Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Juliansv650s

    Sv650s trilt vanaf de 3000 toeren ongeveer

    goeienavond, laatst merkte ik dat mijn motor iets meer trilde. Merkte op dat het stuurgewicht iets los zat en hoopte het hiermee op te lossen. Zelfde rit nog met de hand aangedraaid (geen schroevendraaier bij de hand). Ook dezelfde rit vliegt het stuurgewicht er vanaf en de motor trilt...
  2. Juliansv650s

    Tik in blok ?

    Goeiemorgen, het leek mij al eerder op te vallen, maar dacht dat ik mezelf gek maakte. Ik hoor toch duidelijk een tik in het blok die harder wordt als je meer toeren maakt. ik vraag me af of jullie enig idee hebben? Zouden het de kleppen kunnen zijn? Alvast hartstikke bedankt ...
  3. Juliansv650s

    SV 650s 2004 valt uit en bouwt heel langzaam snelheid op

    Goedenavond, ik had al moeite om een titel te bedenken.. vanmiddag zoals gewoonlijk met de motor naar het werk gegaan. Met de ketting vastgemaakt, wil vanavond (ongeveer 6 uurtjes later) weer opstappen en dat gaat allemaal zonder problemen. Rij er zeker een kilometer of 6-7 mee voordat...
  4. Juliansv650s

    Velgen & frame poedercoaten

    Goedenavond allen! Ik heb gister een sv 650s gekocht, wel deze: Maar ik wil eigenlijk de velgen & het frame matzwart hebben. Ook een rimstriping bij de velg. Alleen ik ben sowieso nog niet handig genoeg om die hele motor uit elkaar te halen. Iemand enig idee of dat ergens voor je gedaan...
Terug
Bovenaan Onderaan