Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jaxx88
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    Gezocht : Rempedaal GSXR-600 K9

    Beste mede-forumleden, Ik ben op zoek naar een rempedaal voor mijn GSXR 600 uit 2010. Mocht je er 1 te koop hebben verneem ik het graag (bij voorkeur prijs + foto). Alvast bedankt voor de moeite! Met vriendelijke groet, Jaxx88
  2. J

    Akra uitlaat gezocht voor GSXR 600 K9

    Beste MF-ers, Ik ben op zoek naar een goede Akrapovic demper voor mijn GSXR600. Heb je een goede staan/liggen dan hoor ik het graag (liefst met foto's en vraagprijs). Alvast bedankt! :W
  3. J

    Spatbord voor Suzuki GSX-R 600 uit 2010 Gezocht

    Beste MF-ers, Zoals het in de topictitel staat ben ik opzoek naar een voorspatbord voor een Suzuki GSX-R 600 uit 2010. Zie jullie reacties graag tegemoet :)
  4. J

    Mooie routes Eindhoven - Durbuy & omgeving Durbuy gezocht!

    Beste motorliefhebbers, In week 24 van dit jaar gaan we met 5 motorvrienden een weekend lang naar Durbuy (Ardennen). Nu heb ik op de forum gezocht naar mooie routes maar niet echt iets specifieks gevonden (misschien over het hoofd gezien). We verblijven daar in een huisje...
  5. J

    Nieuw!

    Goedemorgen mede mf-ers, Ik ben Emrah en 25 jaar. Paar maanden geleden A-tje gehaald en sindsdien opzoek naar een GSX-R 600 tussen bouwjaar 2006 en 2010. Heb al vele mooie (reis)verhalen gelezen en daarom ook maar besloten om lid te worden! Groetjes Emrah :W
Terug
Bovenaan Onderaan