Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. S

    thoerie vragen examen

    hoi allemaal, morgen ga ik voor me thoerie examen. ik heb een cd rom waar ik mee geoefend heb. mijn vraag is zijn de vragen op het thoerie examen anders , online vind ik ook examen vragen maar die zijn anders, ik maak me toch wel beetje zorgen . ik hoor graag.
  2. S

    fotovraag op me lappie

    heren, ik weet niet of ik goed zit qua forum hahaha. ik heb het volgende probleem. ik heb gister op de motorbeurs fotos gemaakt met een geleende canon eos 350d . mijn lappie kan niet de software van de camera instaleren dus ik kan nu niet uppen vanaf de camera. wat kan ik doen om dat wel...
  3. S

    vraag over motorrijbewijs

    hallo allemaal. ik hoorde vandaag dat als je pas je rijbewijs heb niet gelijk op een zware mag .ik ben 36 jaar.tuurlijk is het raadzaam om niet te zwaar te beginnen .ik wil zelf beginnen op een naked van 400 a 600 cc. denk aan yamaha radian,yamaha fzx 750 ,honda cb-1 of Suzuki vx800. ik hoor...
  4. S

    tijdschriften

    hoi . jongens ik zoek naar oude tijdschriften van motoren. liefst tot 1995.ik woon in rotterdam.als je wat kwijt wil neem ik het graag van je over.
  5. S

    stefan stelt zich voor

    hallo allemaal , ik ben stefan 36 en kom uit rotterdam.op dit moment bezig met motorrijlessen bij marcel knoop in nieuwekerk ad ijssel.motorrijden moet me nieuwe hobby tijden.ik zit nu al te genieten en ben et aan het leren .
Terug
Bovenaan Onderaan