Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: gertt
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. gertt

    TK: Racekuip voor een Yamaha Thundercat

    iemand interesse in een racekuip voor een thundercat? deze is nog nieuw, geen scheuren in de kuip. wel kleine lakbeschadigingen omdat deze een paar jaar in een schuur opgeslagen heeft gelegen. de snelsluiters heb ik er niet bij word niet verzonden, alleen afhalen prijs: 140 euro
  2. gertt

    Advies gevraagd: voortandwiel

    ik ben net mijn motor weer in elkaar aan het zetten na het vervangen van de achterwiellagers, kijk ik nog even naar mijn voortandwiel en zie dit: nou is mijn vraag waar is die rubberrand voor die op het tandwiel zit en maakt het iets uit dat deze beschadigd is?
  3. gertt

    Triumph Daytona 675

    aangeboden: Triumph Daytona 675 bouwjaar: 2006 kmstand: 9978 kleur: Graphite Grey Dealer onderhouden en alle boekjes zijn aanwezig de motor staat op splinternieuwe banden, Achter: Conti Sport-attack. voor Conti Race-attack Ketting en remmen zijn in goede staat knipperlichten voor...
  4. gertt

    Achterbrug Triumph daytona 675 compleet

    Heeft er hier nog iemand interesse in een leuke achterbrug ? inclusief de assen, remklauw, rempomp, stalen remleiding, hugger, kettingbeschermer en het link systeem. een mooie brug om een uitlaat met seatpipe te maken onder een van jullie projecten. er zit een kleine beschadiging aan de...
  5. gertt

    Xenon H7 8000k

    1 enkele lamp met balast H7 8000k prijs: 70 euro eindelijk met foto :)
  6. gertt

    carbon Arrow 54mm slip-on (beschadigd)

    iemand interesse in een beschadigde demper? in de carbon mantel zit een gat in. om dit weg te werken zul je de demper ongeveer 15cm moeten inkorten. bekijk de foto's maar en doe een bod waarom kort ik deze zelf niet in? ik heb nu een alu bos omgebouwt naar carbon :P en deze is over
  7. gertt

    *gezocht* onderdelen van yamaha thundercat

    wie heeft er toevallig nog zo'n rubber liggen wat tussen de spiegel en de topkuip zit? en een afdekkapje van de rechterzijde topkuip (zie foto) ik hoor het wel als jullie nog iets hebben
  8. gertt

    blauw iridium vizier HJC CL14

    gebruikt blauw iridium vizier met een Fogcity inplakvizier (vergelijkbaar met Pinlock) klein krasje alleen die krijg ik niet op de foto gezet €30,-
  9. gertt

    rvs Termignoni linkpijp CBR 600 F pc25/pc31

    ik heb pas een termignoni uitlaat gekocht en daar zat deze linkpijp aan vast. ik heb hier niks aan, misschien iemand van jullie wel. moet passen op PC25 en PC31. Dus van bj '92 t/m '98. de aansluitmaat voor een evt sportpijp is 54mm T.E.A.B + verzendkosten
  10. gertt

    [gezocht] uitlaatbeugel en merkplaatje Arrow uitlaat

    hoi, ik zoek voor mijn ovale Arrow demper een merkplaatje en ophangbeugel wie heeft deze toevallig liggen of weet waar ik ze kan halen? foto is niet van mijn demper(even geleend als voorbeeld)
  11. gertt

    frames te klein voor gebruikersnaam?

    het viel me net op dat een paar frames te klein zijn voor bepaalde gebruikersnamen was dat al? of bugje van het nieuwe forum?
  12. gertt

    en weer een niuwe erbij

    na een tijdje als gast hier rondgeneust te hebben moet ik me toch maar eens aanmelden ik ben gert-jan, 30 jaar uit waalwijk, lang geleden heb ik een rd350 gehad en nu sinds 2 weken een thundercat uit 97(zilver/geel) we komen elkaar vast nog wel een keer hier op het forum tegen ps:uitlaat...
Terug
Bovenaan Onderaan