Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: BenHVT
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    aangeboden cockpit gsx 1200 aftermarket

    Goeiedag wegens overcompleet te koop aangeboden een aftermarket gsx 1200/750 inazuma cockpit. De cockpit is helemaal nieuw en heb ik uit China laten komen vis eBay. Doe een redelijk bod voor foto's kun je op eBay cockpit gsx 750 inazuma intikken groetjes Ben😃
  2. B

    gezocht cockpit gsx inazuma 1200 of 750

    Goeiedag ben opzoek naar de complete cockpit voor mijn inazuma 1200. Heeft u wat liggen ? Of kent u iemand ? Hoor het graag van u groetjes en alvast bedankt. Ben.
  3. B

    Electrisch probleem gsx 1200 inazuma

    Goeiedag. Heb problemen met me gsx 1200. Ignition zekering knalt eruit. Heb sluiting gevonden zit in massadraadje die loopt vanaf de accu naar de kabelboom en dan naar koplamp en knipperlichten. Elke x dacht ik het probleem gevonden te hebben maar telkens vertakte die weer verder naar een...
  4. B

    Nieuw op het forum. Ff voorstellen

    Goeiedag. Me naam is Ben. Ik heb me aangemeld op het forum en wilde me dus ook even voorstellen. Ik kom uit hoogvliet. Ben trotse eigenaar van een zwarte suzuki Gsx 1200 inazuma uit 1999. Ben getrouwd en heb 1 dochter van 3 jaar oud nu. Hoop hier op het forum af en toe wat te leren en vind...
Terug
Bovenaan Onderaan