Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Thunderalpha3

    TT kaartje 2023 stekkenwal

    Hi mederijders, Iemand wellicht nog belang bij 1 kaartje voor de TT? Door dat mijn partner een maagverkleining heeft gehad kan ze helaas niet mee. Betreft een kaartje voor alleen de racedag met rij 14 stoel 15. Zelf hebben wij er 86,- voor betaald maar weg voor 80,- Doe een leuk bod ;)
  2. Thunderalpha3

    Buddy seat verwijderen zonder sleutel.

    Goede avond allen, Wellicht weet iemand het antwoord op mij vraag. Heb sinds kort een Kawasaki Z750 uit 2005. Nu heeft deze nogal aangepaste dempers ( namelijk dual Ixil dempers ) onder de kont. Alleen het mooie hiervan is dat je geen toegang meer hebt tot het sleutel gat van de buddy seat...
  3. Thunderalpha3

    Kawasaki Z750 Topic

    Heb het forum inmiddels wel deels doorgelezen maar kom geen gezamenlijk topic tegen voor de Z750. Zijn er zo weinig leden die deze hebben of is deze nooit aangemaakt ( tot nu toe dan :P )
  4. Thunderalpha3

    Benzinelekkage bij brandstofpomp (srad 600)

    Goedemorgen Allen, Weet iemand toevallig waar allemaal pakkingen tussen zitten bij de bandstof pomp onder de tank van een suzuki gsxr 600 srad? De mijne lekt sinds kort benzine daar weg. Net even kunnen kijken en het lijkt alsof het in het midden (bij de vlotter /pomp met m5 boutjes ) weg...
  5. Thunderalpha3

    Schokdemper / vering achter afstellen ( Suzuki GSXR 600 Srad )

    Goedemorgen, Gezien het deze week weer tijd is voor de TT heb ik nog kort een vraag over de achter schokdemper / veer van mijn motor. Vorige week wezen rijden met een buurman van mij. Eerste stuk had die achter mij gereden en gaf hij aan dat de suzuki veel achter op en neer veert. Nu heb ik...
  6. Thunderalpha3

    Koplamp gsxr 600 '98 H7 naar H4

    Goedemiddag allen, Genoeg topics voor bij zien komen maar niet gevonden (of niet goed gezocht) naar mijn vraag. Graag wil ik de lampen van mij gsxr 600 srad vervangen voor led lampen. Nu heb ik gekeken bij de lampen die er in zitten en verbaas ik mij een beetje. De linkerkant (dimlicht) is...
  7. Thunderalpha3

    Ffkes voorstellen

    Hallo mede motor fanaten ;) Bij deze zal ik me even voorstellen. Ik ben Martin 23 jaar en woon in meppel. Sinds 28 juli heb ik een motor gekocht namelijk een Kawasaki ZX6R ('96) Maar na vandaag mag ik me echt eigenaar noemen omdat hij nu thuis staat. Helaas mag ik er momenteel nog niet op...
Terug
Bovenaan Onderaan