar, blokje loopt als een tierelier, en ik kan nu ook wielen spaken. Dus ook in het Off-road-SM hoekie weer wat geleerd. Een verschil met vorige opknappers: die XR/L gaat (nog) niet in de...
  18. Cecotto

    GRATIS (afhalen) Achterwiel XJ Maxim

    Voor de liefhebbers: Gratis af te halen, achterwiel van een Yamaha XJ Maxim. Band is kaal en lek. Het is het rechterwiel op deze foto : Wie het eerst komt/mailt, het eerst maalt... cu, John
  19. Cecotto

    Brabant is een XR (XL) 600 rijker

    Zo, ik ben even verhuisd van de brikkensectie naar deze kant van het forum. Na de verkoop van de XZ, zocht ik een ander project: wilde wel weer eens een off-road, dus onderstaande XR600 aangeschaft: Zo werd hij geadverteerd, met de medeling dat hij behoorlijk rookt. Nou zit ik niet zo in de...
  20. Cecotto

    Welke sleutelklus in keuken toegestaan ?

    Het werd weer eens tijd voor een walg-topic. Wel in relatie met sleutelen aan brikken. Ere wie ere toekomt: idee is ontstaan in TripleXS' topic (de cafe-racert revisie). Welke brikken sleutel activiteiten kun je in je keuken uitvoeren, met een redelijke kans dit te overleven? En dan bedoel ik...
  21. Cecotto

    XJ650 cockpit vraag

    Hoi, Ik weet dat hier ook de guru's rond de befaamde XJ serie rondhangen. Ben van plan mijn XZ uit te rusten met een cockpitje met ronde klokken (zal wel moeten want originele cockpit al aan Theo verkocht, zie topic rond brabantse brikken elders). Ebay biedt wel mogelijkheden, maar ik wil me...
  22. Cecotto

    Brabant is een brik rijker #2: XZ550

    Joopie, ik heb er weer een :) :) :) Wat doe je als je eigenlijk klaar bent met brik-1 (de CB650C, met uitzondering van de tank+kappen nog een keer spuiten) ?? En je vrouw vraagt alvast wat je voor vaderdag wilt hebben ? "Misschien een sleutelmotor" ? Voordat ze opnieuw kon ademhalen had...
  23. Cecotto

    Hoe smeert een klep in de klepschacht ?

    Hoi, Brandende vraag (ook een zoektocht in oude topics leverde niets op): Een klep zit met zijn klepsteel nogal krap (enkele micro meters) opgesloten in de klepschacht. De doorgang naar het nokken deel is voor olie afgesloten met een keerring. Nu staat er in de doorsnee WPH's dat je een...
  24. Cecotto

    CB foutzoek uitdaging

    Hoi, Ik heb een CB650C onder handen, met als donor een CB650Z. Blok van de Z overgehangen, zodat ik het orignele blok kan openschroeven voor de revisie. http://www.motor-forum.nl/forum/topic/43930?highlight=cb650 Volgende probleem: tussen de 4000 en 5000 toeren stottert de boel. Niet duidelijk...
  25. Cecotto

    Brabant is een brik rijker: CB650-C

    Yeeehaaa, Brabant is weer een brik rijker. Vanmorgen geimporteerd vanuit Limburg. In Februari was het moeilijk afscheid nemen van mijn toenmalige brikkie (GSX750ES uit '84), maar wie klaagt er met een nieuwe Fazer? Mwaaah, klagen niet, rijdt perfect, maar valt zo weinig aan te sleutelen en...
Terug
Bovenaan Onderaan