Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: RobertoK
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. RobertoK

    Chopper zadel - Kawasaki KZ550

    Hierbij aangeboden: Een zadel van een Kawasaki KZ550, in goede staat. Het zadel ligt in Groningen, kan uiteraard verzonden worden tegen het TNT tarief. Ik zou graag een bod ontvangen.
  2. RobertoK

    Moto Guzzi zadel

    Aangeboden: Een Moto Guzzi zadel, afkomstig van een V1000 SP maar passend op alle modellen met het tonti frame. Zadel ligt in Groningen, verzending is geen probleem. Zadel is in goede staat (Deukje op de 2e foto is er inmiddels uit, kwam door uitstekend deel van mijn kofferbak.)...
  3. RobertoK

    dubbele Dan Moto uitlaat

    Aangeboden: twee carbon Danmoto slip-on uitlaat dempers. -Inclusief beugels, rubber, veren en bouten. -Helaas zit er een brandplek aan de onderkant van een van de dempers (zie laatste foto). Eenmaal gemonteerd is dit op zich niet te zien. -Diameter 50mm -Komen van een Aprilia SL1000/ Falco...
  4. RobertoK

    Ook even voorstellen

    Hallo allen, Bij deze zou ik mij ook graag voorstellen, mijn naam is Robbert, 26 jaar en ik kom uit het noorden van het land. Ben ooit begonnen op een Aprilia RS125. Die is helaas verkocht :( waarna ik een tijdje op een Kawa ZXR400 heb gereden. Die is inmiddels ook verkocht en de...
Terug
Bovenaan Onderaan