Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: tosti-ijzer
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. tosti-ijzer

    tikkend geluid voorwiel

    Hey mensen, Ik heb een nieuw hip probleem. Er is een tikkend geluid te horen in mijn voorwiel. Het zit op een "vaste" plaats, dus iedere keer als het wiel een omwenteling maakt hoor je het op dezelfde plek in de omwenteling. Ik heb het voorwiel er 1200km geleden uit gehad om de band te...
  2. tosti-ijzer

    [terug??] afgetrapte Suzuki GS500E in Nijmegen

    Mijn motor is gestolen. Het betreft een GS500E uit het jaar 1992 met het kenteken ML-16-KK. Ik ben net bijna een week niet thuisgeweest, dus weet niet precies wanneer ik hem voor het laatst gezien heb. Gestolen tussen 05-01-2017 en 11-01-2017, aan de noordwestkant van het Goffertpark in...
  3. tosti-ijzer

    Gezocht: goedkope (tot 1500e), betrouwbare allroader

    Hey, zoals de titel al zegt zoek ik een goedkope betrouwbare allroader. Ik kijk al op speurders, MP, en autoscout, maar heb de perfecte nog altijd niet gevonden. Ik heb geen sterke voorkeur voor merk of type, maar wel een kort eisenlijstje. Eisen: 20-48pk <165kg simpele techniek tot...
  4. tosti-ijzer

    Gezocht: goedkope, betrouwbare allroader

    Hey mensen, ik loop al een tijdje te zoeken naar een betrouwbare goedkope allroader. Lijstje met eisen -max 48pk (A2) -min 30pk -relatief grote tank (15+ L) -gebruik: mix van asfalt en milde offroad condities -betrouwbaar -makkelijk zelf te repareren -onderdelen moeten wel te...
Terug
Bovenaan Onderaan