Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: rlb
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. rlb

    Achterwiel GSX-R 750w (velg + band + remschijf)

    Achterwiel voor een Suzuki GSX-R 750w in blauw (origineel 1993). Verkeert in goede staat en is schadevrij en recht. Lak wordt wel iets minder. Wordt compleet met band (Michelin Pilot Power) en remschijf (in goede staat) geleverd. Tandwiel zit er nog op. Kan eraf indien gewenst. Richtprijs...
  2. rlb

    [TEEB] Zadel Suzuki GSX-R 750w te koop

    Dag allemaal! Ik heb een zadel van een GSX-R 750w uit 1993 te koop. In goede staat. Past volgens mij op iedere GSX-R 750w, maar je mag natuurlijk altijd even komen passen :) Tegen elk aannemelijk bod!
  3. rlb

    GSX-R 750w '93 Uitlaatsysteem compleet

    Ik ben op zoek naar een volledig uitlaatsysteem voor een '93-er Suzuki GSX-R 750w. Heb je iets liggen, hoor ik het graag!
  4. rlb

    Inhouden motorvermogen GSX-R 750w

    Ik reed net een stukje op de snelweg, toen ik eraf moest merkte ik ineens iets van een vermogensdip, maar kon 't niet echt goed bepalen omdat ik er bij die afslag af moest. Ik rijd weer verder, maar boven de 6000 toeren klinkt het alsof ie geen benzine krijgt (brom) en wanneer je 't gas iets...
  5. rlb

    HJC Blue Vizier voor CL-14, AC-11, FG-14 en CL-MAX

    Ik heb een HJC iridum blue vizier te koop. Geschikt voor de volgende HJC-helmen: CL14, FG14, AC11 en CL-MAX. Hij zit in originele verpakking en is nooit gebruikt. Prijs is 35 euro.
  6. rlb

    HJC Silver Vizier voor CL-14, AC-11, FG-14, CL-Max

    Te koop: Een origineel HJC vizier in de kleur silver/mirror, geschikt voor de CL-14, AC-11, FG-14 en CL-Max helmen van HJC. Het vizier is nieuw en is alleen voor de foto even uit de verpakking gehaald! Prijs is 35 euro. Voor €2,50 extra doe ik er ook een FogCity fogshield bij.
  7. rlb

    Zere koppelingshand

    Vandaag een heerlijk stukje gereden in de zon. Voor het eerst dit jaar weer echt genoten. Vele andere motorrijder gespot ook. :W Nu heb ik de laatste tijd een beetje 't probleem dat ik na een uurtje ofzo stevig doorrijden of veel stadsrijden ik last krijg van m'n linkerhand. Zo erg dat ik...
  8. rlb

    FogCity Fogshield

    Te Koop: Fogcity Fogshield Een Fogcity Fogshield beschermt tegen het beslaan van het vizier. Niet geschikt voor Arai/Shoei vizieren. De prijs is 8,50 Euro per stuk excl. verzendkosten. Bij twee of meer tegelijk is de prijs per stuk 8 Euro excl. verzendkosten.
  9. rlb

    HJC GOLD Vizier voor CL-14, AC-11, FG-14 en CL-Max

    Te koop: Een origineel HJC vizier in de kleur Iridium Gold, geschikt voor de CL-14, AC-11, FG-14 en CL-Max helmen van HJC. Het vizier is nieuw en zit nog in de verpakking! Prijs is 35 euro. Voor 2 euro extra doe ik er ook een FogCity fogshield bij!
  10. rlb

    Lompheid in de file

    Ik reed vanmiddag weer eens terug van Rotterdam naar Almere. Kom ik op de A27 vlak voor Utrecht voor de 234e keer die dag in de file terecht. Net daarvoor een oud model Pan European gespot... Ik er links rustig naast komen rijden... ik kijken, zwaaien.. beentje... Geen reactie. Ik dacht.. mwah...
  11. rlb

    Beide koplampen of geen koplamp..

    Ik rijd net van werk naar huis. Heerlijk, weer lekker weekend. Een hoop geknipper van andere weggebruikers (dank! :} )... 't was nog een klein stukkie, dus ik rijd door tot m'n huisje. Wat blijkt nu... brandt m'n koplamp helemaal niet! 't kleine "leeslampje" deed 't wel gewoon, maar m'n...
  12. rlb

    Spitsstrook vraag

    Dag allemaal, Ik reed laatst weer eens op de spitsstrook en vroeg mij af... in de campagne zeggen ze altijd... bij spits, mag je wel over de doorgetrokken streep (mits er een spitsstrook is uiteraard ;) ). Dit om op de spitsstrook te komen. Mag je de doorgetrokken streep dan ook nogmaals...
  13. rlb

    Bougies uit GSX-R 750w

    Beste mensen, Ik heb een vraag over het eruit sleutelen van mijn bougies (gsx-r 750). Ik kom er niet 'overheen' met een dopsleutel en vraag me af wat voor een bougiesleutel (vooral welke maat o.i.d. ik hiervoor nodig heb. Het betreft CR9EK bougies. Alvast bedankt!
  14. rlb

    Tussen paaltjes doorrijden..

    Beste MF'ers, Ik heb als ik van huis wegrijd en richting centrum wil de mogelijkheid om over de grote weg te gaan (veel stoplichten), of gebruik te maken van een soort van parallelweg, wat ik ook vaak doe. :] Nu staan er op die parallelweg zo'n beetje halverwege paaltjes op de weg (van die...
  15. rlb

    Gixxer 750 lekt olie

    Beste mensen, Ik kom net bij m'n dealer vandaan (leuk stukkie rijden: Enschede - Amersfoort - Enschede :) ), om mijn keerring van de linker voordemper te vervangen. Alles leuk en aardig en ik rij weer terug, helemaal blij met m'n nieuwe keerring ;) :] Zet ik 'm net weg, zie ik opeens...
  16. rlb

    Vage fluctuatie verbruik GSX-R 750w

    Beste mensen, Ik heb een '93 GSX-R 750. Die heb ik vanuit de dealer naar huis gereden. Pakweg 140 km. Bij thuiskomst keek ik even in de benzinetank en bleek dat hij nog bijna een kwart vol zat. :] De volgende dag getankt en er vervolgens 110 km (korte ritjes, veel stadsverkeer en kort...
  17. rlb

    Nieuwe medeweg-collega

    Hallo allemaal, Ik ben gisteren geslaagd voor m'n A! Staan er tenminste geen kruisjes meer in m'n rijbewijs bij de A categorie :+ Helemaal perfect gereden! Ging net zo lekker als het bijzondere verrichtingen-examen. Nou, dit moest ik even kwijt en aangezien ik geen recent 'Ik heb m'n...
  18. rlb

    Hoe bewust maak je een crash mee?

    Beste mede MF-ers! Dit is mijn eerste post op het forum en ik hoop dat er nog vele mogen volgen! Ik ben momenteel aan het lessen (cb500 :) )voor m'n zware rijbewijs en alles verloopt bijzonder soepel. Nu wil ik tegen het eind van het jaar een racer gaan kopen. Waarschijnlijk een Gixxer...
Terug
Bovenaan Onderaan