Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: HoyHoyAart
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. HoyHoyAart

    Verkocht

    Gekocht in maart 2022, 3 maanden gedragen. Broek is onbeschadigd, knee sliders nooit gebruikt. Broek is daarom ook zo goed als nieuw. Gaat weg i.v.m. aanschaf andere type motor. Nieuwprijs: €365 Prijs nu: €200 Bij vragen of interesse graag een bericht. Komen passen (regio Oss) bij serieuze...
  2. HoyHoyAart

    Z.g.a.n Puig touring ruit 9717H KTM 1290 Super adventure R/S

    Te koop Puig touring ruit 9717H KTM 1290 Super adventure R/S, geschikt voor de 1290 SAR/SAS MY17-20. Aangezien ik minder snelwegkilometers maak weer terug naar de originele ruit. Gekocht op 15 september 2022, bon aanwezig. Ruit is ongeveer 2 maanden gebruikt en dus zo goed al nieuw. Alle...
  3. HoyHoyAart

    Nieuwe Dainese Sport pro jas zwart mt 54 incl borstprotectie

    MF-prijs: 225 Wegens aanschaf ander type motor mag deze jas weg. Jas is op 22 maart 2022 aangeschaft (€489,95 aankoopbon aanwezig) en is daarna slechts 4 keer bij droog weer gedragen. De jas moet zich nog vormen, nieuwer dan dit vind je hem alleen bij een winkel. Jas wordt verkocht met twee...
  4. HoyHoyAart

    KTM 1050 / 1090 / 1190 / 1290 Adventure zijkoffers

    Omdat ik de voorkeur geef aan zachte (zij) tassen mogen de zijkoffers weg. Koffers zijn uiteraard niet nieuw maar zijn naast de te verwachte gebruikerssporen in prima staat. Specificaties: - Geen extra beugel/kofferrek nodig. - Afsluitbaar met de sleutel van je motor. (LET OP, koffers komen...
  5. HoyHoyAart

    Nette Kawasaki ZX-6R 2005

    Omdat ik weer een naked wil gaan rijden is mijn ZX-6R te koop. Ik heb de motor 2,5 jaar in mijn bezit en ben de 3e eigenaar. Motor is zowel technisch als optisch in prima staat. Kilometerstand momenteel 23691, kan nog lichtelijk oplopen. Onderhoud op tijd gehad (bonnen aanwezig). Motor staat...
  6. HoyHoyAart

    Zwart 1 delig pak Alpinestars Orbiter maat 54

    Omwille van praktische redenen ben ik weer terug naar een 2 delig pak.Het pak is op 5 augustus 2016 gekocht. (bon is uiteraard aanwezig) Ongeveer 10 keer gedragen en is dus nog in nieuwstaat (maw moet nog ingedragen worden) Ik ben zelf 1.92m en ongeveer 92kg. Pak is te passen in...
  7. HoyHoyAart

    Gezocht: 2001 Speed Triple schakelpedaal

    Wie o wie kan mij voor een passende prijs helpen aan een schakelpedaal voor een Speed Triple uit 2001? vr. gr.
  8. HoyHoyAart

    Triumph Speed Triple 955I 2001 slaat af

    Forumgenoten, Ik zit met een precair probleem, mijn geliefde Speed heeft in de afgelopen 2 maanden de vervelende eigenschap ontwikkeld om vrij direct na een koude start af te slaan. Het probleem doet zich ook alleen voor na een koude start, hij start zonder klagen of morren loopt dan...
  9. HoyHoyAart

    TE KOOP: Set nieuwe Triumph schijven + pen voor monopaddock

    Prijsverlaging. Voorschijven 100 euro. Nieuw uit de doos. Aangezien ze niet passen en terugsturen teveel in de papieren loopt, complete schijven set voor een Triumph Speed four/Daytona/weet ik veel maar NIET voor een Speed Triple. Gaat om deze set http://www.ebay.ca/itm/151459662410...
  10. HoyHoyAart

    Te koop: Bar end mirror waar je niks in ziet

    In tegenstelling tot wat de naam doet verwachten, bied ik hierbij 1x een bestview bar end mirror aan. Ziet er ongelofelijk leuk uit maar je ziet er totaal niet in wat er achter je gebeurd. Vraagprijs geen flauw idee, doe een leuk bod. Foto's, zie link...
  11. HoyHoyAart

    HoyhoyAart

    Aangezien mijn moeder mij geleerd heeft dat het beleefd is om je voor te stellen als je ergens nieuw bent, bij deze. HoyhoyAart, mannelijk, 29 zwoele lentes jong en woonachtig beneden de rivieren. Deze week mijn rijbewijs behaald en nu naarstig opzoek naar een eerste motor zodat ik rap mijn...
Terug
Bovenaan Onderaan