Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: HighKing
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. HighKing

    Berichten beoordelen?

    Wat is dit dan? Ben je als OP opeens ook moderator binnen je eigen topics ofzo? Waarom krijg ik opeens een pop-up of ik een bericht van @Outdoor Man wil beoordelen? Dit sprong opeens in beeld tijdens het posten in een heel ander topic. Zou kunnen dat ik ergens rond 1 juni (van die datum is het...
  2. HighKing

    Honda NTV 650 1992 / 400 euro

    Mijn broertje heeft een jaar of 4 geleden zijn A'tje behaald en een NTV'tje gekocht. Maar... hij wordt niet vrolijk van motorrijden. Ding heeft 3 jaar geleden wat onderhoud en nieuwe banden gehad en sindsdien is er weinig mee gereden. Staat hem dus in de weg. Hij is niet heel netjes, achterveer...
  3. HighKing

    Suzuki V-Strom DL1000 2002

    Al een paar weken op MP te bezichtigen moest 'ie nou toch ook hier maar even geplaatst. Mijn V-Strom gaat eruit. Althans, hij móét niet weg, maar ik zou graag een wat lichtere brommer kopen omdat ik 2 zware fietsen wat overbodig vind. De ZRX voldoet erg goed voor m'n dagelijkse woon-werk rit...
  4. HighKing

    Zoeken op tag

    Sinds dit forum kunnen we tags aan een topic hangen. Da's best leuk. Zo hebben we bij de Petfles, The Riding Game en een paar landmarkrally's de tag 'spel' gekoppeld. Da's leuk, want nu kunnen we nieuwe gebruikers bijvoorbeeld wijzen op spelletjes via deze link. Maarja, die lijst is standaard...
  5. HighKing

    Schroefdop van remklauw zit vast

    Ik wil de remblokken achter van de V-Strom vervangen en loop meteen al tegen een issue aan. De schroefdop die over de pin heen zit waar de blokken aan hangen, zit vast... Dit ding (nummer 8 op deze tekening): Schroevendraaier schoot eroverheen, daarom de beschadiging. :X Met IMAL ingespoten...
  6. HighKing

    Staafje zit vast in zuiger koppelingscilinder

    Zo, duidelijke titel, niet? :+ Het staafje heet in 't engels een 'clutch push rod'. Nummertje 21 op deze tekening. Het gaat om de slavecilinder van de hydraulische koppeling van mijn DL1000. De zuiger van die cilinder duwt het staafje richting de koppeling om te ontkoppelen. Dat staafje zou los...
  7. HighKing

    Het kleine Kawasaki Versys-X 300 topic

    Nederlands instructieboekje Kawasaki Versys-X 300 (KLE300CL) Weetjes Wat doet die grijze ring in het voorwiel? Volgens de Nederlandse importeur veroorzaakt de combinatie van spaakwielen en een enkelzijdige remschijf nogal wat resonanties bij remmen. Dus die ring is om die te dempen. Wat is...
  8. HighKing

    Landmarkrally 2019, de uitdaging

    Landmarkrally 2019, de Uitdaging. Zie ook de inleiding van het topic: Landmarkrally 2019, de introductie Net zoals de Landmarkrally 2018 wordt er hier geen wedstrijd van gemaakt. Deze rally is opgezet met het idee dat je een doel of doelen hebt om een rit te maken, het liefst met een paar...
  9. HighKing

    Landmarkrally 2019, de introductie

    In 2018 heeft @jaap43 een mooie Landmarkrally neergezet. Voor mij de eerste. De volgende komt helaas pas in 2020 omdat ze enkel op even jaren worden gehouden... of toch niet? O-) Het lijkt mij wel leuk om een 'oneven' rally in 2019 te houden. Als onderwerp van deze rally heb ik 'banen' in...
  10. HighKing

    Onderhoud online bijhouden

    Recent ben ik zelf begonnen wat onderhoud aan mijn motoren uit te voeren. Omdat 't handig is om bij te houden wat je wanneer hebt gedaan heb ik een spreadsheet waarin ik invul wanneer ik bv de bougies heb vervangen of olie heb gewisseld. Maarja, zo'n sheet is ook wat simpel. Dus ik ging even...
  11. HighKing

    Maximaal 10.000 karakters in een bericht

    Een probleem met 't bewerken van de OP van 't Petfles-topic: Ik heb de code van de OP even in een tekstbestand geplaatst zodat ik gemakkelijk karakters kon tellen: $ wc -c pfop.txt 35034 pfop.txt De OP is dus 3,5 keer groter dan in dit forum toegestaan. Gevolg is dat ik de OP niet kan...
  12. HighKing

    Volgen gaat uit als je een topic bookmarkt

    Als je een topic volgt, en dan besluit deze toch maar weer in je bookmarks toe te voegen, dan volg je meteen het topic niet meer. Het vervelende is dat je dit pas kunt zien nadat je het topic opnieuw opent. Erg onhandig.
  13. HighKing

    Kiekeboe!

    Hallo allemaal, Ik ben Michel, een 33 jarige hardrockert woonachtig in Heerhugowaard. Heb al heel wat op dit forum gelezen maar had mezelf nog niet geregistreerd... dat wilde ik even uitstellen tot ik daadwerkelijk het A'tje op mijn rijbewijs zou kunnen bijschrijven. Gezien ik dit hier...
Terug
Bovenaan Onderaan