Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Wiim
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Wiim

    Tandwielverhouding op VFR400R NC30, racer op Lezennes

    Waarschijnlijk de 38235ste vraag over tandwielverhoudingen. Heb al wat opgezocht op Internet maar zou toch wel eens graag wat extra meningen horen over mijn specifieke situatie. Ik heb een 400cc racertje wat ik enkel gebruik op het circuit van Lezennes (Frankrijk). Daar haal ik op het snelste...
  2. Wiim

    Dubbelproject 2x NC30

    Al een tijdje loop ik met 't idee rond om volgend jaar wat initiatie lessen te nemen voor circuit rijden. Had een tijd terug 'n CBR400 gekocht aangezien ik m'n mooie NC30'je niet wou riskeren op circuit. De 4-in-lijn was echter toch niet hetzelfde als de zalige V4. De brede powerband, de racy...
  3. Wiim

    Motor start niet zonder koppeling in te trekken

    Vraagje Met m'n CBR125 ('04) kan ik al geruime tijd niet starten zonder m'n koppeling in te trekken. Het lampje geeft wel degelijk neutraal aan en wanneer ik de koppelingshendel loslaat blijft de motor aan, met de jiffy uitgeklapt. Als ik de jiffy uitgeklapt laat en dan naar 1 schakel...
  4. Wiim

    Carbon-look handschoenen met Kevlar versteviging

    Belgische handschoenen; bereid om op te sturen op kosten van koper Rood-blauw-witte kleurstelling Carbon-look Kevlar versteviging Draagbaar in zomer en tussenseizoen Maat medium Vraagprijs: 10 euro; geen biedingen De handschoenen zijn zo goed als nieuw, heb ze 1x gedragen en ben er...
  5. Wiim

    Hacker aan het werk

    Heel lang verhaal .. maar komt erop neer dat ik wss gehacked ben en dat die persoon mogelijks login informatie onderschept heeft via deze site. Heel kort dus, zegt onderstaande naam iemand iets? If not; sorry voor je tijd :) mhielkema
  6. Wiim

    Combi in leer (maat 56; merk Damen)

    Aangezien ik een andere combi heb gevonden en deze eigenlijk veel te groot voor me is verkoop 'k mijn leren combi van het merk Damen (volgens mij een nederlands merk). Zoals elke combi hangen de broek en jas samen met een rits. De CE protectoren die erin zitten zijn nog maar een jaar oud...
  7. Wiim

    Honda Repsol leren broek (hete oudere type)

    Ben op zoek naar bepaalde leren broek voor bij m'n jas die ik al gevonden heb. Het gaat om een Honda Repsol in rood-wit-blauw (dus niet zwart-oranje van tegenwoordig). Vind het nogal moeilijk om dit te vinden, de lokale veeboer had alleen replica jassen, 2e hands sites leveren ook alleen...
  8. Wiim

    Wat is het nut van een "hugger"? (letop: groene vraag)

    Ik vraag mij af wat het nut nu eigenlijk is van een hugger. Je zou op het eerste zicht denken dat het helpt bij het tegenhouden van spatten zoals een normaal spatbord maar de positie is zo raar daarvoor... Weet dat het een nogal "groene" vraag is maar google geeft mij natuurlijk alleen maar...
  9. Wiim

    Templateje voor verkoopstopics

    Hoi Merk dat er sommige verkoopstopics nogal weinig informatie hebben. Misschien is het geen slecht idee (in een sticky) een soort voorbeeld topic te maken waar mensen die weinig inspiratie hebben dan gewoon kunnen copy pasten ipv als beschrijven "Super fantastische bike die supersnel gaat in...
  10. Wiim

    Algemene vraag m.b.t. cilinderinhoud

    Hoi Ben puur uit interesse zoveel mogelijk aan het te weten komen over hoe een motor nou werkt en wat die koppel, nokkenas, PK, 4-takt enz willen zeggen. Heb al heel wat gevonden via Wikipedia en Google maar het volgende snap ik nog niet helemaal: Voorbeeld: 2 motoren, eentje met een 125cc...
  11. Wiim

    Schokken tijdens het rijden

    Hoi Heb een CBR125'je met 6000 tal kilometers op de teller. Wanneer ik ga rijden heb ik soms dat de motor plots schokt. Precies of iemand houdt voor een seconde z'n hand voor de uitlaat. Hij schokt niet zo hard dat ik er bijna afval oid maar gezellig is't ook niet -O- . Het gebeurt...
  12. Wiim

    Rugbeschermer van jas verwijderen?

    Sorry als het vraagje hier al ergens staat, heb snel even de search gebruikt maar wil nog snel posten voor ik weer huiswaarts ga. Ik ben al een tijdje aan het kijken naar de rugbeschermers van Knox en vroeg me af wat jullie eigenlijk doen met het rugbeschermtje dat al in je jas zit. Gooi je...
  13. Wiim

    Wim

    Hoi Heet dus Wim, 21 jaar en kom uit België (meer bepaald Koksijde, aan de kust). Ben niet helemaal splinternieuw eigenlijk. Heb hier 3 jaar geleden ook heel wat rondgeneusd (en via dit forum eigenlijk vooral op 400cc.nl) toen ik nog 18 was en al een beetje aan het uitkijken was om een...
  14. Wiim

    Rijden met nat weer

    Hoi Simpel vraagje: wat denken jullie over rijden tijdens de regen. Ik zou eventueel een fiets kopen in plaats van een auto. Ik ben nogmaar 18 ... Wat denken jullie trouwens van motorrijden in het algemeen. Ik ben van plan zo defensief mogelijk te rijden, maar ik vraag me toch af of ik altijd...
  15. Wiim

    Onbekende Fiets

    Hoi iedereen Ik zag vandaag een zeer mooi fiets (vind ik toch) staan. De fiets is blijkbaar herspoten dus ik weet niet welk type dit is. Het enige dat er nog opstaat is Honda. Kent iemand toevallig welk type dit is? Heeft er iemand wat informatie erover? Bedankt voor jullie antwoord Foto's...
  16. Wiim

    Suzuki RGV-250

    Hoi Ik vroeg me af waarom niemand ooit over de RGV250 spreekt als mogelijke keuze. Daar is waarschijnlijk een goede reden voor .. en daar ben ik wel eens benieuwd naar :) Dus iedereen die weet waarom dit geen leuke fiets zou zijn, mag nu reageren
  17. Wiim

    CBR125 vs RS125 vs 400 teruggetuned

    Dit staat al in een ander topic, maar het past beter in een nieuw... CBR125 +Goedkoop in aankoop +Goedkoop in onderhoud +Weinig verleidelijk om snel te rijden aangezien je een lang eind nodig hebt om je topsnelheid te halen -Niet mogelijk/veilig om met 2 te rijden (wegens 9.7kW)...
Terug
Bovenaan Onderaan