Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: kawabmw5
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. kawabmw5

    Te koop: Kawasaki Z1000, bj 2003, zwart/rood

    Van eerste eigenaar, mooie Z1000 met 13.500 km op de teller. De motor is altijd in onderhoud geweest bij Kawasaki-dealer Koerhuis in Lemelerveld. Elk jaar olie en filter vernieuwd. De Z1000 heeft de volgende extra's: * Two Brothers titanium dempers * Duo seatcover * Streetfighter stuur *...
  2. kawabmw5

    Zijn hier liefhebbers of eigenaren van een MT01 ??

    Ben op zoek naar mensen die een MT01 hebben of mensen kennen die er 1 hebben en wat hun ervaringen zijn. Ik kan er misschien 1 kopen en wil er eens wat meer over weten maar kan er hier op het forum maar weinig over vinden.
  3. kawabmw5

    Is dit normaal ????????

    Ik heb een klein ongelukje gehad met mijn Z1000, er is een fiets tegen de Z aan gevallen en nu is het kuipje en een voorpoot licht beschadigd. Er is een klein stukje lak uit het kuipje geknapt en op de voorpoot zit een klein krasje. Ben er mee naar mijn dealer gegaan en schade op laten nemen...
  4. kawabmw5

    problemen met de Z1000

    HEEFT ER IEMAND PROBLEMEN MET DE Z1000? SPRAK LAATST IEMAND DIE ER EIGENLIJK OOK 1 WOU KOPEN MAAR IS DAAR TOCH VANAF GESTAPT OMDAT HIJ VAN VERSCHILLENDE MENSEN HAD GEHOORD DAT ER PROBLEMEN ZIJN MET DE Z1000. HEB ER ZELF OOK 1 UIT 2003 MET 7500 KM OP DE TELLER MAAR HEB GEEN PROBLEMEN GEHAD TOT...
  5. kawabmw5

    Problemen Z1000 2003??

    Zijn er mensen die problemen hebben met de z1000?
  6. kawabmw5

    test

    test test test test
Terug
Bovenaan Onderaan