Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Mosibi
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Circuit Park Emmen C.E.R.T. deel XXV

    Welkom bij alweer het vijfentwintigste deel van het Emmen Topic Handig ::Het grote online shop overzicht:: Handig Dit is het online gedeelte van C.E.R.T. ( Circuitpark Emmen Racing Team ) : Bargeres, Rietlanden, Ph. Foggstraat, Mc Donalds... etc. etc. Wat is nou eigenlijk het...
  2. M

    Circuit Park Emmen C.E.R.T. deel XXIII

    Welkom bij alweer het drieëntwintigste deel van het Emmen Topic Handig ::Het grote online shop overzicht:: Handig Dit is het online gedeelte van C.E.R.T. ( Circuitpark Emmen Racing Team ) : Bargeres, Rietlanden, Ph. Foggstraat, Mc Donalds... etc. etc. Wat is nou eigenlijk het...
  3. M

    Garmin Zumo deel 4

    Garmin Zūmo Dit topic op Motor-Forum is bedoeld voor het uitwisselen van ervaringen en vragen over de Garmin Zūmo. Inleiding De Garmin zūmo is het eerste Garmin navigatiesysteem die exclusief is ontworpen voor gebruik op een motorfiets. De ervaring die Garmin de afgelopen jaren heeft...
  4. M

    DNS record web2.motor-forum.nl klopt niet

    Mijn mail logging: Jan 21 17:07:13 postfix/smtpd[31800]: warning: 87.233.15.166: address not listed for hostname web2.motor-forum.nl $ host 87.233.15.166 166.15.233.87.in-addr.arpa domain name pointer web2.motor-forum.nl. $ host web2.motor-forum.nl web2.motor-forum.nl has address...
  5. M

    Circuit Park Emmen C.E.R.T. deel XIX

    Welkom bij alweer het NEGENTIENDE deel van het Emmen Topic Handig ::Het grote online shop overzicht:: Handig Dit is het online gedeelte van C.E.R.T. ( Circuitpark Emmen Racing Team ) : Bargeres, Rietlanden, Ph. Foggstraat, Mc Donalds... etc. etc. Wat is nou eigenlijk het...
  6. M

    Originele uitlaatbochten ZX6-R model 98 t/m 2002

    ZX6-R weg, dan hebben de uitlaatbochten die ik had gekocht om te plaatsen natuurlijk geen nut meer voor mij. Deze bochten zijn in perfecte staat, alleen een poetsbeurtje met wat Belgom zouden ze goed kunnen gebruiken. De vraagprijs is 90 euro, exclusief verzenden. En aangezien men toch altijd...
  7. M

    Garmin Zumo deel 3

    Garmin Zūmo Dit topic op Motor-Forum is bedoeld voor het uitwisselen van ervaringen en vragen over de Garmin Zūmo. Inleiding De Garmin zūmo is het eerste Garmin navigatiesysteem die exclusief is ontworpen voor gebruik op een motorfiets. De ervaring die Garmin de afgelopen jaren...
  8. M

    Circuit Park Emmen C.E.R.T. deel XVI

    Welkom bij alweer het ZESTIENDE deel van het Emmen Topic Handig ::Het grote online shop overzicht:: Handig Dit is het online gedeelte van C.E.R.T. ( Circuitpark Emmen Racing Team ) : Bargeres, Rietlanden, Ph. Foggstraat, Mc Donalds... etc. etc. Wat is nou eigenlijk het Circuitpark...
  9. M

    Circuit Park Emmen C.E.R.T. deel XIV

    Welkom bij alweer het VEERTIENDE deel van het Emmen Topic Handig ::Het grote online shop overzicht:: Handig Dit is het online gedeelte van C.E.R.T. ( Circuitpark Emmen Racing Team ) : Bargeres, Rietlanden, Ph. Foggstraat, Mc Donalds... etc. etc. Wat is nou eigenlijk het...
  10. M

