Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Soldierdog
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Soldierdog

    Beeldvullende reclame

    Sinds kort wanneer ik niet ingelogd ben krijg ik beeldvullende reclame. Deze moet ik eerst wegklikken (rechtsboven) voor ik wat anders kan. Dit gebeurd vrijwel elke keer als ik uit een topic ga naar het hoofdscherm of ik wanneer ik op een topic klik. Reclame tussen de topics en onderwerpen...
  2. Soldierdog

    Gezocht: Honda CBR600RR PC40 2007-2012 motorblok

    Allen, Helaas heeft mijn 600-tje het na 1,5 ronde op Assen het laten afweten. Waarschijnlijk een drijfstang lager die naar de eeuwige jachtvelden is gegaan. ;( Ter info en de vermaak. Weet iemand ergens een motorblok te staan voor een CBR600RR PC40 2007-2012? Bij voorbaat dank. Mvg, Jorrit
  3. Soldierdog

    Forum werk niet meer bij niet inloggen

    Sinds vanochtend kreeg ik zonder in te loggen steeds onderstaande melding. Zowel op PC als op de mobiel in chrome en in edge (internet explorer). Ik kreeg het uiteindelijk voor elkaar om het start scherm ervoor te krijgen en ik kon ook nog inloggen. Nu ik in kan loggen werkt de site weer. Maar...
  4. Soldierdog

    Honda cb600s 2003 - raad het onderdeel

    Hallo iedereen, De motor van mijn vriendin een beurt gegeven. Hierbij ben ik twee pasbussen/vulringen tegen gekomen die ik niet kan plaatsen. Eentje lag los op het motorblok rechts bij de koppeling. De ander vond ik een week later op de grond bij het voorwiel. Buitendiameter is 1,0 cm...
  5. Soldierdog

    Honda cbr400rr heropbouw

    Allen, Mijn honda cbr400rr NC23 J-model (bouwj 1988) is nogal een oliebootje en lust graag een slokje olie momenteel ca. 1 liter olie elke 1000 km (oliepeil goed in de gaten houden). In het verleden heb ik al eens de compressie gemeten 3 cilinders waren ca. 10 bar en eentje was droog 6 a 7...
  6. Soldierdog

    Van 18 naar 17 inch achterwiel

    Beste mensen, Zoals de titel al doet vermoeden heeft mijn cbr400rr nc23 een 18-inch achterwiel. Nu heb ik een setje wielen van een nc29 weten te bemachtigen en dat is een 17-inch achterwiel. De bandenkeus neemt met een 17-inch wiel behoorlijk toe, daarom ook deze swap. Nu zal logischerwijs...
  7. Soldierdog

    Linker stuurschakelaar CBR 400 rr

    Heren en dames, Na enig gezoek ben ik tot de conclusie gekomen dat een losse linker stuurschakelaar voor een cbr400rr NC23 moeilijk/niet te krijgen is. ;( De mijne is namelijk een beetje gaar, de passing schakelaar heeft kuren werkt wel maar gaat moeilijk en blijft hangen. En de groot...
  8. Soldierdog

    Voorstellen

    Motorrijders, Mij maar eens aanmelden op dit forum. Lees sinds ik motor rij altijd al dit forum (wel 3 jaar). Ik ben 25 jaar en rij een cbr400rr uit 88, het kreng is ouder als ik ben :+ Ik rij als ik tijd heb en als koning winter zijn intrede nog niet te erg heeft gedaan. Paar graden...
Terug
Bovenaan Onderaan