Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Mijnwerker
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Mijnwerker

    Meer verbruiken dan opladen

    Goedendag allemaal, Vraagje voor mijn buurman, die een ouder type Suzuki V-Strom heeft. Hij wil wat meer elektrische verbruikers aansluiten op de accu. Denk hierbij aan de standaard dingen als telefoon en navigatie, maar ook aan elektrisch verwarmbare kleding. Dan gaat natuurlijk het...
  2. Mijnwerker

    Rain-X Waterrepellent Plastic

    Hallo, Iemand hier Rain-X voor plastic al eens op zijn windscherm of vizier gebruikt? Zo ja, werkt het goed? Zijn er andere, betere manieren/middelen om te gebruiken? Alvast bedankt!
  3. Mijnwerker

    Hele winter lekker in de weer geweest

    x
  4. Mijnwerker

    Alarmstekkers FZ6N 2004

    Hallo, Ik wil binnenkort een alarmsysteem gaan monteren op mijn FZ6N uit 2004. Nou schijnen er hiervoor al 2 voorbedraade stekkers ergens op de motor te zijn. Weet iemand waar? Eventueel een foto of schema van? Alvast bedankt voor de eventuele info!
  5. Mijnwerker

    Alarmstekkers?

    Hallo mede-FZ6Ners, Ik wil binnenkort een alarmsysteem gaan monteren op mijn FZ6N uit 2004. Nou schijnen er hiervoor al 2 voorbedraade stekkers ergens op de motor te zijn. Weet iemand waar? Eventueel een foto of schema van? Ik zal binnenkort ook wat nieuwe foto's plaatsen van mijn motor...
  6. Mijnwerker

    Zadel FZ6N 2004

    Hallo, Ik heb een grijs zadel op mijn motor. Nou wil ik binnenkort mijn tank etc. laten spuiten in donkergrijs metallic, en wat kleinere delen in zwart. Met mijn huidige zadel erbij wordt het dan wel erg grijs. Jammer, want zadel is verders helemaal netjes. Nou zie ik ook FZ6 motoren met een...
  7. Mijnwerker

    LED achterlicht met geïntegreerde raw's, doen?

    Hallo, Ik heb sinds kort een Yamaha FZ6N uit 2004. Nou zie ik op het internet allerlei mooie LED achterlichten voor mijn motor. Zelf vindt ik deze echt super: Maar nu lees ik ook dat het verboden is om je knipperlichten geintegreerd te hebben in je achterlicht. Maar volgens mij zijn deze...
  8. Mijnwerker

    Eerst netjes voorstellen natuurlijk

    Hallo allemaal, zal me even netjes voorstellen voordat ik verder ga op dit forum. Ik ben Alex, (alweer) 43 jaar en woonachtig in Alkmaar. Mijn motorrijbewijs pas 2 jaar in het bezit. Eerste 1,5 jaar op een Honda VFR700F uit 1987 rondgereden, en sinds kort rij ik rond op een Yamaha FZ6N uit...
Terug
Bovenaan Onderaan