Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Thysk
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. T

    ALPINESTARS SM-X PLUS LAARZEN MAAT 42

    Verkocht Veel plezier ermee Alex! Zoals beschreven in de originele advertentie van Acer1000. Eindelijk uit de doos gehaald en gepast...blijken ze toch te klein te zijn (ik heb normaal 43, dus was te verwachten...) (Alpinestars SM-X Plus laarzen maat 42 (gebruikssporen)) Gebruikt, maar...
  2. T

    Te koop: circuitdag MSL 8 juli, groep 1

    Wegens mankementen aan de kar, kom ik niet in Zandvoort helaas. Teab. 0zes2835een500
  3. T

    Pitbox 8 Juli MSL

    Motorcollega's Heb (bij gebrek aan aanbod) nu zelf een pitbox gehuurd, uiteraard mogen anderen er ook gebruik van maken (kosten worden gedeeld, zijn momenteel met 3). Graag contact via PB, ik check het nog de hele dag en morgenochtend ook :). Groet, Thijs
  4. T

    Aangeboden: PLAATS PITBOX ZANDVOORT MSL 8 JULI

    Beste motorcollega's, Heb (bij gebrek aan aanbod) nu zelf een pitbox gehuurd, uiteraard mogen anderen er ook gebruik van maken (kosten worden gedeeld, zijn momenteel met 3). Graag contact via PB, ik check het nog de hele dag en morgenochtend ook :). Groet, Thijs
  5. T

    Gezocht: plaats pitbox Zandvoort MSL 8 juli

    Beste motorcollega's, Heeft er iemand toevallig een plekje over in de pitbox?
  6. T

    Alpinestars Orbiter 2PC Black/White/Red/Blue Mt50 €450

    Goeiemorgen allen, Aangekocht bij het behalen van mijn rijbewijs, helaas net een maat te klein voor mij, dus heb nu 2 pakken, waarvan het Alpinstars pak 10x max is aangetrokken. Zit nog garantie op van de winkel (Motorhuis Seppe), pak is daarnaast ook helemaal schoongemaakt, ingevet en heeft...
Terug
Bovenaan Onderaan