Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: waver1971
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. waver1971

    Kawasaki klx 650 1993

    Hoi medeforummers ik denk erover om een kawa 650klx van 1993 te kopen. gewoon voor er bij om af toe een winterritje en een bosrit maken. Maar ik ken ze niet heel goed. blokken zijn redelijk bullitproof. Zijn er nog zaken waar ik op moet letten?
  2. waver1971

    Off road regio Groningen.

    Hoi ik heb een dr500 van 40 lentes jong op de kop getikt en het leek mij leuk om wat in Groningen en Drenthe over zandpaadje e.d. Te rijden. Zijn er meer liefhebbers? En wat zijn leuke gebieden om te rijden? Heb je info of zin in een stukkie sturen laat wat van je horen.
  3. waver1971

    Waarom een accu op een motor met kickstarter

    Hoi Ik heb een ouwe Suzuki dr500s aangeschaft en zie dat daar een accu in zit. Wel 6 volt. Was is daar het nut en de logica van?
  4. waver1971

    Wie wil er ruilen? BMW R1100s, 1999, 107000km, nette motor

    Ik zoek een wat lichtere motor. Gebruik hem nu meestal voor woon-werk en dan komt hij niet tot zijn recht. Dus wil ik een gesloten beursruil. Wat zoek ik? Geen idee eigenlijk. V-storm 650? Versys? Bandit? SV-650? F650/800 zoiets. Beetje info dan. Bouwjaar 1999, 103000km, recent onderhoud, olie...
  5. waver1971

    Husky overall voor de winter maat XL.

    Ik heb nog zo’n heerlijk warme overall liggen. Is nog netjes. Heb hem paar jaar geleden gekocht maar is me eigenlijk te groot en omdat ik toch niet meer rijd met pekel nog hij weg. Vraagprijs 75 euro excl. verzendkosten. Wie maakt me los?
  6. waver1971

    Even een complimentje geven!

    Ik wil motorplaza Groningen een compliment geven. Ik heb daar een motor gekocht. Een bmw r1100s met 99000km. Supernette motor waaraan je kon zien dat de vorige eigenaar er zuinig op was geweest. Na aflevering liep de motor niet helemaal lekker. Geen probleem, onder garantie filters vervangen en...
  7. waver1971

    Ik ga misschien een xb12 x Ulysses aanschaffen

    Hallo ervaren buell mannen. Ik vind de Buell al jaren een gave fiets. Heb een paar keer op het punt gestaan 1 aan te schaffen maar dat ging IOM verschillende redenen niet door. Ik sta nu enorm in dubio. Ik rijd momenteel op een Aprillia caponord ETV 1000 uit 2002 en overweeg over te stappen...
  8. waver1971

    wat is een goede headset om mee te bellen

    Hallo allemaal. Ik ga beginnen aan een nieuwe baan waarbij ik veel onderweg ben. Dit zal meestal met de auto zijn maar ook af en toe met de motor. Ik moet dan wel telefonis h bereikbaar zijn en wil daarom zo'n bluetooth Setje aanschaffen. Maar welke? Ik hoefdus geen groeps ding maar een...
  9. waver1971

    INTERESSEPEILING VRO Groningen style voor kerels EN meiden !

    Ik heb een niet-officiele vro-cursus georganiseerd voor de leden van de MF-noord-app In eerste instantie voor 25 man. Er zijn echter een paar afmeldingen. Gaat om een cursus op 23 mei op een oefencircuitje in Winschoten voor de motorbeheersingsoefeningen en een buitenrit voor de bochten- en...
  10. waver1971

    Wat denken jullie hier van? Achteringang

    Lijkt me wel wat alleen istie nogal duur en nog niet in Nederland
  11. waver1971

    plotseling hoger brandstofverbruik FZR 600 R 1995 4JH

    Mijn FZR600r verbruikte 1:20 Toen vond ik een losse slang. Die moest op het vacuum van de brandstofpomp. Heb ik er weer opgezet. Nieuwe bougies er in en hij loopt super. Zelf een DB-killer gemaakt zodat mijn buren blij met me blijven en ineens is het verbruik 1:15. Met starten (op de choke)...
  12. waver1971

    Ik ben op zoek naar een crosser voor erbij

    Gewoon om lekker een stukkie zandpaden en off-road te pakken in het feeërieke Groningen, Drenthe en Friesland. Met kenteken en voor een paar eurie want ik werk in de zorg en zoals bekend krijg je daar een onkostenvergoeding ipv een fatsoenlijk salaris. Wat is een leuke eerste crosser voor de...
  13. waver1971

    Wat zal ik eens bij nemen?

    ik rij op een r1100r. Prima voor woonwerk. Echt een heerlijke fiets. Maar.............. ..........ik heb nog nooit een sportfiets gehad. Nu kan ik een nette cbr 600 f uit '91 ovenemen voor weinig. Motor is goed onderhouden en staat netjes op de banden, rem blokken zijn goed, 17000 km! Geen...
  14. waver1971

    K1200RS P Doen of laten staan?

    Ik kwam een k1200RS P tegen uit 2007, 96000km. Erg goedkoop Is goed onderhouden maar er was geen onderhoudshistorie bij. Maar van de KLPD mag je toch verwachten dat die hun fietsen goed onderhouden. Ik rij nu op een R1100R uit 1995 met 94000km dus zou er twaalf jaar op vooruit gaan. Er zit...
  15. waver1971

    K1200RS

    Ik kwam een k1200RS tegen 97, 70000km. Erg goedkoop Vind het een mooie bike maar ben er niet bekend mee. Waar moet ik op letten? Zijn er bekende sterke en zwakke punten? K blokken staan bekend als onverwoestbaar maar bij deze zouden er problemen zijn met het big-end lager. Wie weet er meer...
  16. waver1971

    ToyRun2014

    Kom net van de ToyRun2014 in Groningen. (op de fiets ivm andere verplichtingen) Grote opkomst, geweldige sfeer, stervenskoud. Super evenement eindelijk weer eens positieve berichten over motorclubs etc. Opbrengs van dit jaar is voor het Martiniziekenhuis. Die gaan het gebruiken voor het...
  17. waver1971

    Grote reserve bij r1100r 1995 ?

    Als mijn brandstoflampje gaat branden krijg ik er met moeite 14,5 liter bij. Dat zou volgens mij betekenen dat er nog 6,5 liter in zit. Lijkt me een beetje veel van het goede. Ervaringen mee?
  18. waver1971

    Ben nieuw hier

    Hoi ik ben Bart Rij sinds 1993 motor. Honda nighthawk 400 Honda shadow vt500 Honda CBX 750 F2 Suzuki VX800 Yamaha diversion 900 Honda transalp Xl650V Motor veel gebruikt voor woon-werk maar ook vakanties, toeren en familiebezoek. Ga hier lekker rondneuzen en hoop het naar mijn zin...
  19. waver1971

    Advies gevraagd

    Het volgende Ik heb een honda XL650v uit 2001. 38000 op de teller in redelijk nette staat. Ik ga de winter doorrijden ivm met ander werk. Moet nu dagelijks 70 km op de motor. Dus wil ik graag een cardanfiets. Nu kan ik hem ruilen met een goed onderhouden BMW R1100RS uit 1994, 90000 km op de...
Terug
Bovenaan Onderaan