    Boycot camping Witterzomer bij TT Assen

    Op www.oliepijl.nl staat een oproep om de beruchte camping (eigenaar) te boycotten vanwege zijn geklaag over geluidsoverlast. Goed initiatief lijkt me! http://www.oliepeil.nl/archief/2008/06/boycot_camping_witterzomer_bij_tt_a/
  11. M

    Geen gebruikersonderwerpen bij 'Mijn M-F'

    Bij 'Mijn M-F' zie ik geen gebruikersonderwerpen meer. In de voorkeuren is de waarde bij 'Aantal gebruikersonderwerpen' leeg. Aanpassen/invullen werkt niet, na de submit is de waarde weer leeg.
  12. M

    Notificaties komen niet allen aan

    Hoi, Sinds het onderhoud van de 21ste merk ik dat sommige notificaties niet doorkomen.
  13. M

    notificaties

    Hallo, Het valt mij op dat ik niet van iedere posting in een topic een notificatie krijg. Vooral in dit topic ( Circuitpark Emmen C.E.R.T. ::: Part X ) merk ik dat, maar het zou ook bij meerdere kunnen zijn. In bovenstaand topic is om 20:11 een post geplaatst waarvan ik geen notificatie...
  14. M

    Circuitpark Emmen CERT ::: Part VIII

    Welkom bij alweer het achtste deel van het Emmen Topic Dit is het online gedeelte van C.E.R.T. ( Circuitpark Emmen Racing Team ) : Bargeres, Rietlanden, Ph. Foggstraat, Mc Donalds... etc. etc. Wat is nou eigenlijk het Circuitpark Emmen? Feitelijk zijn het de industrieterreinen rond...
  15. M

    Gratis: Motoplus theorie proefexamens

    Dag toekomstige motorrijders, In de motoplus zat deze keer een kaartje die recht geeft op 5 keer gratis een proefexamen afleggen op een website. Tja, nu kan ik die natuurlijk gewoon wegpleuren zoals ik al bijna gedaan had, maar misschien dat een MF'er er wel iets mee wil doen :+ Dus...
  16. M

    Circuitpark Emmen CERT ::: Part VI

    Welkom bij alweer het zesde deel van het Emmen Topic Dit is het online gedeelte van C.E.R.T. ( Circuitpark Emmen Racing Team ) : Bargeres, Rietlanden, Ph. Foggstraat, Mc Donalds... etc. etc. Wat is nou eigenlijk het Circuitpark Emmen? Feitelijk zijn het de industrieterreinen rond Emmen...
  17. M

    Kawasaki GPX600R 1991

    Toch wel even slikken, doe ik het of doe ik het niet. Toch maar doen dus... Te koop, mijn Kawasaki GPX 600R uit 1991, met 33250 kilometer op de teller (and still counting). Ik heb deze motor zelf begin 2004 gekocht met een kilometerstand van 15000. Ik heb op deze motor leren rijden en geniet er...
  18. M

    Circuitpark Emmen ::: Part III

    Welkom bij alweer het derde deel van het Emmen Topic *O* Dit is het online gedeelte van C.E.R.T. ( Circuitpark Emmen Racing Team ) : Bargers, Rietlanden, Ph. Foggstraat, Mc Donalds... etc. etc. ff een plaatje van Circuitpark Bargeres... Natuurlijk is het altijd ff leuk om te weten...
  19. M

    Vraagtekens in de aanbieding?

    Zie ineens allerlei rare vraagtekens op de website. How come?
  20. M

    Hoe opvallend moet je dan zijn??

    Vanochtend in de auto op de A28 richting Zwolle. Bij Hoogeveen komen er 2 motoragenten de A28 oprijden, eentje met een rugzak en de andere met een sporttas achterop. Een paar kilometer na Hoogeveen, ze rijden beide voor me, gaan we de linkerbaan op om 2 vrachtwagens in te halen. Voor de...
Terug
Bovenaan Onderaan